وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!!خشک مقدس خواندن دلسوزان انقلاب ناشی از یک بغض خطرناک است
وی افزود: امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند.
سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اینکه دلسوزان انقلاب و کسانی را که بیشترین شهید را داده‌اند و هنوز زخم میدان‌های جهاد بر جسم و روح‌شان باقی است، به‌عنوان خشکه‌مقدس‌های اذیت‌کننده‌ امام معرفی کنیم به چه معنی است؟! این یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است که ریشه در خاستگاه همین مردم ارزشی و آرمان‌خواه دارد و البته بی‌توجهی آنان نسبت به این‌گونه افراد!!
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به بخش دیگری از سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، تأکید کرد: بدانیم همین دلواپسان با شنیدن این اظهارات، از این‌گونه افراد محکم‌تر، مؤمنانه‌تر و هوشیارانه‌تر در همه صحنه‌ها همچنان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان دفاع خواهند کرد و ادامه این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از آنها می‌شود و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد و مردم مؤمن و انقلابی ما آن‌قدر آگاه هستند که بتوانند قضاوت‌های دقیقی داشته باشند. آنها خالق 9 دی بوده‌اند، در 22 بهمن‌های انقلاب حماسه‌های باشکوه آفریدند و قبلاً طراحان این‌گونه سیاه‌نمایی‌ها را منزوی کرده‌اند، همان‌گونه که نمایندگان خبره آنها اخیراً چنین کردند.
سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: آیا نباید از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه 88 عبرت گرفت؟! هرگز در این‌گونه موضع‌گیری‌ها علاقمندی به آرمان‌های امام، نظام و خیراندیشی برای امت اسلامی دیده می‌شود؟!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:هاشمی,جعفری,پاسخ,قاطع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.افرادی‌که‌ادعامیکردندبایک‌سفر به عربستان مشکلات حل می‌شود، الان سفر کنند

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه سخنان ما برای تصحیح روند کار است، گفت: برخی اصرار دارند مرتب با تحقیر افرادی که نگران منافع ملی و اتفاقات خاصی که در کشور صورت می‌گیرد هستند، نگذارند صدای آنان شنیده شود.
وی با اشاره به اتفاق بزرگ دهه گذشته در صحنه بین‌الملل گفت: اتفاق بزرگی که در دهه اخیر اتفاق افتاده است همین مذاکرات هسته‌ای است که در دو دوره گذشته دستور کار دولت‌ها بوده است.
بذرپاش با اشاره به تاریخچه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: ما در سال 82 مذاکرات را با سه کشور اروپایی آغاز کردیم. نشست سعدآباد در همان دوران بود که یک نشست تلخی شد. از اینکه نمایندگان سه کشور اروپایی حاضر نشدند با رئیس‌جمهور کشور ما ملاقات کنند مگر با تعلیق موقت برنامه هسته‌ای کشورمان. اگرچه به گفته آقایان این موضوع جزو برنامه نبود.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:بذرپاش,سفر,سعودی,وهابی,نجس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس «حسین شریعتمداری» در سرمقاله شماره امروز «کیهان» نوشت:خبرگزاری فارس: یاد آن روزها به خیر!

صبح دیروز آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش «بانوی انقلاب» که به منظور تجلیل از مقام و خدمات همسر مرحومه حضرت امام(ره) برپا شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن بانوی پرهیزگار به مسائلی بیرون از موضوع همایش اشاره داشتند که هر چند قلم زدن به انتقاد از اظهارات ایشان خوشایند نیست ولی از آنجا که پای ارزش‌های انقلاب در میان است، عبور بی‌تفاوت از کنار آنچه گفته‌اند نیز بایسته به نظر نمی‌رسد:
1- آقای هاشمی می‌فرمایند: «در سال 84 یک موی بدنم راضی نبود کاندیدا شوم. چرا که دولت آقای خاتمی بود و من گفتم نمی‌آیم، همسر امام مرا خواست و به من گفت: امام این انقلاب را به دست شماها سپردند. آیا شما می‌دانید اینها چه کسانی هستند؟ همین صحبت‌های همسر امام سبب شد من قبول کنم و پذیرفتم.» درباره این بخش از اظهارات ایشان پرسش‌هایی هست؛
الف: چرا جناب هاشمی رفسنجانی در نقل خاطرات و مسائل گذشته به درگذشتگان استناد می‌کنند که پی بردن به صحت و سقم آن نیازمند دسترسی به آنان است  و این دسترسی امکان‌پذیر نیست؟ آقای هاشمی پیش‌از این هم از قول حضرت امام(ره) نقل کرده بودند که آن بزرگوار مخالف شعار مرگ بر آمریکا بوده‌اند! که البته آثار مکتوب و مضبوط حضرت امام (ره) با آنچه آقای هاشمی به آن حضرت نسبت داده‌اند کاملا مغایر و متضاد است. در اظهارات دیروز هم  سخنانی را به  همسر امام نسبت داده‌اند که مراجعه و پرس و جو از آن مرحومه نیز امکان‌پذیر نمی‌باشد!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:هاشمی رفسنجانی,حسین شریعتمداری,کیهان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت عصر ایران نوشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز پنجشنبه ضمن انتقاد شدید از حمله نظامی عربستان سعودی به یمن گفتند: "ما با سعودیها در مسائل گوناگون سیاسی اختلافات متعددی داریم اما همیشه می گفتیم که آنها در سیاست خارجی متانت و وقار نشان می دهند، اما چند جوان بی تجربه امور آن کشور را در دست گرفته و دارند جنبه توحش را بر جنبه متانت و ظاهرسازی غلبه می دهند، که این کار قطعاً به ضررشان تمام خواهد شد."
منظور رهبری در این عبارت به کدام مقام سعودی بود؟
با نگاهی به کابینه عربستان سعودی به نظر می رسد یکی از مقامات مورد اشاره رهبری، وزیر دفاع جدید عربستان سعودی باشد.
شاهزاده محمد بن سلمان (پسر ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی) پس از درگذشت ملک عبدالله و آغاز به کار ملک سلمان پادشاه جدید در 3 بهمن گذشته، به عنوان وزیر دفاع جدید منصوب شد و آغاز به کار کرد.


شاهزاده سلمان بن محمد وزیر دفاع عربستان سعودی
"محمد بن سلمان" هم زمان با سمت وزیردفاع، عهده دار مسؤولیت های دیگری از جمله رئیس دفتر پادشاه و مشاور ویژه پادشاه شد.

بقیه در ادامه مطلب....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:رهبر معظم انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس جمهوری در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده تاکید کرد: سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را ادامه داده و نسبت به مجازات مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی برای تصمیم گیری ارائه کند.خبرگزاری فارس: گزارش دقیق حادثه تعرض به دو زائر ایرانی در جده برای تصمیم گیری ارائه کنید/از مجازات مجرمین باید اطمینان حاصل شود

متن نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی جنتی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
با توجه به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده، اگرچه احترام به علائق مذهبی مردم و تامین امکانات زیارتی برای علاقمندان جزو سیاست ها و برنامه های دولت است، لیکن در صورتی که امنیت و کرامت زائران تامین نشود استحباب این امر در مقابل گناه بزرگ توهین به زائران و صدمه به عزت ملی رنگ می بازد و در شرایطی ممکن است به حرام تبدیل شود. از این رو ضروری است سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را با مقامات سعودی به طور جدی ادامه داده و نسبت به مجازات در مورد مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی جهت تصمیم گیری ارائه کند.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:رئیس جمهوری اسلامی ایران,دکتر روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس اقدام شنیع و غیرانسانی و البته خلاف شرع و موازین اسلامی پلیس عربستان در فرودگاه جده با دو نوجوان ایرانی طی چند روز گذشته خشم و فریاد عدالت‌خواهی ملت غیور ایران را برانگیخت و تنفر از فرهنگ وهابیت و رژیم آل‌سعود را صد چندان کرد، به طوری که در گوشه‌گوشه ایران اسلامی تظاهرات‌های گسترده‌ای در اعتراض به این حادثه وقیح برپا شد و محکومیت و برخورد با این اقدام وحشیانه بخش اعظم سخنان ائمه جماعت سراسر استانها و شهرستانها بود.خبرگزاری فارس: حادثه فردوگاه جده «توحش محض» است/«حیثت ایرانی» فدای امر مستحب نشود/«تجدیدنظر در رابطه» با دولت سعودی
جریان فرودگاه جده برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است

خطیب جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تجاوزات رژیم آل‌سعود در منطقه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مسئله تهاجم عربستان به یمن تعبیر توحش از حکومت سعودی کردند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: حکومت سعودی یک طاغوت مهاجم نیست بلکه درنده و وحشی است لذا جریان فرودگاه جده که به اهانت دو نوجوان ایرانی ختم شد برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است.

وی گفت: رفتار غیرانسانی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی حتما سیاسی است و این مسئله وحشی‌گری سیاسی است با این حال دولت‌مردان ما باید با حکومت سعودی به عنوان یک سیاست‌مدار وحشی برخورد کنند و اگر بناست رابطه سیاسی با سعودی‌ها داشته باشیم باید بدانیم با یک وحشی رابطه داریم.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:سعودی,وحشی,حیوان,شهوت,جنایت,توحش,تروریست,زنباره,وهابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی که سری تراشیده و محاسنی بلند دارد، در همه عملیاتی که الحشد الشعبی (بسیج مردمی) در آن شرکت دارد، به خبر اول تبدیل می شود. در مصاحبه هایی که رسانه ها با او دارند، خود را "کارمندِ ساده دولت" معرفی می کند که "یک تاکسی اقساطی" دارد اما با این حال، "به همراه دیگر دلیرمردان عراقی، در برابر داعش قیام کرده است."

بقیه در ادامه مطلب +عکس.....................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:ابو عزراییل,عراق,رامبو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، ابراهیم حاتمی‌کیا در مراسم بزرگداشت خود اظهار داشت: تصور و پیش‌بینی نمی‌کردم مجلس اینگونه با وسعت باشد،‌ فکر می‌کردم مجلس محدودی باشد اما خوب شد که از قبل نمی‌دانستم چرا که خوف مرا برمی‌داشت؛ الحمدلله،‌ ممنونم از همه شما که وقت گذاشته‌اید ما هم قدردان شماییم.خبرگزاری فارس: حاتمی‌کیا: جای این پاسداران شهید کجای سینماست؟/دعا کنید در بستر نمیرم/ خاک پای حاج قاسم هستم/این جشنواره فجر افتخار ندارد

حاتمی‌کیا تصریح کرد: واقعیت این است که نمی‌توانم بگویم؛ نباید چنین مراسمی برگزار شود چون من نفر اول و آخر برگزاری این نوع مراسم نخواهم بود ولی دیگرانی هم هستند که باید دیده شوند.

این کارگردان سینما ضمن بیان اینکه صبح امروز برای تحقیق جایی به سرمی‌برد و نیاز داشتم برای فیلم مستندم از هواپیمایی استفاده کنم توضیح داد: صبح امروز برای کاری به جایی رفته بودم نیاز داشتم صحنه‌هایی را برای کار مستند از هواپیما ضبط کنم به  مسئول آن‌جا گفتم برای این کار بودجه ندارم ولی آنقدر ارتباط دارم که اگر لازم باشد نامه بیاورم، حتی اسم آقای روحانی را هم گفتم و عرض کردم که اعتبار دارم و می‌توانم از ایشان نامه بیاورم که هواپیما را در اختیارم قرار دهید. ایشان گفت هیچ نامه‌ای نمی‌خواهیم همین که خودتان آمدید اعتبار محسوب می‌شود، این هواپیما در اختیار شما...

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:ققنوس,حاتمی کیا,بغض, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به مهران مدیری کارگردان مجموعه طنز در حاشیه ضمن تقدیر از تلاش ایشان برای نقد بیماری بخش های مدیریتی کشور در حوزه سلامت خواستار عدم توجه به فشار مافیای پزشکی جهت توقف این سریال شدند که متن این نامه در ادامه می آید:

جناب آقای مهران مدیری؛ گارگردان مجموعه طنز "در حاشیه”

سلام علیکم؛

طی سالهای متمادی یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش های مدیریتی کشور،  نظام سلامت بوده است.  بخشی که هر روز و هر سال بیشتر در حلقوم جریان سرمایه داری و پول پرستی فرو می رود تا از قبل بیماری مردم و رنج آنها کیسه های عده ای قلیل را روز به روز از ثروت های کثیف سرشار کنند.  بخشی که به بهانه طرح های تحول فقط و فقط سرازیر کردن پول را به جیب پزشکان تضمین کرده است.

تخلفات جامعه پزشکی و بی عدالتی گسترده در بخش سلامت چنان رو به گسترش است که مردم را از اصلاح وضع موجود نا امید ساخته است.

این روزها پخش سریال طنز شما که به مشکلات و حقایق جامعه ی بیمارِ پزشکی! می پردازد، مایه مسرت و شادی مردم گشته است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی از حضرتعالی به خاطر ساخت این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل می آورد. مطمئننا فشارهای بی حد و حصر جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق در این مجموعه طنز، سند افتخار بزرگی برای خدمت شما به مردم کشورتان است؛ مردمی که شما را از خودشان و در جبهه خودشان احساس می کنند.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را خواستاریم.


به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:مهران مدیری,در حاشیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
معاون رئیس پلیس دبی در تازه‌ترین گستاخی خود، به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران توهین کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم ضاحی خلفان ضمن توهین به 80 میلیون مسلمان شیعه، زبان به تهدید جمهوری اسلامی ایران گشود و این اقدام او با هیچ واکنشی از سوی اربابانش که عمر دولت آنها از چهل و چند سال و جمعیت کشورشان از 900 هزار نفر تجاوز نمی کند، روبرو نشده است.

ضاحی خلفان و دولت متبوع او که مزدورانی از سراسر دنیا برای حفظ امنیت خود اجیر می کنند، این روزها به کودکان بی پناه یمن چنگ و دندان نشان می دهند و معلوم نیست آن روزی که اسلحه ممنوعه رژیم صهیونیستی بدن های مردم غزه را به آتش می کشید، کجا بودند و هواپیماها و بمب های خریداری شده از آمریکا و فرانسه و انگلیس را کجا پنهان کرده بودند.

یک هفته بعد از تجاوز عربی – سعودی به یمن که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت ضاحی خلفان بیش از قد و اندازه خود دهان به سخن گشوده و ایران را تهدید می کند و فراموش کرده که ایران همان کشوری است که قدرت های بزرگ جهان در مقاطع مختلف تاریخ معاصر، در برابرش زانو زده اند.

وی در مطالبی که از طریق حساب کاربری خود در تویتر منتشر کرد، نوشته است: "شبه نظامیان حوثی به دلیل تجاوز به مسلمانان شکست خواهند خورد... ای رسول خدا! ما فارس ها را به راه راست و دین استوار بازخواهیم گرداند... حوثی ها حق همجواری را رعایت نکردند از این رو خداوند خشم کشورهای برگزیدۀ(!) عضو ائتلاف را بر آنها مسلط گرداند... خبر حوثی ها به زودی به گوش خواهد رسید ... البته خدا عالم تر است".

وی در مطلب دیگری با سرودن یک شعر حوثی ها را ترسو می نامد. البته مشخص نیست مردم یمن که با دست خالی با دهها سازمان تا دندان مسلح که از سوی آمریکا و غرب حمایت می شوند وارد نبرد شده اند، ترسو هستند یا عرب هایی که صهیونیست ها بخش هایی از سرزمین هایشان را اشغال کرده، اما هنوز می ترسند که مبادا با گفتن کلامی آنها را برنجانند.

در هر حال سخنان ضاحی خلفان اگرچه فاقد ارزش است، اما او و دولت امارات باید مسؤولیت این اهانت ها را به عهده بگیرند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره حاشیه خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماه‌هاست که از بازداشت رهبر انقلابیون بحرین می‌گذرد. حکومت بحرین با ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، فرصت را در اختیار افراط‌گرایانی قرار داده است که هر روز وضع را پیچیده‌تر می‌کنند. حضور داعش در بحرین نتیجه سیاست غلط این کشور در لغو تابعیت برخی اتباع بحرین و اعطای شتابزده تابعیت به دیگران است. و در این شرایط، بجای اینکه آل خلیفه با آزاد کردن شیخ سلمان، زمینه را برای حضور مردم در مقابل داعش فراهم کند، دست به ادامه این بازداشت زده و رهبر انقلابیون بحرین را در بند نگه داشته است.

گروه بین الملل - ماه‌هاست که از بازداشت رهبر انقلابیون بحرین می‌گذرد. حکومت بحرین با ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، فرصت را در اختیار افراط‌گرایانی قرار داده است که هر روز وضع را پیچیده‌تر می‌کنند. حضور داعش در بحرین نتیجه سیاست غلط این کشور در لغو تابعیت برخی اتباع بحرین و اعطای شتابزده تابعیت به دیگران است. و در این شرایط، بجای اینکه آل خلیفه با آزاد کردن شیخ سلمان، زمینه را برای حضور مردم در مقابل داعش فراهم کند، دست به ادامه این بازداشت زده و رهبر انقلابیون بحرین را در بند نگه داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:شیخ علی سلمان,انقلاب بحرین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، منوچهر محمدی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در نشست «توافق لوزان؛ کدام استقلال، کدام پیروزی» که به همت کمیته صیانت از منافع ایران برگزار شد، پیرامون توافق لوزان و ابهامات موجود در متن بیانیه لوزان، گفت: چگونه ممکن است که مدت هیچ بندی از توافق الجزایر در همان موقع محرمانه نبود. من اولین کسی بودم که متن را مشاهده کردم. منتها متن یک خرده بودار بود. چون از آمریکا خواسته شده بود که بگوید در امور ایران دخالت نخواهد کرد، گفت که اگر این را بگویم، یعنی قبلاً دخالت داشته‌ام. بنا بر این اصلاحیه داد به این صورت که من نه قبلاً دخالت داشته‌ام و نه بعد از این. به هر حال هیچ بندی محرمانه نبود.


دکتر منوچهر محمدی استاد دانشگاه و کارشناس عالی مسائل سیاسی گفت: بعد از این که کسانی دخالت کردند، امام شرایطی را تعیین کردند و تصمیم‌گیری در مورد الجزایر را به مجلس واگذار کردند. مجلس دو بار در این قضیه ورود کرد. یک بار در محول کردن به تیم مذاکره. دیگری این که با توجه به این که داوری را ما نمی‌توانیم به دادگاه بین المللی بسپاریم مگر در صورت تصویب در مجلس.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:توافق هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امروز سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است و مادر شهیدان سیف‌الدینی و مادربزرگ شهید محسن برهانی که ام‌البنین کرمان خوانده می‌شود به همین مناسبت میزبان جمعی از مسئولان و جانبازان ویلچری کرمان بود.

وقتی دعای جلیله‌السادات خانم زیر ناودان طلا برآورده شد

جلیله‌السادات قوامی مادر شهیدان سیف‌الدینی سال 1338 وقتی که فقط یک پسر داشت به سفر حج مشرف شد، او به زیر ناودان طلا رفت و به خدا گفت، خدایا! دلم چهار پسر دیگر هم می‌خواهد، دوست دارم، پسرهایم زیاد شوند.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 فروردين 1394برچسب:شهدا,مادران شهدا,ام بنین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:انصارالله,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اویس، پس از اینکه تروریست های داعش در صفحات اینترنتی خویش و ویدیوهای خودشان ابو عزرائیل یکی از مجاهدین عراقی عضو کتائب امام علی (ع) را “قصاب اهل سنت” معرفی کرد. ابو عزرائیل نیز به این ادعای واهی با منتشر کردن متن کوتاهی پاسخ داده است

او در یادداشتی کوتاه چنین نگاشته:

۱۰

“من اهل سنت را نمی‌کشم زیرا آن‌ها برادران دینی من هستند. اما کسی که دست‌درازی به وطنم کند هیچ جایی در وطنم ندارد”

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:ابو عزرائیل,تهمت,پاسخ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معاون رئیس پلیس جنجالی دبی طی اظهاراتی ضد ایرانی از یمنی‌ها خواست به جای انتقاد از عربستان به خاطر تجاوزش به یمن، تهران را سرزنش کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس جنجالی دبی در اظهارات تازه خود مدعی شد یمنی‌هایی که از ائتلاف عربی علیه انصارالله در یمن انتقاد می‌کنند، باید از ایران به سبب اقداماتش انتقاد کنند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «الیوم السابع»، وی بدون اشاره به حمایت عربستان و امارات و قطر  و ترکیه از تروریست‌ها در سوریه، در توئیتر خود مدعی شد: ایران در عراق، سوریه، یمن و لبنان مداخله و آن را تخریب کرد. ایران کشوری کینه‌توز به اعراب است. ایران در «عصر جاهلی جدید» زندگی می‌کند و تجدید دعوت از مردم آن امری بسیار مهم است.

خلفان در پایان اینگونه نوشت: خدایا به اهل یمن لطف کن و تمام وابستگان به فارس‌های کینه‌توز به اعراب و مسلمانان را نابود کن.

پادشاه عربستان پنجشنبه (دیروز) دستور حمله به یمن را اعلام کرد و اعضای شورای همکاری به جز عُمان با عربستان همراه شدند و تأیید خود را اعلام کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

80درصد فیلم های سینمای ایران سبک زندگی غربی را ترویج می کنند، در سینمای ایران رد پایی از سبک زندگی ایرانی اسلامی دیده نمی شود... در هیچ کشوری فضای سینما بر خلاف فضای کشور نیست نباید خوراک مسموم فرهنگی به مردم بدهیم. مسمومیت فرهنگی قابل درمان نیست. گروه مطالبه صراط - رهبر معظم انقلاب در 23 خرداد سال 85 گفتند: در زمینه‌ی انعکاس آن معارف ارزشىِ اسلامی - که من معتقدم در سینمای ما نشان زیادی از آنها وجود ندارد.

خزاعی: برخی هنرمندان دغدغه شان اروتیک است/ خوراک مسموم فرهنگی به مردم ندهیم

ایشان همچنین در 12 تیر سال 89 بر ضرورت رعایت خطوط قرمز اخلاقی در فیلم ها تاکید کرده و افزودند: واقعاً خط قرمزهائى هست که باید رعایت شود. یک جاهائى عبور از برخى از خطوط قرمز اخلاقى - منظورم خطوط قرمز سیاسى هم خیلى نیست؛ عمدتاً انسان نگران اخلاق و دین و این چیزهاست - در بعضى از فیلمها و سریالها لزومى ندارد. انسان نگاه میکند، مى‌بیند این سریالِ خوش‌ساخت و خوش‌مضمون اگر این زائده را نداشته باشد، هیچ زیانى به این سریال نمیرساند؛ از این قبیل هم ما داریم. بعضى از ارتباطات عشقى دختر و پسر که توى فیلمها منعکس میشود، بد است، بدآموز است. اینکه شما نوع برخورد یک زن و مرد را، یک عشق غلط را - این عشقهاى مثلث و مربع را - توى فیلم بیاورید، این مضر است؛ این را کاریش نمیشود کرد. کارى کنیم که اینها توى فیلمها نیاید.

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:فیلم,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: علی مطهری، از نمایندگان مجلس که اخیراً در شیراز مورد حمله گروهی از اوباش قرار گرفت، به تازگی نامه‌ای برای امام جمعه شیراز ارسال کرده است.
 
او در بخشی از این نامه سرگشاده نوشته است: شما و دوستانتان در شیراز سنگ را بسته و سگ را رها کرده‌اید. اگر مایل به زورآزمایی اجتماعی هستید مخالفان این داعشی‌های وطنی را نیز آزاد بگذارید تا ببینید چه بر سر این اراذل می‌آورند!
 
  تحلیلی بر نامه سرگشاده مطهری:
 
*متأسفانه آقای مطهری در روز پس از حادثه شیراز هم با انتشار بیانیه‌ای تحت عنوان «ماجرای حمله به من در شیراز» بر زورآزمایی خیابانی تأکید کرده و نوشته بود:‌ به مسئولان استانی و انتظامی شیراز گفتم اگر قرار بر زورآزمایی اجتماعی است بفرمایید تا من هم هوادارانم را به خیابان‌ها فرا بخوانم، در آن صورت این اراذل یک لقمه آنها خواهند بود!
 
این سیره و خواست غلط آقای مطهری در حالی بیان می‌شود که اولاً ایشان همواره از رعایت اخلاق، آزادی بیان و غیره صحبت کرده‌اند و تحدّی و زورآزمایی خیابانی در شأن گفته‌های ایشان نیست.
 
ثانیاً وی در حالیکه مدتهاست بر طبل ضرورت آزادی متهمان فتنه از حصر می‌کوبد و حتی در مقطعی برخی تظاهرات‌های سال 88 را «اشتباه» خوانده است اما اکنون خود بر سیاق محصورین حرکت می‌کند و دعوی به خیابان کشاندن هوادارانش و مردم را چندین مرتبه مطرح کرده که این مسئله محل تأمل است...
 
صحبت‌های مطهری مبنی بر به خیابان آوردن طرفدارانش در حالی است که قبل از وی کسان دیگری همچون دکتر محمد مرندی و چند تن دیگر از رجال سیاسی نیز در خیابان مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفته‌اند اما تلافی خیابانی سخنی نگفته‌اند.
 
منبع: فارس
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:علی مطهری,فتنه88,زورآزمایی خیابانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخن جنجالی منسوب به یکی از مسئولان ایرانی بدون شک در مقایسه با موضع گیری های اصولی رهبران معنوی و رسمی ایران و در راس همه آنها امام سید علی خامنه ای به منزله کلامی سطحی و گذرا تلقی خواهد شد اما برماست که به دست خود منفعت مجانی را تقدیم دشمنان نکنیم و با فرصت دادن به دشمنان در کمین، موجبات نگرانی دوستان را فراهم نکنیم.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا، «ناصر قندیل» سردبیر روزنامه لبنانی «البناء» در نامه‌ای سرگشاده به رییس جمهور ایران از اظهارات برخی مسئولان ایرانی درباره امپراتوری فارس‌ها به پایتختی بغداد انتقاد کرد. متن این نامه در ادامه می‌آید:

من جزو آنهایی نیستم که نیاز داشته باشم موضع‌گیری‌های خود را در دفاع از انقلاب اسلامی ایران چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن شرح دهم، به ویژه در دوران جنگ تحمیلی با عراق که همه چشم ها به این نهال نوپا دوخته شده بود، جنگی که به تحریک آمریکایی‌ها و با پول کشورهای حاشیه خلیج فارس شکل گرفت، اینجانب همواره جزء کسانی بودم که بارها به تاوان موضع گیری های خود نزدیک بود جانم را نیز تقدیم کنم، چرا که ایران بعد از انقلاب را تحولی استراتژیک در نقشه خاورمیانه و جهان، و سپیده دمی برای جهانی متعادل‌تر و خاورمیانه‌ای امن‌تر و مستقل تر و آزادتر می دانستم و آن را تحقق دهنده رویای آزادسازی فلسطین می دیدم که روزبه روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

اینجانب قصد ندارم درباره جایگاه بر حق ایران که در این مسیر فداکاری های بسیاری انجام داده و عمق دیدگاه و آرمان خود را به اثبات رسانده بحث کنم چرا که از همان ابتدای آشنایی ام با مقاله ها و سخنرانی های امام خمینی (ره) و ملاقات با ایشان در سال ۱۹۸۰ و نیز دیدارهایی که با شخصیت های نزدیک به ایشان از جمله امام سید علی خامنه ای داشتم به حقانیت این مسیر ایمان آوردم.
بقیه در ادامه مطلب........................................
 

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:مشاور رئیس جمهور,علی یونسی,سخنان نسنجیده,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بهرام امیرحیدری از جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در همایش اخیر اصلاح‌طلبان کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس و رئیس کل دادگستری استان کرمان به بیان جزئیات این حادثه پرداخت.
امیرحیدری اظهار داشت: پیامکی را با موضوع برگزاری گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان دریافت کردم و با توجه به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در جلسات و مراسم مختلف مرتبط با هر گروهی حضور پیدا می‌کنم به این همایش رفتم.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهر هم بنرهایی با موضوع گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان نصب شده بود، عنوان کرد: با خودم گفتم احتمالا دعوت برای حضور در این همایش به صورت عمومی است.
امیرحیدری افزود: زمانی که وارد تالار خانه شهر شدم با توجه به اینکه همیشه ردیف نخست می‌نشینم تا فاصله‌ای با سخنران نداشته باشم، می‌خواستم در ردیف جلو بنشینم اما دست‌اندرکاران همایش مانع شدند و اجازه ندادند و گفتند باید از ردیف چهارم به بعد بنشینید و من هم از ردیف چهارم به بعد نشستم.
وی گفت: نخستین فردی که وارد تالار خانه شهر شد و من او را می‌شناختم، اسلامی نماینده اسبق بافت در مجلس بود و با توجه به اینکه ما از قبل قدری با هم خوش و بش داشتیم، می‌خواستم با وی احوالپرسی کنم، اما این اجازه به من داده نشد.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:فتنه88,فتنه گران ,مرعشی,موسوی,کروبی,کتک کاری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به دنبال دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویری از یکی از خانه های فساد وی به دست آمده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، این مفسد اقتصادی و بدهکار کلان سیستم بانکی کشور که با همراهی برادران خود و دیگر عوامل نفوذی، اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم کشور کرده بودند، جهت تعمیق فعالیت ها و رسیدن به اهداف شوم مورد نظر خود، اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد می نمودند.

آقای "ح.ا" مشهور به داریوش که یکی از محکومین اصلی پرونده فساد اقتصادی معروف در سال 76 می باشد و موارد اتهامی و پرونده های مختلفی از جمله اخلال در نظم اقتصادی کشور، قاچاق ارز، قاچاق کالا، قاچاق عتیقه و پرداخت رشوه های کلان در دستگاه قضایی دارد، با راه اندازی و تجهیز خانه های فساد، اقدام به آلوده سازی و باج گیری از افراد مرتبط با شبکه فساد اقتصادی نموده است. تصاویری از این وسایل فساد را از نظر می گذرانید:

بقیه تصاویر در ادامه مطلب.......................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"همین عبدالکریم سروش، همین آدمى که جلوى چهره هاى عادى مستمعین، پشت تریبون لبخند میزد، فقط مانده بود که به من فحش هاى ناموسى بدهد."

سروش فقط به من فحش ناموسی نداد
صراط: آنچه در ذیل می‌آید خاطره‌ای برگرفته از کتاب "اخلاق مناظره و کرسى هاى آزاد اندیشى" است که در آن به مواجهه‌ای از حسن رحیم‌پور ازغدی با عبدالکریم سروش اشاره شده است: 
 
...همین عبدالکریم سروش، همین آدمى که جلوى چهره هاى عادى مستمعین، پشت تریبون لبخند میزد، فقط مانده بود که به من فحش هاى ناموسى بدهد . 
 
طى چند سال ، گاهى که میامد قم و در بحث ها شرکت میکرد، دیدم دو سه صحنه را که فقط مانده بود فحش ناموسى بدهد، اینها را مردم نمیدانستند ، خیلى ها هنوز هم نمیدانند که امثال اینها چنین تیپ هایى هستند، در جلسه اى بخاطر اینکه سوال و اشکال کردیم به ایشان ، سوال مودبانه اى که معلوم بود اگر بخواهد جواب بدهد، روشن میشود مبناى غلطى که بعده ها روشن شد، آن موقع روشن نبود ، ده سال قبل از این بود که بردارند بنویسند قرآن کلام خود پیغمبر است و کلام خدا نیست.... 
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:پورازغدی ، سروش ، فحش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، «حسن رحیم پور ازغدی» در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی، الگوی پیشرفت جامعه اسلامی است که باید مورد توجه و اهتمام همه قرار بگیرد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: دشمن از طرق مختلف وارد کشورها شده است.آیا مسئولان بانک مرکزی می داند در بانک ها چه می گذرد؟‎
وی سپس با طرح این سوال که چرا داعشی‌ها صورت خود را می‌پوشانند، گفت: ازآنجایی که سربازان داعش مزدور برخی از کشورها، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند صورت خود را می‌پوشانند.
رحیم پور ازغدی تصریح کرد: اسلام برای ترویج نیاز به چندین سپاه دارد به نحوی که باید سپاه چند صد هزار نفری جهادی و به صورت چریکی برای ترویج اسلام وارد کشورها شوند. برای این کار به سپاهی شامل ده ها هزار نفر تحصیل کرده و افراد با تجربه نیاز داریم.
وی اظهارداشت: باید آنچه که در بانک‌ها اجرایی می‌شود به صورت کامل مشخص شود. باید از مسوولان بانک مرکزی پرسید که آیا می‌دانید در بانک‌ها چه می‌گذرد؟ و آیا تمامی بخشنامه‌ها و قوانین در شبکه بانکی اجرایی می‌شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اهمیت مالیات گفت: اگر مالیات نباشد به درآمدهای نفتی وابسته می شویم و چنین امری در نهایت منجر به وابستگی اقتصاد کشور می شود.
رحیم پور ازغدی، راه نجات کشور را اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: نباید همه مسایل را به مساله هسته ای گره زد زیرا چهار و پنج کشوری که بمب اتم دارند بر همه دنیا حکومت می کنند واگر ایران نیز غنی سازی هسته ای کند، قدرتمند می شود و نفت را کنترل می کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه، گرفتن بهانه از دشمن نباید به معنای آن باشد که دشمن هر کاری می خواهد انجام دهد، یاداور شد : نمی توانیم منتظر باشیم تا دشمن روزی بگوید من دیگربهانه ای ندارم زیرا چنین روزی فرا نمی رسد.
وی با اشاره به اهمیت و نقش بیمه گفت: باید بررسی شود که بیمه ها چگونه باید حرکت کنند تا اقتصاد کشور راه بیفتد و بخش های آسیب پذیر حمایت شوند ضمن اینکه باید در مساله قانون کارنیز باید توجه ویژه شود.
رحیم پور ازغدی افزود: دانشگاه ها و حوزه ها باید وضعیت مالیات ها را بررسی کنند و چگونگی اصلاح ساختار مالیات توسط حکومت باید تعیین شود ضمن آن که مصرف مالیات نیز باید مشخص شود.
وی ادامه داد: برای تشویق مردم به امر مالیات حکومت باید مشخص کند که مالیات را درست تعیین می کند واین مالیات در جای درست خرج می شود.
وی خاطرنشان کرد : وضعیت نقل و انتقال پول باید مشخص وبه مردم تفهیم شود که عادلانه مالیات می‌بندیم و به مردم توضیح داده شود که کجا مالیات مصرف می‌شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:بانک,ربا,خبر,بانک مرکزی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «شیعه نیوز»، تعدادی از هکرهای مقاومت لبنان همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت "عماد مغنیه" از فرماندهان بارز حزب‌الله دهها سایت اینترنتی اسرائیلی را هک کردند.

در بیانیه این گروه که خود را "قادمون" معرفی کرده‌اند، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«گروه "قادمون" که خط جهاد الکترونیکی را در پیش گرفته است دهها سایت صهیونیستی را هک کرده و موفق شده اطلاعات بسیاری را کسب کند. این عملیات در سالروز شهادت فرمانده عماد مغنیه و تمامی شهدای مقاومت به ویژه شهدای "قنیطره" "جهاد مغنیه" و دیگر برادران انجام شد. پیروزی جز از سوی خدای عزیز و جبار نیست.»

عماد فایز مغنیهمعروف به حاج رضوان از فرماندهان نظامی حزب اللهبود که در 23 بهمن 86 در انفجار تروریستی در دمشق به شهادت رسید.

فرزند وی جهاد مغنیه نیز به همراه 5 عضو دیگر حزب الله در حمله اسرائیل به قنیطره سوریه در 28 دیماه امسال (93) به شهادت رسید.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:حزب الله ,قادمون, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: فارس نوشت: وضعیت لباس های غیر رسمی و نه چندان مناسب برخی از سینماگران و بازیگران حاضر در جشنواره فیلم فجر کار را به جایی رسانده است که حتی برنامه تلویزیونی «هفت» نیز در یکی از برنامه های اخیر خود، آیتمی انتقادی را در همین زمینه پخش کرد.
سعید راد، بازیگر مطرح سینمای ایران در آیتم اشاره شده بیان کرد که سینماگران و هنرمندان این عرصه بهتر است در جشنواره فجر با لباس رسمی و کت و شلوار حضور پیدا کنند.
او همچنین عنوان کرد که چه کسی مرحوم خسرو شکیبایی را به یاد می آورد که با لباس غیر رسمی در جشنواره ها حاضر شده باشد؟!
پوشش برخی از مدعوین جشنواره فجر در ایران در حالی است که در خارج از کشور اگرچه ممکن است در یک نشست مربوط به یک فیلم سینمایی، دست‌اندرکاران آن پروژه با لباس های جورواجور و مختلف حاضر شوند اما این قضیه در جشنواره های سینمایی مطرح، متفاوت و پوشش همه‌ی حضار در آنها رسمی است.
به این صورت که مردان کت و شلوار می پوشند و لباس زنان نیز در فرهنگ آن جشنواره ها رسمی محسوب می شود.
غیر از پوشش مدعوین، طرز لباس پوشیدن برخی دیگر از شرکت کنندگان در جشنواره فیلم فجر امسال نیز به گونه ای بوده که پلیس کشورمان مجبور به اعزام نیرو برای تذکر به این افراد و ارشاد آنها در محل جشنواره شده است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,بی عفتی,بی حجابی,برهنگی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش کشورمان پس از برد شب گذشته برابر پیکان دست به اقدام قابل توجهی شد.
این مدافع استقلال پس از بازی تی شرت خود که روی آن عکس شهید مدافع حرم، شهید حاج حمید تقوی را چاپ کرده بود به معرض نمایش گذاشت.
سردار تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در دفاع از عتبات عالیات در "سامرا" به شهادت رسید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:مدافع حرم,استقلال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه با شبکه دولتی تی‌آرتی با انتقاد از برخی سخنان مبنی بر اینکه وی تلاش دارد تا اختیاراتی همانند یک سلطان داشته باشد، گفت که وی بیشتر تمایل دارد تا همانند ملکه الیزابت انگلیس باشد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:اردوغان,تروریست,ملکه خبیث انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به تازگی تصاویری از تابلوهای تبلیغاتی گردان های طلایع در برخی شهرهای عراق از جمله بغداد نصب شده اند. در این تابلوها، تصویری از مقام معظم رهبری دیده می شود. 
در این تابلو با عنوان "گردان های خراسانی - ماموریت های ویژه "نوشته شده است: "ما شکست نمی خوریم / از ما خون دادن است". 
آرم این گروه داوطلب نظامی شیعیان (طلایع) نیز برگرفته شده از آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:حزب الله,موشک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تأکید کردند، در پی شنیده شدن صدای چندین انفجار، شمار بسیاری از نیروهای ارتش این رژیم به مزارع شبعا اعزام شدند.
این رسانه‌ها تأکید کردند در پی شلیک موشکهای ضد زره به مزارع شبعا، چندین نفر از نیروهای این رژیم مجروح شدند.


مسؤولان رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان در این منطقه خواستند در منازل خود باقی بمانند.

حزب الله لبنان تأکید کرد که این عملیات صبح چهارشنبه ساعت 11:35 انجام شد.

حزب الله لبنان تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.
حزب الله خاطرنشان کرد که در این عملیات کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی با نوعی موشک مناسب هدف قرار گرفت که بر اثر آن چند خودرو منهدم شدند و شماری از نظامیان این رژیم هدف قرار گرفتند.
بر اساس بیانیه حزب الله لبنان، کاروان خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی شامل چندین خودرو بود.

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1670974#sthash.a6XD5yYa.dpuf

در پی انجام این عملیات حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات مزارع شبعا را برعهده گرفت.حزب الله لبنان تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.

حزب الله خاطرنشان کرد که در این عملیات کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی با نوعی موشک مناسب هدف قرار گرفت که بر اثر آن چند خودرو منهدم شدند و شماری از نظامیان این رژیم هدف قرار گرفتند.
بر اساس بیانیه حزب الله لبنان، کاروان خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی شامل چندین خودرو بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:حزب الله,موشک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تاریخ مقاومت لبنان، هر انسان حقیقت طلب و آزاده‌ای را به وجد می‌آورد.

رهبران و بزرگان مقاومت همان‌طور که خود با ایمانی عجیب، برای آرمانشان از جان مایه گذاشتند، پسران آن‌ها نیز راه پدر را رفته‌اند.

آقازادگی، شاید تنها برازنده همین‌ها باشد، فرزندانی که با استفاده رانت پدر می‌توانستند راههای هزار ساله را یک شبه بپیمایند و در آرامشی دور از هیاهوی مردم و دردهای آنان، زندگی کنند، اما هر از گاهی خبر شهادتشان در عرصه‌های نبرد می‌آید و مردم لبنان، دلگرم تر از گذشته، به عینه می‌بینند که رهبرانشان جلوتر از آن‌ها برای مقاومت هدیه می‌دهند و این رمز ماندگاری جریان مقاومت است.

«حسین موسوی»، فرزند سید عباس موسوی، «هادی نصرالله» فرزند سید حسن نصرالله، «جهاد مغنیه» فرزند عماد مغنیه، «علیرضا حسان اللقیس» فرزند حسان اللقیس، «علی حسن علی ابراهیم» فرزند حسن علی ابراهیم، همگی از تمام مزایای آقازادگی، شهادت را انتخاب کردند.


آقازاد‌ه‌های مقاومت

بقیه در ادامه مطلب.....................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:مقاومت,شهدا,حزب الله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 دی 1393برچسب:علی مطهری,یاوه گویی,جایزه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مبادلات،‌ دو شركت نفت قطر و شل روز چهارشنبه اعلام كردند كه اجرای پروژه پتروشيمی الكرعانه در قطر را اجرا نخواهند كرد.



دو شركت در بيانيه ای مشترك اعلام كردند كه قيمت هايی كه دو شركت براي ساخت اين مجتمع عظيم عرضه كرده اند،‌ عدم صرفه اقتصادی اين پروژه را به ويژه در سايه شرايط اقتصادی كنونی در بخش انرژی نشان داده است.
دو شركت نفت قطر كه مالكيت آن متعلق به دولت است و شل در دسامبر 2011 درباره اجراي اين پروژه به توافق دست يافته بودند. براساس اين توافق، مجتمعي پتروشيمي در منطقه صنعتي راس لفان تأسيس می شد كه دولت قطر مالكيت 80 درصد آن و شل 20 درصد آن را در اختيار مي گرفت.
هزينه كل اجرای اين پروژه حدود 6 ميليارد و 400 ميليون دلار برآورد شده بود.
كاهش 60 درصد قيمت نفت در بازارهاي جهاني از ژوئن/ مردادماه گذشته تاكنون باعث شده است تا بسياري از كشورهاي توليد كننده اين محصول، ضمن متوقف كردن بخشي از پروژه هاي توسعه اي خود در حوزه هاي نفت و انرژي، بودجه نفتي خود را نيز كاهش داده،‌ راهكارهای جديدی را برای بالابردن درآمدهاي خود و كاستن از كسري بودجه سالانه خود در سال جديدی ميلادی تعريف كنند.
پيش از اين،‌ كويت در چارچوب افزايش درآمدهاي غيرنفتي خود،‌ اعلام كرده بود كه از ابتداي سال جاري ميلادي، عوارضي را از هواپيماهاي گذرنده از حريم هوايي اش اخذ خواهد كرد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 28 دی 1393برچسب:آل خلیفه,جنایت,حقوق بشر,پاپ,سرکوب,شیوخ زنباره و نوکران غرب,شیوخ زنباره قطری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کاربران صفحات اجتماعی با انتشار طرح، کاریکاتور و همچنین دست نوشته هایی نسبت به توهین جدید مجله شارلی ابدو واکنش نشان دادند.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 دی 1393برچسب:توهین,اسلام,نشریه فرانسوی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم: این فتوا همزمان با بارش برف در برخی مناطق عربستان، موجی از بحث و جدل را بین عربستانی ها به راه انداخت.

از روز یکشنبه برخی مناطق شمالی عربستان سعودی شاهد بارش برف بود، به صورتیکه تصاویر برف بازی و آدم برفی های‌ساخته شده توسط عربستانی‌ها، صفحه‌های آنان را در شبکه‌های اجتماعی پر کرده است.

با این حال سایت خبری "ارم نیوز" خاطرنشان کرد که برخی فعالان در شبکه‌های اجتماعی به فتوای "محمد صالح المنجد" اشاره کردند که در آن ساخت آدم برفی را حرام دانسته است. البته زمان صدور این فتوا مشخص نیست.

هشتگ (#) ایجاد شده در خصوص تحریم ساخت آدم برفی در کشورهای عربی و به ویژه عربستان توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است، به صورتیکه برخی با آن موافقت و برخی هم مخالفت کرده‌اند.

یکی از کاربران دراینباره نوشته است: هنوز فرصت نکرده بودیم از بارش برف شادمان شویم که فتوایی صادر کردند؛ فقط مانده که برای قهوه عصر و آتش فتوا صادر کنند !!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:سعودی,پادشاه,عربستان,وهابی,آمریکا,ذلت اعراب,فتوا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبکه دولتی انگلیس به بهانه پوشش خبری اتفاقات اخیر فرانسه، کاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام را به نمایش گذاشت. این درحالی است که براساس مقررات خبری پیشین این شبکه، هرگونه نمایش چهره پیامبر اسلام ممنوع بوده است؛ اما بی‌بی‌سی پس از این برنامه با زیر سؤال بردن دستورالعمل خود مدعی شد که این دستورالعمل قدیمی بوده و در حال بازبینی و اصلاح است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس (British Broadcasting Corporation) در اقدامی موهن، همزمان با حوادث اخیر پاریس، کاریکاتور مجله شارلی ابدو از پیامبر اسلام (ص) را پخش و پس از آن اعلام کرد که دستورالعمل قبلی مبنی بر ممنوعیت نمایش دادن چهره پیامبر اسلام در حال بازبینی و تغییر است.
روزنامه گاردین هم از تغییر قوانین تنظیم خبر بی‌بی‌سی خبر می‌دهد. این روزنامه انگلیسی در این رابطه نوشته است: "بی‌بی‌سی قوانین قبلی‌اش مبنی بر ممنوعیت نمایش چهره [حضرت] محمد "به هر شکل یا در هر حالت" را تغییر داده است؛ این تغییر آنجا نمایان شد که شبکه بی‌بی‌سی1 در برنامه "خبر ساعت 10" روز پنجشنبه خود کاریکاتور نشریه "شارلی ابدو" از [حضرت] محمد را نمایش داد."

 
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:بی بی سی,شیطنت,کاریکاتور,توهین,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.

ایران هدف اصلی عربستان در سال ۲۰۱۵ خواهد بودگروه سیاسی، یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از اشراف، اندیشکده اطلاعات جهانی استراتفور در مقاله‌ای تحت عنوان «چالش‌های پیش روی عربستان سعودی در سال جدید» به بررسی چالش‌هایی که آل‌سعود طی ماه‌های آینده باید با آنها دست و پنجه نرم کند پرداخت و نوشت: خاورمیانه یکی از بی‌ثبات‌ترین مناطق در دنیاست و به‌هیچ‌وجه با آشوب و اغتشاش بیگانه نیست. ناآرامی‌های سال ۲۰۰۹ در ایران و زورآزمایی سیاسی دولت محمود احمدی‌نژاد، و پس از آن آشوب‌ها و هرج‌ومرج‌های بهار عربی، سرایت درگیری‌های سوریه به داخل عراق، و احتمال ازسرگیری روابط میان ایران و آمریکا که یکی پس از دیگری روی داد، دال بر بی‌ثباتی در این منطقه است. هرچند برخلاف چند سال اخیر، در سال ۲۰۱۵ احتمالاً شاهد این خواهیم بود که منافع عرب‌های سنّی منطقه با پذیرش بیشتری به سوی اسلام سیاسی معتدل حرکت کند. منطقه در حال سر برآوردن از بی‌ثباتی‌های پنج سال اخیر است، و زیربنای آینده‌ی منطقه نیز در حال شکل‌گیری است. البته این فرایند چندان هم شسته‌رفته و کارآمد نخواهد بود، ولی می‌توان آشکارا دید که تغییراتی پیرامون درگیری‌های سوریه و لیبی در حال شکل‌گیری است، و نیز پیش‌بینی یک ایران قدرتمند در منطقه چندان دور از ذهن نیست.
بقیه در ادامه مطلب........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 دی 1393برچسب:عربستان سعودی,آل,خیانت,وهابی,جنایت,ترور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

العالم - بحرین امروز شاهد یکی از خونین ترین روزهای خود به خاطر سرکوب شدید از سوی مزدوران آل خلیفه بود .روزخونین بحرین

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم درحالی که مردم بحرین به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند ، پلیس روز سه شنبه با حمله به تظاهرکنندگان دهها نفر را مجروح کرد.

جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه ای از زخمی شدن یکی از رهبران الوفاق در حملات پلیس خبرداد.

دربیانیه این جمعیت آمده است :  مزدوران آل خلیفه که عمدتا غیر بحرینی بودند به شکلی ددمنشانه به تظاهرکنندگان مسالمت جو در منطقه "البلاد القدیم" منامه که مرکز اصلی اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق است ، حمله کردند .

براساس این گزارش یک فرد مسن بر اثر اصابت گاز اشک آور به صورت و یکی از رهبران الوفاق به خاطر اصابت گلوله ساچمه ای به شدت زخمی شد.

همچنین بر اثر استفاده مزدوران آل خلیفه از گلوله ساچمه ای ده ها نفر زخمی شدند. 

مردم علی رغم استفاده آل خلیفه از تجهیزات نظامی در منطقه البلاد القدیم که منزل شیخ سلمان در آن قرار دارد باقی مانده و به تمدید 15 روزه بازداشت وی معترضند .

شیخ سلمان پیش از تمدید ، 9 روز را در بازداشتگاه وزارت کشور بحرین گذرانده بود. 

بقیه در ادامه مطلب+عکسها.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:آل خلیفه,شیوخ زنباره,نوکر آمریکا,وهابی,سرکوب,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتن

سلام خدمت تمامی مخاطبان وبلاگ عمامه های انگلیسی که در این یکی دو ماهی که وبلگ تاسیس شد ، با نظراتشون ما را دل گرم کردند.

به تازگی جمعی از طلاب شهر مقدس قم و ادمین های پیج منتقدان صادق شیرازی در فیسبوک ، سایتی را راه اندازی کردند که لازم دیدم به شما معرفی کنم.

این اولین سایتی هست که به صورت تخصصی پیرامون این جریان مرموز فعالیت می کنه ، سایت فِتَن (فتنه ها) قراره که افشاگری های جدیدی در این باره انجام بده.

از اونجایی همکاری با مدیران این سایت را لازم میدانستم ، پنل سامانه پیام کوتاه وبلاگ عمامه های انگلیسی را در اختیارشون قرار دادم ، برای همین دوستانی که در پنل عمامه های انگلیسی ثبت نام کردند نیازی به ثبت نام دوباره در سایت فتن ندارند.

دوستانی که در زمینه امنیت سایت تخصص دارند حتما با مدیران این سایت تماس بگیرند 

همچنین طراحان پوستر های گرافیکی هم میتونن با این سایت در ارتباط باشند

دیگه توضیح بیشتر نمیدم ، خودتون مشاهده کنیدwww.fetan.ir

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی,مذهبی,عمامه های انگلیسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع نزدیک به بنیانگذاران پایگاه اطلاع رسانی «ویکی‌پدیا» افشا کردند که حکومت امارات متحده عربی یک میلیون دلار به 2 نفر از موسسان این پایگاه خبری رشوه داده است. این منابع تصریح کردند که امارات متحده عربی در قالب جایزه و هدیه به «جیمی ولز» و «تیم پرنرز لی»، 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا رشوه پرداخت کرده و در مقابل از آنها خواسته تا از انتشار خبرهایی مبنی بر نقض حقوق بشر در امارات خودداری کنند. خبرگزاری فارس: رشوه یک میلیون دلاری «امارات» به پایگاه «ویکی‌پدیا»پایگاه خبری احرار حجاز نوشت که شیخ «محمد بن راشد آل مکتوم»، نایب رئیس امارات این رشوه را به این 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا داده و موجب بروز اختلاف میان دیگر موسسان این پایگاه شده که اعتقاد دارند، حقوق بشر به شکلی گسترده در این کشور نقض می‌شود، بویژه که در این اواخر امارات اقدام به سلب تابعیت و اخراج شماری از روزنامه‌نگاران و اساتید دانشگاه‌های این کشور کرده که اقدام به مستندسازی نقض حقوق بشر در امارات کرده بودند. دیگر موسسان ویکی‌پدیا در نامه‌ای به نایب رئیس امارات متحده درخواست کردند، در صورت اعطای هدیه به هریک از اعضا و موسسان این پایگاه آن را علنی و با انتشار بیانیه‌ در مطبوعات انجام دهد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 دی 1393برچسب:امارات,حقوق بشر,رشوه,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران:  در روز پنج شنبه عده ای خرابکار اسلام ستیز سومین مسجد را در عرض یک ماه اخیر در شهر اویسالا به آتش کشاندند، و توسط اسپری های رنگی بر روی دیوارهای این مسجد شعارهای ضد اسلامی نوشتند.

«تورسن هیملین» رئیس پلیس اویسالا به خبرگزاری فرانسه گفت: نیمه شب پنج شنبه عده ای کوکتل مولوتف های دست سازی را به داخل مسجد پرتاپ کردند و بر روی درب و دیوارهای مسجد شعارهای ضد اسلامی نوشتند.

«انجمن اسلامی سوئد» عکسی از این شعارهای ضد اسلامی را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

به گفته منابع خبری، شاهدان به پلیس گزارش داده اند که در ساعت چهار صبح روز پنج شنبه عده ای را مشاهده کردند که اشیای شعله وری را به داخل مسجد پرتاپ کرده و سپس پا به فرار گذاشته اند.

پلیس در بیانیه ای این اقدام را حمله ای ناشی از نفرت، خرابکارانه و نژادپرستانه دانست و اعلام کرد در پی شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام ضد اسلامی ست.

«محمد خارکی» سخنگوی انجمن اسلامی سوئد گفت: این اتفاقات سبب ایج

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 دی 1393برچسب:سوئد,مسجد,آتش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به گزارش پایگاه 598 ، مهدی محمدی در سرمقاله وطن امروز نوشت: پاسخ این پرسش که علت واقعی اعمال رژیمی از تحریم‌ها علیه ایران که آمریکایی‌ها خود آن را سنگین‌ترین تحریم‌های طول تاریخ می‌خوانند، واقعا چه بوده و این تحریم‌ها در اصل چه هدفی را تعقیب می‌کرده، بسیار پیچیده و در عین حال بااهمیت است. آمریکایی‌ها- و برخی گروه‌های داخلی همفکر و همراه آنها- در این سال‌ها، کلیشه‌ای ساخته‌اند مبنی بر اینکه علت اصلی اعمال تحریم‌ها، سیاست هسته‌ای ایران و نوع تعاملی است که ایران در این باره با جامعه بین‌المللی در پیش گرفته است. خروجی این نوع نگاه به مساله هم این است که اگر ایران فی‌المثل در موضوع هسته‌ای طور دیگری رفتار می‌کرد، تحریم‌ها هم یا اصلا اعمال نمی‌شد یا اینکه حداقل قدرت و شدت فعلی را نداشت.

 این نوشته که براساس یک مطالعه کتابخانه‌ای کم و بیش وسیع آماده شده، استدلال خواهد کرد این نوع نگاه به مساله کاملا غیرواقعی و بلکه گمراه‌کننده است.  رژیم تحریم‌های فعلی ایران، ریشه در قطعنامه 1929 شورای امنیت دارد که 25 خرداد 1389 (ژوئن 2010) صادر شد. تمام تحریم‌های یکجانبه‌ای که اکنون به‌عنوان تحریم‌های موثر علیه ایران از آنها یاد می‌شود (تحریم‌های انرژی و مالی) در واقع براساس زیرساخت حقوقی که در این قطعنامه ایجاد شد، اعمال شده است. اما این قطعنامه–چنانکه با جزئیات نشان خواهیم داد- اساسا نه یک قطعنامه هسته‌ای است و نه با هدف واکنش نشان دادن به سیاست‌های هسته‌ای ایران اعمال شده است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 دی 1393برچسب:فتنه , بزرگان , مبارز,موسوی,کروبی,تحریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فتنه 88 که واقع شد، بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب بر این باور بودند که عده‌ای فریب خورده‌ سیاسی با اشتباهات مکرر سیاسی مرتکب جرائمی شده‌اند که بخشش آن اشتباهات غیرعمدی و سیاسی، هم شرعی است و هم قانونی.اما با این وجود فقط یک نگاه اجمالی به آنچه که در روز برگزاری انتخابات 22 خرداد سال 88، نشان می‌دهد که برنامه‌ای در کار بوده و جمعی از اصلاح‌طلبان با برنامه قبلی و ساز و کار مشخص وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده‌اند.چراغ اول این ماجرا را "محمد خاتمی رئیس‌جمهور  اسبق" روشن کرد، آنجایی که ساعت 12:10 دقیقه روز برگزاری انتخابات، سایت یاری نیوز از سایت‌های نزدیک به خاتمی که بعدها به علت تخلفاتی فیلتر شد، به نقل از خاتمی مطلب مهمی را منتشر کرد."خاتمی: میرحسین موسوی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شده است" این جمله‌ای بود که سایت یاری نیور منتشر کرد و بعد از آن به طور کاملا برنامه‌ریزی شده یک سناریوی هوشمندانه به نام "تقلب" با هدفی خاص آغاز شد، که سید محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی و رئیس‌ دفتر خاتمی بعدها در دادگاه محاکمه‌اش از تقلب به عنوان "اسم رمز آشوب" یاد کرد.اندکی بعد و در ساعت 13:11، سایت قم نیوز که تحت مدیریت ابوالفضل فاتح رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد موسوی بود، به نقل از فاتح نوشت: پیروزی مهندس موسوی با فاصله زیاد قطعی است. همه برای این پیروزی یک سجده شکر بدهکاریم.ساعتی بعد و در ساعت 19:01 ، قلم نیوز که به ارگان رسمی اطلاع‌رسانی ستاد موسوی تبدیل شده بود، به نقل از فرشاد مومنی عضو ستاد موسوی نوشت: میرحسین موسوی در آستانه شکستن رکورد 30 میلیون رأی است و در ساعت 20:21 نیز در خبر دیگری اعلام کرد که موسوی بیش از 60 درصد آرا را کسب کرده است.سایت جمهوریت که گردانندگان آن در دادگاه از حمایت‌های مهدی هاشمی رفسنجانی از این سایت خبر داده بودند، نیز در ساعت 21:06 خبری را با عنوان "خاتمی به میرحسین تبریک گفت" منتشر کرد تا حلقه پیروزنمایی میرحسین موسوی با اراسل پیام‌های تبریک از سوی سران جریان دوم خرداد کامل‌تر شود.در آخرین ساعات رأی گیری هم علی‌اکبر محتشمی‌پور رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرای موسوی، با سوالی از سوی خبرنگاری مواجه می‌شود که از وی در باره موج‌سازی اصلاح‌طلبان درباره اعلام پیروزی موسوی قبل از اعلام نتایج رسمی و قانونی پرسید.خبرنگار از محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران می‌پرسد که چه شواهدی برای پیروزی موسوی در کشور دارید؟ محتشمی‌پور هم در پاسخ به این سوال زیرکانه خبرنگار، بدون اینکه سندی ارائه کند، می‌گوید: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.محتشمی‌پور، بعد از این پاسخ هم از برگزاری جشن پیروزی موسوی در تاریخ‌های 23 و 24 خرداد خبر می‌دهد، در حالی که هنوز فرآیند برگزاری انتخابات پایان نیافته و مردم در حال انداختن رای‌های خود در صندوق های رای بودند.نکته قابل توجه این بود که سایت کلمه همان زمان در گزارشی نوشت که «80 درصد از نمایندگان کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی موفق به حضور در پای صندوق‌های رای شدند» ولی بعد از اعلام نتایج انتخاباتی که اکثریت نمایندگان موسوی در پای صندوق‌های رای حضور داشته و بر فرآیند برگزاری نظارت داشتند، هم موسوی و هم سایت‌های رسمی متعلق به ستاد وی، انتخابات و نتایج آن را مخدوش اعلام کردند.

در پایان پازل روشن کردن چراغ یک ماجرای خطرناک، میر حسین موسوی با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی و ساعت‌ها قبل از اعلام نتایج رسمی توسط شورای نگهبان و وزارت کشور، طی سخنانی خود را پیروز انتخابات اعلام کرد. "برابر اطلاعاتی که از ستادهایمان در سطح کشور داریم، برنده قطعی با نسبت آرای بسیار زیادی اینجانب هستم."با همین فرآیند برنامه‌ریزی شده که محمد خاتمی آغازگر آن بود، سرانجام فتنه‌ای در کشور به پا شد که 8 ماه به طول انجامید و خسارت اقتصادی، اجتماعی و روانی فراوانی به جامعه و کشور وارد ساخت.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:خاتمی,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت و گویی به تشریح علل شکل گیری حماسه ۹ دی و رفع حصر سران فتنه پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت و گو با راه دانا،‌ در خصوص فتنه ۸۸ و ریشه قیام مردمی ۹ دی اظهار داشت:‌ سال ۸۸ یک سال ویژه ای بود چرا که جمعیت زیادی که حدودا بالای ۸۰ درصد بودند در انتخابات شرکت کردند. اما حین برگزاری انتخابات هیجان و اضطراب هایی در اثر حواشی از جمله ماجرای مناظره آقای احمدی نژاد که در آن به پسران و شخص آقای هاشمی و ناطق تهمت هایی زده شد، به وجود امد.
خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب حجت را تمام کرد
وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات جمعیتی در میدان ولیعصر(عج) داشتیم و پس از آن نیز اردوکشی به راه افتاد و عده ای کشته شدند که بالاخره با خطبه های الهی نمازجمعه رهبر معظم انقلاب در ۲۹ خرداد تقریبا موضوع جمع شد و حجت تمام برای همه تمام شد. اما عده ای اندک و آشوبگر ادامه دادند تا ماجرا به روز عاشورا رسید و برخی ها در تعدادی از خیابان های تهران رفتاری خلاف فضیلت و اخلاق از خود نشان داده و به ساحت مقدس امام حسین(ع) اهانت کردند.
حجت‌الاسلام اکرمی تصریح کرد: البته در روز قدس نیز برخی شعارهای ناصحیح داده شد و در دانشگاه تهران نیز عکس امام را پاره کردند و مجموع این اقدامات روی هم انباشته شد تا در روز ۹ دی ۸۸ مردم تهران به صحنه آمدند و حوادث تلخ آن دوران را شست و شو دادند و ماجرا را تمام کردند.
 ۹دی برگ برجسته ای در تاریخ انقلاب است/مردم ایران نسبت به مقدسات دینی حساسیت دارند
بقزه در ادامه مطلب.......................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه,نمایشگاه کتاب,حراست نمایشگاه,ممانعت,دانشگاه شهید بهشتی,اخراج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حوزه احزاب خبرگزاری فارس- ویژه‌نامه حماسه 9دی: روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمی‌کشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمى نگه میدارد تا راهنماى دیگران باشد.خبرگزاری فارس: حماسه 9 دی درآمد کشور از فتنه 88 بود / برخی می‌خواهند بر فتنه 88 صلوات بفرستیم و فراموش کنیم/ فتنه‌گران با یَسل‌کشی به‌دنبال جبران شکست انتخاباتی بودند

روز نهم دى هم از همین قبیل است؛ یعنى برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.

نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود. حضرت‌ایت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب

9 دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار 8 ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد فلسطینی و ضد مقاومت و آتش روزه‌خواری علنی و حمله به پایگاه بسیج و مردم بی‌دفاع و حمله به اموال عمومی و نهایتاً آتش جسارت به خیام ابا عبدالله در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست و اینگونه نهم دی به تعبیر پیر انقلاب پرچم راهنمایی دیگران و روزی «متمایز» شد.

خبرگزاری فارس در پنجمین سالگرد حماسه 9 دی با انتشار ویژه‌نامه‌ای به بررسی ابعاد مختلف آفرینش حماسه 9 دی و چرایی مانایی آن در تاریخ انقلاب اسلامی پرداخته است.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:احزاب,فتنه 88,موسوی,کروبی,خاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ه گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در جریان روز نخست از رقابتهای نوجوانان آسیا بانوي محجبه لرستانی نوجوان تیم ملی کشورمان بعد از كسب مدال روي سكو قهرمانی دست دادن با نایب رئیس نپالی اتحادیه جودو آسیا را با احترام پاسخ داد و از دست دادن امتناع كرد.

زهرا باقری جودوکار وزن 70+ کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران روز پنجشنبه دور نخست استراحت داشت و سپس در حالی که با پیروزی بر حریف تنومند قزاقستانی تنها یک ثانیه فرصت داشت ، بازنده تاتامی را ترک کرد و در گروه بازنده ها هند را خیلی زود ضربه فنی کرد و به مدال برنز دست پیدا کرد.

هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان آسیا از روز گذشته در هنگ کنگ آغاز شده و تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:حرکت ارزشمند بانوی محجبه ایرانی+عکس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم میهمان این هفته برنامه شناسنامه به سردبیری محمدحسین رنجبران و تهیه‌کنندگی محمد صراف بود. او در این برنامه به موضوعاتی همچون دستگیریش در انگلیس، استیضاح کردان، فعالیتش در صنایع موشکی ایران، جلسه نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری سال 88 با مقام معظم رهبری، حاشیه‌های اخیر در مورد بورسیه‌های دولت، ستاره‌دار شدن دانشجویان و امتناع فرهاد دانشجو برای ریاست دانشگاه آزاد اشاره کرد.

اولین طرحم در صنایع موشکی مربوط به پرنده‌های بدون سرنشین بود/ از کردان خواستم عذرخواهی کند/ در زمان من کمترین اعزام دانشجو به خارج صورت گرفته استگروه اجتماعی، کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم میهمان این هفته برنامه شناسنامه به سردبیری محمدحسین رنجبران و تهیه‌کنندگی محمد صراف بود. او در این برنامه به موضوعاتی همچون دستگیریش در انگلیس، استیضاح کردان، فعالیتش در صنایع موشکی ایران، جلسه نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری سال 88 با مقام معظم رهبری، حاشیه‌های اخیر در مورد بورسیه‌های دولت، ستاره‌دار شدن دانشجویان و امتناع فرهاد دانشجو برای ریاست دانشگاه آزاد اشاره کرد.

به گزارش بولتن نیوز، کامران دانشجو درباره فعالیتش در صنایع موشکی ایران گفت: من در صنایع موشکی بودم. از سال 62 یا 63 می‌رفتم و می‌آمدم به صورت مرتب از آن موقع شروع کردم تا اینکه آقای عمل نیک و معاون پژوهشی خودم، آقای مهدی نژاد طرحی داشتند. آنها طرح قدس پرنده‌های بدون سرنشین را پی گیری می‌کردند. از آن جا شروع کردم.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:کامران دانشجو,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار حسین سلامی بعد از ظهر امروز در نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: شهیدان شرافت و کرامت ملت ایران و اسلام هستند و درود می‌فرستیم بر شهیدان دفاع مقدس ایران که در حفظ، توسعه و ترویج اسلام از حیات و هستی خویش سرمایه گذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را نجات ملت ایران از بردگی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا توصیف کرد و افزود: حضرت امام (ره) با حرکت انقلابی خود عزت و آبرو به مسلمانان جهان بخشیدند و حریت و عظمت برای ایرانی اسلامی به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تندیس زنده فضیلت در متن جامعه اسلامی ما هستند که به برکت خون آنان تمدن بزرگ اسلامی در جهان پی‌ریزی شده و با تاسی از سالار شهیدان عظمت قیام عاشورا برای ما باورپذیر شد.

سردار سلامی افزود: خون شهدای ایران اسلامی منطقه امن جهانی را به منصه ظهور رساند در حقیقت اقتدار جهانی و صعود به مراتب بالای آن را باید برکت خون شهیدانی دانست که از جان و مال خود گذشتند و چراغ هدایت شدند.

بقیه رد ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:شجره طیبه ارتش,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس پیگیری های خبرنگار مشرق، شب گذشته تعدادی از اعضای فعال و سابقه دار جریان فتنه در یک خانه فساد مختلط، دستگیر شدند.Image result for ‫فتنه‬‎

در بین دستگیر شدگان (م.ب) و (ج.ف) از اعضای اصلی گروه غیر قانونی "باشگاه جوانان اصلاح طلب" فعال در فضای مجازی دیده می شوند.

در جریان بازداشت متهمین، علاوه برشیشه های مشروبات الکلی تعدادی ردیاب شنود، شوکر الکتریکی، لپ تاب، تبلت، گوشی های هوشمند تلفن همراه و... که به منظور تبلیغ علیه نظام و ارتباط باشبکه های مجازی ضد انقلاب و فتنه مورد استفاده قرار گرفته است، کشف و ضبط گردید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: چند ماه قبل سیستم پدافند هوایی ما یک هواپیمای "ایساف" را که در افغانستان جنایت می‌کرد، شناسایی و آن را با تهدید موشکی مجبور به فرود در بندرعباس کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره شهدای دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد اظهار داشت: در 16 آذرماه سال 1332 سه دانشجو به‌دلیل آزادی‌خواهی و مقابله با استکبار و به‌خاطر اینکه در آن زمان ایران با بریتانیا عهدنامه امضا نکند و نیکسون به ایران نیاید شهید شدند.
 
 وی افزود: جرقه بعدی 16 آذر را می‌توان 16 آذر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دانست که سنگفرش‌های دانشگاه تهران با خون دانشجویان و طلاب به رنگ قرمز درآمد. 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جز خدا کسی را نداشتیم و اگر در آن جنگ پرتلاطم غریب بودیم اما غافل نبودیم چرا که اگر غافل بودیم، امروز شاید کمک از سوی برخی‌ها به ما می‌شد اما ذلت و منت آن برای مردم باقی می‌ماند.
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:ارتش جمهوری اسلامی ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، رونمایی از 12 هزار میلیارد تومان فساد بانکی در یکی از بانک‎های کشور که اتفاقا از بانک‎های به تازگی خصوصی شده بوده و پیوند ویژه‎ای با محافل خاص قدرت و ثروت داشته، آنهم در سال اخیر، خبری است که نمی‎تواند برای سیستم بانکی و اقتصادی کشور چندان خوشایند باشد، اما ظاهرا و بنا بر آنچه در روزهای اخیر زمزمه آن مطرح شده بود، این پرونده باز شده و افرادی نیز در این زمینه بازداشت شده‎اند.جدیدترین فساد بانکی روی مه آفرید و بابک زنجانی را سفید کرد
حالا وزیر اقتصاد در نشستی خبری،  از این فساد عظیم رونمایی کرده و از کشف تخلف ۱۲ هزار میلیارد تومانی در شبکه بانکی در چند ماه پیش خبر داده و می‎گوید : پرونده قضایی برای این تخلف تشکیل شده است و عوامل آن دستگیر شده اند.
علی طیب نیا در نشستی با خبرنگاران با موضوع ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد اظهار داشت : بخشی از این موضوع مربوط به صدور ضمانت نامه ها بوده که از روی این پرونده‎ها ، سامانه صدور ضمانت نامه‎ها در سیستم بانک‎ها فعال شد که امکان صدور ضمانت نامه‎های جعلی را  سد می‎کند. البته 12 هزار میلیارد تومان گردش فعالیت یک دوره مالی بوده و تقریبا همه وجوه به بانک برگشته است.
وی با اشاره به اینکه حدود دو سال پروسه زمانی فساد مذکور به طول انجامید، گفت: البته آسیبی از این موضوع به بانک و منابع سپرده‌گذاران وارد نشده است.
پالیزی معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد نیز گفت : نزدیک به 100 درصد این منابع برگشته و این عدد به صورت یک جا نبوده بلکه گردش مالی یک دوره فعالیت بوده است. این تخلف شامل گردش چک های بین بانکی بلاوجه و بخشی مربوط به ضمانت نامه های بانکی بوده است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:فساد,مه آفرید,بابک زنجانی,اختلاص,بیت المال,بانک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 65 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com