وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش کشورمان پس از برد شب گذشته برابر پیکان دست به اقدام قابل توجهی شد.
این مدافع استقلال پس از بازی تی شرت خود که روی آن عکس شهید مدافع حرم، شهید حاج حمید تقوی را چاپ کرده بود به معرض نمایش گذاشت.
سردار تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در دفاع از عتبات عالیات در "سامرا" به شهادت رسید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:مدافع حرم,استقلال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه با شبکه دولتی تی‌آرتی با انتقاد از برخی سخنان مبنی بر اینکه وی تلاش دارد تا اختیاراتی همانند یک سلطان داشته باشد، گفت که وی بیشتر تمایل دارد تا همانند ملکه الیزابت انگلیس باشد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:اردوغان,تروریست,ملکه خبیث انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به تازگی تصاویری از تابلوهای تبلیغاتی گردان های طلایع در برخی شهرهای عراق از جمله بغداد نصب شده اند. در این تابلوها، تصویری از مقام معظم رهبری دیده می شود. 
در این تابلو با عنوان "گردان های خراسانی - ماموریت های ویژه "نوشته شده است: "ما شکست نمی خوریم / از ما خون دادن است". 
آرم این گروه داوطلب نظامی شیعیان (طلایع) نیز برگرفته شده از آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:حزب الله,موشک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تأکید کردند، در پی شنیده شدن صدای چندین انفجار، شمار بسیاری از نیروهای ارتش این رژیم به مزارع شبعا اعزام شدند.
این رسانه‌ها تأکید کردند در پی شلیک موشکهای ضد زره به مزارع شبعا، چندین نفر از نیروهای این رژیم مجروح شدند.


مسؤولان رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان در این منطقه خواستند در منازل خود باقی بمانند.

حزب الله لبنان تأکید کرد که این عملیات صبح چهارشنبه ساعت 11:35 انجام شد.

حزب الله لبنان تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.
حزب الله خاطرنشان کرد که در این عملیات کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی با نوعی موشک مناسب هدف قرار گرفت که بر اثر آن چند خودرو منهدم شدند و شماری از نظامیان این رژیم هدف قرار گرفتند.
بر اساس بیانیه حزب الله لبنان، کاروان خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی شامل چندین خودرو بود.

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1670974#sthash.a6XD5yYa.dpuf

در پی انجام این عملیات حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات مزارع شبعا را برعهده گرفت.حزب الله لبنان تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.

حزب الله خاطرنشان کرد که در این عملیات کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی با نوعی موشک مناسب هدف قرار گرفت که بر اثر آن چند خودرو منهدم شدند و شماری از نظامیان این رژیم هدف قرار گرفتند.
بر اساس بیانیه حزب الله لبنان، کاروان خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی شامل چندین خودرو بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:حزب الله,موشک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تاریخ مقاومت لبنان، هر انسان حقیقت طلب و آزاده‌ای را به وجد می‌آورد.

رهبران و بزرگان مقاومت همان‌طور که خود با ایمانی عجیب، برای آرمانشان از جان مایه گذاشتند، پسران آن‌ها نیز راه پدر را رفته‌اند.

آقازادگی، شاید تنها برازنده همین‌ها باشد، فرزندانی که با استفاده رانت پدر می‌توانستند راههای هزار ساله را یک شبه بپیمایند و در آرامشی دور از هیاهوی مردم و دردهای آنان، زندگی کنند، اما هر از گاهی خبر شهادتشان در عرصه‌های نبرد می‌آید و مردم لبنان، دلگرم تر از گذشته، به عینه می‌بینند که رهبرانشان جلوتر از آن‌ها برای مقاومت هدیه می‌دهند و این رمز ماندگاری جریان مقاومت است.

«حسین موسوی»، فرزند سید عباس موسوی، «هادی نصرالله» فرزند سید حسن نصرالله، «جهاد مغنیه» فرزند عماد مغنیه، «علیرضا حسان اللقیس» فرزند حسان اللقیس، «علی حسن علی ابراهیم» فرزند حسن علی ابراهیم، همگی از تمام مزایای آقازادگی، شهادت را انتخاب کردند.


آقازاد‌ه‌های مقاومت

بقیه در ادامه مطلب.....................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:مقاومت,شهدا,حزب الله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 دی 1393برچسب:علی مطهری,یاوه گویی,جایزه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مبادلات،‌ دو شركت نفت قطر و شل روز چهارشنبه اعلام كردند كه اجرای پروژه پتروشيمی الكرعانه در قطر را اجرا نخواهند كرد.



دو شركت در بيانيه ای مشترك اعلام كردند كه قيمت هايی كه دو شركت براي ساخت اين مجتمع عظيم عرضه كرده اند،‌ عدم صرفه اقتصادی اين پروژه را به ويژه در سايه شرايط اقتصادی كنونی در بخش انرژی نشان داده است.
دو شركت نفت قطر كه مالكيت آن متعلق به دولت است و شل در دسامبر 2011 درباره اجراي اين پروژه به توافق دست يافته بودند. براساس اين توافق، مجتمعي پتروشيمي در منطقه صنعتي راس لفان تأسيس می شد كه دولت قطر مالكيت 80 درصد آن و شل 20 درصد آن را در اختيار مي گرفت.
هزينه كل اجرای اين پروژه حدود 6 ميليارد و 400 ميليون دلار برآورد شده بود.
كاهش 60 درصد قيمت نفت در بازارهاي جهاني از ژوئن/ مردادماه گذشته تاكنون باعث شده است تا بسياري از كشورهاي توليد كننده اين محصول، ضمن متوقف كردن بخشي از پروژه هاي توسعه اي خود در حوزه هاي نفت و انرژي، بودجه نفتي خود را نيز كاهش داده،‌ راهكارهای جديدی را برای بالابردن درآمدهاي خود و كاستن از كسري بودجه سالانه خود در سال جديدی ميلادی تعريف كنند.
پيش از اين،‌ كويت در چارچوب افزايش درآمدهاي غيرنفتي خود،‌ اعلام كرده بود كه از ابتداي سال جاري ميلادي، عوارضي را از هواپيماهاي گذرنده از حريم هوايي اش اخذ خواهد كرد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 28 دی 1393برچسب:آل خلیفه,جنایت,حقوق بشر,پاپ,سرکوب,شیوخ زنباره و نوکران غرب,شیوخ زنباره قطری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کاربران صفحات اجتماعی با انتشار طرح، کاریکاتور و همچنین دست نوشته هایی نسبت به توهین جدید مجله شارلی ابدو واکنش نشان دادند.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 دی 1393برچسب:توهین,اسلام,نشریه فرانسوی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم: این فتوا همزمان با بارش برف در برخی مناطق عربستان، موجی از بحث و جدل را بین عربستانی ها به راه انداخت.

از روز یکشنبه برخی مناطق شمالی عربستان سعودی شاهد بارش برف بود، به صورتیکه تصاویر برف بازی و آدم برفی های‌ساخته شده توسط عربستانی‌ها، صفحه‌های آنان را در شبکه‌های اجتماعی پر کرده است.

با این حال سایت خبری "ارم نیوز" خاطرنشان کرد که برخی فعالان در شبکه‌های اجتماعی به فتوای "محمد صالح المنجد" اشاره کردند که در آن ساخت آدم برفی را حرام دانسته است. البته زمان صدور این فتوا مشخص نیست.

هشتگ (#) ایجاد شده در خصوص تحریم ساخت آدم برفی در کشورهای عربی و به ویژه عربستان توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است، به صورتیکه برخی با آن موافقت و برخی هم مخالفت کرده‌اند.

یکی از کاربران دراینباره نوشته است: هنوز فرصت نکرده بودیم از بارش برف شادمان شویم که فتوایی صادر کردند؛ فقط مانده که برای قهوه عصر و آتش فتوا صادر کنند !!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:سعودی,پادشاه,عربستان,وهابی,آمریکا,ذلت اعراب,فتوا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبکه دولتی انگلیس به بهانه پوشش خبری اتفاقات اخیر فرانسه، کاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام را به نمایش گذاشت. این درحالی است که براساس مقررات خبری پیشین این شبکه، هرگونه نمایش چهره پیامبر اسلام ممنوع بوده است؛ اما بی‌بی‌سی پس از این برنامه با زیر سؤال بردن دستورالعمل خود مدعی شد که این دستورالعمل قدیمی بوده و در حال بازبینی و اصلاح است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس (British Broadcasting Corporation) در اقدامی موهن، همزمان با حوادث اخیر پاریس، کاریکاتور مجله شارلی ابدو از پیامبر اسلام (ص) را پخش و پس از آن اعلام کرد که دستورالعمل قبلی مبنی بر ممنوعیت نمایش دادن چهره پیامبر اسلام در حال بازبینی و تغییر است.
روزنامه گاردین هم از تغییر قوانین تنظیم خبر بی‌بی‌سی خبر می‌دهد. این روزنامه انگلیسی در این رابطه نوشته است: "بی‌بی‌سی قوانین قبلی‌اش مبنی بر ممنوعیت نمایش چهره [حضرت] محمد "به هر شکل یا در هر حالت" را تغییر داده است؛ این تغییر آنجا نمایان شد که شبکه بی‌بی‌سی1 در برنامه "خبر ساعت 10" روز پنجشنبه خود کاریکاتور نشریه "شارلی ابدو" از [حضرت] محمد را نمایش داد."

 
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:بی بی سی,شیطنت,کاریکاتور,توهین,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.

ایران هدف اصلی عربستان در سال ۲۰۱۵ خواهد بودگروه سیاسی، یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از اشراف، اندیشکده اطلاعات جهانی استراتفور در مقاله‌ای تحت عنوان «چالش‌های پیش روی عربستان سعودی در سال جدید» به بررسی چالش‌هایی که آل‌سعود طی ماه‌های آینده باید با آنها دست و پنجه نرم کند پرداخت و نوشت: خاورمیانه یکی از بی‌ثبات‌ترین مناطق در دنیاست و به‌هیچ‌وجه با آشوب و اغتشاش بیگانه نیست. ناآرامی‌های سال ۲۰۰۹ در ایران و زورآزمایی سیاسی دولت محمود احمدی‌نژاد، و پس از آن آشوب‌ها و هرج‌ومرج‌های بهار عربی، سرایت درگیری‌های سوریه به داخل عراق، و احتمال ازسرگیری روابط میان ایران و آمریکا که یکی پس از دیگری روی داد، دال بر بی‌ثباتی در این منطقه است. هرچند برخلاف چند سال اخیر، در سال ۲۰۱۵ احتمالاً شاهد این خواهیم بود که منافع عرب‌های سنّی منطقه با پذیرش بیشتری به سوی اسلام سیاسی معتدل حرکت کند. منطقه در حال سر برآوردن از بی‌ثباتی‌های پنج سال اخیر است، و زیربنای آینده‌ی منطقه نیز در حال شکل‌گیری است. البته این فرایند چندان هم شسته‌رفته و کارآمد نخواهد بود، ولی می‌توان آشکارا دید که تغییراتی پیرامون درگیری‌های سوریه و لیبی در حال شکل‌گیری است، و نیز پیش‌بینی یک ایران قدرتمند در منطقه چندان دور از ذهن نیست.
بقیه در ادامه مطلب........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 دی 1393برچسب:عربستان سعودی,آل,خیانت,وهابی,جنایت,ترور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

العالم - بحرین امروز شاهد یکی از خونین ترین روزهای خود به خاطر سرکوب شدید از سوی مزدوران آل خلیفه بود .روزخونین بحرین

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم درحالی که مردم بحرین به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند ، پلیس روز سه شنبه با حمله به تظاهرکنندگان دهها نفر را مجروح کرد.

جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه ای از زخمی شدن یکی از رهبران الوفاق در حملات پلیس خبرداد.

دربیانیه این جمعیت آمده است :  مزدوران آل خلیفه که عمدتا غیر بحرینی بودند به شکلی ددمنشانه به تظاهرکنندگان مسالمت جو در منطقه "البلاد القدیم" منامه که مرکز اصلی اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق است ، حمله کردند .

براساس این گزارش یک فرد مسن بر اثر اصابت گاز اشک آور به صورت و یکی از رهبران الوفاق به خاطر اصابت گلوله ساچمه ای به شدت زخمی شد.

همچنین بر اثر استفاده مزدوران آل خلیفه از گلوله ساچمه ای ده ها نفر زخمی شدند. 

مردم علی رغم استفاده آل خلیفه از تجهیزات نظامی در منطقه البلاد القدیم که منزل شیخ سلمان در آن قرار دارد باقی مانده و به تمدید 15 روزه بازداشت وی معترضند .

شیخ سلمان پیش از تمدید ، 9 روز را در بازداشتگاه وزارت کشور بحرین گذرانده بود. 

بقیه در ادامه مطلب+عکسها.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:آل خلیفه,شیوخ زنباره,نوکر آمریکا,وهابی,سرکوب,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتن

سلام خدمت تمامی مخاطبان وبلاگ عمامه های انگلیسی که در این یکی دو ماهی که وبلگ تاسیس شد ، با نظراتشون ما را دل گرم کردند.

به تازگی جمعی از طلاب شهر مقدس قم و ادمین های پیج منتقدان صادق شیرازی در فیسبوک ، سایتی را راه اندازی کردند که لازم دیدم به شما معرفی کنم.

این اولین سایتی هست که به صورت تخصصی پیرامون این جریان مرموز فعالیت می کنه ، سایت فِتَن (فتنه ها) قراره که افشاگری های جدیدی در این باره انجام بده.

از اونجایی همکاری با مدیران این سایت را لازم میدانستم ، پنل سامانه پیام کوتاه وبلاگ عمامه های انگلیسی را در اختیارشون قرار دادم ، برای همین دوستانی که در پنل عمامه های انگلیسی ثبت نام کردند نیازی به ثبت نام دوباره در سایت فتن ندارند.

دوستانی که در زمینه امنیت سایت تخصص دارند حتما با مدیران این سایت تماس بگیرند 

همچنین طراحان پوستر های گرافیکی هم میتونن با این سایت در ارتباط باشند

دیگه توضیح بیشتر نمیدم ، خودتون مشاهده کنیدwww.fetan.ir

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی,مذهبی,عمامه های انگلیسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع نزدیک به بنیانگذاران پایگاه اطلاع رسانی «ویکی‌پدیا» افشا کردند که حکومت امارات متحده عربی یک میلیون دلار به 2 نفر از موسسان این پایگاه خبری رشوه داده است. این منابع تصریح کردند که امارات متحده عربی در قالب جایزه و هدیه به «جیمی ولز» و «تیم پرنرز لی»، 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا رشوه پرداخت کرده و در مقابل از آنها خواسته تا از انتشار خبرهایی مبنی بر نقض حقوق بشر در امارات خودداری کنند. خبرگزاری فارس: رشوه یک میلیون دلاری «امارات» به پایگاه «ویکی‌پدیا»پایگاه خبری احرار حجاز نوشت که شیخ «محمد بن راشد آل مکتوم»، نایب رئیس امارات این رشوه را به این 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا داده و موجب بروز اختلاف میان دیگر موسسان این پایگاه شده که اعتقاد دارند، حقوق بشر به شکلی گسترده در این کشور نقض می‌شود، بویژه که در این اواخر امارات اقدام به سلب تابعیت و اخراج شماری از روزنامه‌نگاران و اساتید دانشگاه‌های این کشور کرده که اقدام به مستندسازی نقض حقوق بشر در امارات کرده بودند. دیگر موسسان ویکی‌پدیا در نامه‌ای به نایب رئیس امارات متحده درخواست کردند، در صورت اعطای هدیه به هریک از اعضا و موسسان این پایگاه آن را علنی و با انتشار بیانیه‌ در مطبوعات انجام دهد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 دی 1393برچسب:امارات,حقوق بشر,رشوه,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران:  در روز پنج شنبه عده ای خرابکار اسلام ستیز سومین مسجد را در عرض یک ماه اخیر در شهر اویسالا به آتش کشاندند، و توسط اسپری های رنگی بر روی دیوارهای این مسجد شعارهای ضد اسلامی نوشتند.

«تورسن هیملین» رئیس پلیس اویسالا به خبرگزاری فرانسه گفت: نیمه شب پنج شنبه عده ای کوکتل مولوتف های دست سازی را به داخل مسجد پرتاپ کردند و بر روی درب و دیوارهای مسجد شعارهای ضد اسلامی نوشتند.

«انجمن اسلامی سوئد» عکسی از این شعارهای ضد اسلامی را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

به گفته منابع خبری، شاهدان به پلیس گزارش داده اند که در ساعت چهار صبح روز پنج شنبه عده ای را مشاهده کردند که اشیای شعله وری را به داخل مسجد پرتاپ کرده و سپس پا به فرار گذاشته اند.

پلیس در بیانیه ای این اقدام را حمله ای ناشی از نفرت، خرابکارانه و نژادپرستانه دانست و اعلام کرد در پی شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام ضد اسلامی ست.

«محمد خارکی» سخنگوی انجمن اسلامی سوئد گفت: این اتفاقات سبب ایج

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 دی 1393برچسب:سوئد,مسجد,آتش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به گزارش پایگاه 598 ، مهدی محمدی در سرمقاله وطن امروز نوشت: پاسخ این پرسش که علت واقعی اعمال رژیمی از تحریم‌ها علیه ایران که آمریکایی‌ها خود آن را سنگین‌ترین تحریم‌های طول تاریخ می‌خوانند، واقعا چه بوده و این تحریم‌ها در اصل چه هدفی را تعقیب می‌کرده، بسیار پیچیده و در عین حال بااهمیت است. آمریکایی‌ها- و برخی گروه‌های داخلی همفکر و همراه آنها- در این سال‌ها، کلیشه‌ای ساخته‌اند مبنی بر اینکه علت اصلی اعمال تحریم‌ها، سیاست هسته‌ای ایران و نوع تعاملی است که ایران در این باره با جامعه بین‌المللی در پیش گرفته است. خروجی این نوع نگاه به مساله هم این است که اگر ایران فی‌المثل در موضوع هسته‌ای طور دیگری رفتار می‌کرد، تحریم‌ها هم یا اصلا اعمال نمی‌شد یا اینکه حداقل قدرت و شدت فعلی را نداشت.

 این نوشته که براساس یک مطالعه کتابخانه‌ای کم و بیش وسیع آماده شده، استدلال خواهد کرد این نوع نگاه به مساله کاملا غیرواقعی و بلکه گمراه‌کننده است.  رژیم تحریم‌های فعلی ایران، ریشه در قطعنامه 1929 شورای امنیت دارد که 25 خرداد 1389 (ژوئن 2010) صادر شد. تمام تحریم‌های یکجانبه‌ای که اکنون به‌عنوان تحریم‌های موثر علیه ایران از آنها یاد می‌شود (تحریم‌های انرژی و مالی) در واقع براساس زیرساخت حقوقی که در این قطعنامه ایجاد شد، اعمال شده است. اما این قطعنامه–چنانکه با جزئیات نشان خواهیم داد- اساسا نه یک قطعنامه هسته‌ای است و نه با هدف واکنش نشان دادن به سیاست‌های هسته‌ای ایران اعمال شده است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 دی 1393برچسب:فتنه , بزرگان , مبارز,موسوی,کروبی,تحریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فتنه 88 که واقع شد، بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب بر این باور بودند که عده‌ای فریب خورده‌ سیاسی با اشتباهات مکرر سیاسی مرتکب جرائمی شده‌اند که بخشش آن اشتباهات غیرعمدی و سیاسی، هم شرعی است و هم قانونی.اما با این وجود فقط یک نگاه اجمالی به آنچه که در روز برگزاری انتخابات 22 خرداد سال 88، نشان می‌دهد که برنامه‌ای در کار بوده و جمعی از اصلاح‌طلبان با برنامه قبلی و ساز و کار مشخص وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده‌اند.چراغ اول این ماجرا را "محمد خاتمی رئیس‌جمهور  اسبق" روشن کرد، آنجایی که ساعت 12:10 دقیقه روز برگزاری انتخابات، سایت یاری نیوز از سایت‌های نزدیک به خاتمی که بعدها به علت تخلفاتی فیلتر شد، به نقل از خاتمی مطلب مهمی را منتشر کرد."خاتمی: میرحسین موسوی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شده است" این جمله‌ای بود که سایت یاری نیور منتشر کرد و بعد از آن به طور کاملا برنامه‌ریزی شده یک سناریوی هوشمندانه به نام "تقلب" با هدفی خاص آغاز شد، که سید محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی و رئیس‌ دفتر خاتمی بعدها در دادگاه محاکمه‌اش از تقلب به عنوان "اسم رمز آشوب" یاد کرد.اندکی بعد و در ساعت 13:11، سایت قم نیوز که تحت مدیریت ابوالفضل فاتح رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد موسوی بود، به نقل از فاتح نوشت: پیروزی مهندس موسوی با فاصله زیاد قطعی است. همه برای این پیروزی یک سجده شکر بدهکاریم.ساعتی بعد و در ساعت 19:01 ، قلم نیوز که به ارگان رسمی اطلاع‌رسانی ستاد موسوی تبدیل شده بود، به نقل از فرشاد مومنی عضو ستاد موسوی نوشت: میرحسین موسوی در آستانه شکستن رکورد 30 میلیون رأی است و در ساعت 20:21 نیز در خبر دیگری اعلام کرد که موسوی بیش از 60 درصد آرا را کسب کرده است.سایت جمهوریت که گردانندگان آن در دادگاه از حمایت‌های مهدی هاشمی رفسنجانی از این سایت خبر داده بودند، نیز در ساعت 21:06 خبری را با عنوان "خاتمی به میرحسین تبریک گفت" منتشر کرد تا حلقه پیروزنمایی میرحسین موسوی با اراسل پیام‌های تبریک از سوی سران جریان دوم خرداد کامل‌تر شود.در آخرین ساعات رأی گیری هم علی‌اکبر محتشمی‌پور رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرای موسوی، با سوالی از سوی خبرنگاری مواجه می‌شود که از وی در باره موج‌سازی اصلاح‌طلبان درباره اعلام پیروزی موسوی قبل از اعلام نتایج رسمی و قانونی پرسید.خبرنگار از محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران می‌پرسد که چه شواهدی برای پیروزی موسوی در کشور دارید؟ محتشمی‌پور هم در پاسخ به این سوال زیرکانه خبرنگار، بدون اینکه سندی ارائه کند، می‌گوید: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.محتشمی‌پور، بعد از این پاسخ هم از برگزاری جشن پیروزی موسوی در تاریخ‌های 23 و 24 خرداد خبر می‌دهد، در حالی که هنوز فرآیند برگزاری انتخابات پایان نیافته و مردم در حال انداختن رای‌های خود در صندوق های رای بودند.نکته قابل توجه این بود که سایت کلمه همان زمان در گزارشی نوشت که «80 درصد از نمایندگان کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی موفق به حضور در پای صندوق‌های رای شدند» ولی بعد از اعلام نتایج انتخاباتی که اکثریت نمایندگان موسوی در پای صندوق‌های رای حضور داشته و بر فرآیند برگزاری نظارت داشتند، هم موسوی و هم سایت‌های رسمی متعلق به ستاد وی، انتخابات و نتایج آن را مخدوش اعلام کردند.

در پایان پازل روشن کردن چراغ یک ماجرای خطرناک، میر حسین موسوی با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی و ساعت‌ها قبل از اعلام نتایج رسمی توسط شورای نگهبان و وزارت کشور، طی سخنانی خود را پیروز انتخابات اعلام کرد. "برابر اطلاعاتی که از ستادهایمان در سطح کشور داریم، برنده قطعی با نسبت آرای بسیار زیادی اینجانب هستم."با همین فرآیند برنامه‌ریزی شده که محمد خاتمی آغازگر آن بود، سرانجام فتنه‌ای در کشور به پا شد که 8 ماه به طول انجامید و خسارت اقتصادی، اجتماعی و روانی فراوانی به جامعه و کشور وارد ساخت.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:خاتمی,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت و گویی به تشریح علل شکل گیری حماسه ۹ دی و رفع حصر سران فتنه پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت و گو با راه دانا،‌ در خصوص فتنه ۸۸ و ریشه قیام مردمی ۹ دی اظهار داشت:‌ سال ۸۸ یک سال ویژه ای بود چرا که جمعیت زیادی که حدودا بالای ۸۰ درصد بودند در انتخابات شرکت کردند. اما حین برگزاری انتخابات هیجان و اضطراب هایی در اثر حواشی از جمله ماجرای مناظره آقای احمدی نژاد که در آن به پسران و شخص آقای هاشمی و ناطق تهمت هایی زده شد، به وجود امد.
خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب حجت را تمام کرد
وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات جمعیتی در میدان ولیعصر(عج) داشتیم و پس از آن نیز اردوکشی به راه افتاد و عده ای کشته شدند که بالاخره با خطبه های الهی نمازجمعه رهبر معظم انقلاب در ۲۹ خرداد تقریبا موضوع جمع شد و حجت تمام برای همه تمام شد. اما عده ای اندک و آشوبگر ادامه دادند تا ماجرا به روز عاشورا رسید و برخی ها در تعدادی از خیابان های تهران رفتاری خلاف فضیلت و اخلاق از خود نشان داده و به ساحت مقدس امام حسین(ع) اهانت کردند.
حجت‌الاسلام اکرمی تصریح کرد: البته در روز قدس نیز برخی شعارهای ناصحیح داده شد و در دانشگاه تهران نیز عکس امام را پاره کردند و مجموع این اقدامات روی هم انباشته شد تا در روز ۹ دی ۸۸ مردم تهران به صحنه آمدند و حوادث تلخ آن دوران را شست و شو دادند و ماجرا را تمام کردند.
 ۹دی برگ برجسته ای در تاریخ انقلاب است/مردم ایران نسبت به مقدسات دینی حساسیت دارند
بقزه در ادامه مطلب.......................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه,نمایشگاه کتاب,حراست نمایشگاه,ممانعت,دانشگاه شهید بهشتی,اخراج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حوزه احزاب خبرگزاری فارس- ویژه‌نامه حماسه 9دی: روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمی‌کشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمى نگه میدارد تا راهنماى دیگران باشد.خبرگزاری فارس: حماسه 9 دی درآمد کشور از فتنه 88 بود / برخی می‌خواهند بر فتنه 88 صلوات بفرستیم و فراموش کنیم/ فتنه‌گران با یَسل‌کشی به‌دنبال جبران شکست انتخاباتی بودند

روز نهم دى هم از همین قبیل است؛ یعنى برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.

نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود. حضرت‌ایت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب

9 دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار 8 ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد فلسطینی و ضد مقاومت و آتش روزه‌خواری علنی و حمله به پایگاه بسیج و مردم بی‌دفاع و حمله به اموال عمومی و نهایتاً آتش جسارت به خیام ابا عبدالله در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست و اینگونه نهم دی به تعبیر پیر انقلاب پرچم راهنمایی دیگران و روزی «متمایز» شد.

خبرگزاری فارس در پنجمین سالگرد حماسه 9 دی با انتشار ویژه‌نامه‌ای به بررسی ابعاد مختلف آفرینش حماسه 9 دی و چرایی مانایی آن در تاریخ انقلاب اسلامی پرداخته است.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:احزاب,فتنه 88,موسوی,کروبی,خاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ه گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در جریان روز نخست از رقابتهای نوجوانان آسیا بانوي محجبه لرستانی نوجوان تیم ملی کشورمان بعد از كسب مدال روي سكو قهرمانی دست دادن با نایب رئیس نپالی اتحادیه جودو آسیا را با احترام پاسخ داد و از دست دادن امتناع كرد.

زهرا باقری جودوکار وزن 70+ کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران روز پنجشنبه دور نخست استراحت داشت و سپس در حالی که با پیروزی بر حریف تنومند قزاقستانی تنها یک ثانیه فرصت داشت ، بازنده تاتامی را ترک کرد و در گروه بازنده ها هند را خیلی زود ضربه فنی کرد و به مدال برنز دست پیدا کرد.

هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان آسیا از روز گذشته در هنگ کنگ آغاز شده و تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:حرکت ارزشمند بانوی محجبه ایرانی+عکس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم میهمان این هفته برنامه شناسنامه به سردبیری محمدحسین رنجبران و تهیه‌کنندگی محمد صراف بود. او در این برنامه به موضوعاتی همچون دستگیریش در انگلیس، استیضاح کردان، فعالیتش در صنایع موشکی ایران، جلسه نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری سال 88 با مقام معظم رهبری، حاشیه‌های اخیر در مورد بورسیه‌های دولت، ستاره‌دار شدن دانشجویان و امتناع فرهاد دانشجو برای ریاست دانشگاه آزاد اشاره کرد.

اولین طرحم در صنایع موشکی مربوط به پرنده‌های بدون سرنشین بود/ از کردان خواستم عذرخواهی کند/ در زمان من کمترین اعزام دانشجو به خارج صورت گرفته استگروه اجتماعی، کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم میهمان این هفته برنامه شناسنامه به سردبیری محمدحسین رنجبران و تهیه‌کنندگی محمد صراف بود. او در این برنامه به موضوعاتی همچون دستگیریش در انگلیس، استیضاح کردان، فعالیتش در صنایع موشکی ایران، جلسه نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری سال 88 با مقام معظم رهبری، حاشیه‌های اخیر در مورد بورسیه‌های دولت، ستاره‌دار شدن دانشجویان و امتناع فرهاد دانشجو برای ریاست دانشگاه آزاد اشاره کرد.

به گزارش بولتن نیوز، کامران دانشجو درباره فعالیتش در صنایع موشکی ایران گفت: من در صنایع موشکی بودم. از سال 62 یا 63 می‌رفتم و می‌آمدم به صورت مرتب از آن موقع شروع کردم تا اینکه آقای عمل نیک و معاون پژوهشی خودم، آقای مهدی نژاد طرحی داشتند. آنها طرح قدس پرنده‌های بدون سرنشین را پی گیری می‌کردند. از آن جا شروع کردم.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:کامران دانشجو,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار حسین سلامی بعد از ظهر امروز در نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: شهیدان شرافت و کرامت ملت ایران و اسلام هستند و درود می‌فرستیم بر شهیدان دفاع مقدس ایران که در حفظ، توسعه و ترویج اسلام از حیات و هستی خویش سرمایه گذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را نجات ملت ایران از بردگی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا توصیف کرد و افزود: حضرت امام (ره) با حرکت انقلابی خود عزت و آبرو به مسلمانان جهان بخشیدند و حریت و عظمت برای ایرانی اسلامی به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تندیس زنده فضیلت در متن جامعه اسلامی ما هستند که به برکت خون آنان تمدن بزرگ اسلامی در جهان پی‌ریزی شده و با تاسی از سالار شهیدان عظمت قیام عاشورا برای ما باورپذیر شد.

سردار سلامی افزود: خون شهدای ایران اسلامی منطقه امن جهانی را به منصه ظهور رساند در حقیقت اقتدار جهانی و صعود به مراتب بالای آن را باید برکت خون شهیدانی دانست که از جان و مال خود گذشتند و چراغ هدایت شدند.

بقیه رد ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:شجره طیبه ارتش,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس پیگیری های خبرنگار مشرق، شب گذشته تعدادی از اعضای فعال و سابقه دار جریان فتنه در یک خانه فساد مختلط، دستگیر شدند.Image result for ‫فتنه‬‎

در بین دستگیر شدگان (م.ب) و (ج.ف) از اعضای اصلی گروه غیر قانونی "باشگاه جوانان اصلاح طلب" فعال در فضای مجازی دیده می شوند.

در جریان بازداشت متهمین، علاوه برشیشه های مشروبات الکلی تعدادی ردیاب شنود، شوکر الکتریکی، لپ تاب، تبلت، گوشی های هوشمند تلفن همراه و... که به منظور تبلیغ علیه نظام و ارتباط باشبکه های مجازی ضد انقلاب و فتنه مورد استفاده قرار گرفته است، کشف و ضبط گردید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: چند ماه قبل سیستم پدافند هوایی ما یک هواپیمای "ایساف" را که در افغانستان جنایت می‌کرد، شناسایی و آن را با تهدید موشکی مجبور به فرود در بندرعباس کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره شهدای دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد اظهار داشت: در 16 آذرماه سال 1332 سه دانشجو به‌دلیل آزادی‌خواهی و مقابله با استکبار و به‌خاطر اینکه در آن زمان ایران با بریتانیا عهدنامه امضا نکند و نیکسون به ایران نیاید شهید شدند.
 
 وی افزود: جرقه بعدی 16 آذر را می‌توان 16 آذر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دانست که سنگفرش‌های دانشگاه تهران با خون دانشجویان و طلاب به رنگ قرمز درآمد. 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جز خدا کسی را نداشتیم و اگر در آن جنگ پرتلاطم غریب بودیم اما غافل نبودیم چرا که اگر غافل بودیم، امروز شاید کمک از سوی برخی‌ها به ما می‌شد اما ذلت و منت آن برای مردم باقی می‌ماند.
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:ارتش جمهوری اسلامی ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، رونمایی از 12 هزار میلیارد تومان فساد بانکی در یکی از بانک‎های کشور که اتفاقا از بانک‎های به تازگی خصوصی شده بوده و پیوند ویژه‎ای با محافل خاص قدرت و ثروت داشته، آنهم در سال اخیر، خبری است که نمی‎تواند برای سیستم بانکی و اقتصادی کشور چندان خوشایند باشد، اما ظاهرا و بنا بر آنچه در روزهای اخیر زمزمه آن مطرح شده بود، این پرونده باز شده و افرادی نیز در این زمینه بازداشت شده‎اند.جدیدترین فساد بانکی روی مه آفرید و بابک زنجانی را سفید کرد
حالا وزیر اقتصاد در نشستی خبری،  از این فساد عظیم رونمایی کرده و از کشف تخلف ۱۲ هزار میلیارد تومانی در شبکه بانکی در چند ماه پیش خبر داده و می‎گوید : پرونده قضایی برای این تخلف تشکیل شده است و عوامل آن دستگیر شده اند.
علی طیب نیا در نشستی با خبرنگاران با موضوع ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد اظهار داشت : بخشی از این موضوع مربوط به صدور ضمانت نامه ها بوده که از روی این پرونده‎ها ، سامانه صدور ضمانت نامه‎ها در سیستم بانک‎ها فعال شد که امکان صدور ضمانت نامه‎های جعلی را  سد می‎کند. البته 12 هزار میلیارد تومان گردش فعالیت یک دوره مالی بوده و تقریبا همه وجوه به بانک برگشته است.
وی با اشاره به اینکه حدود دو سال پروسه زمانی فساد مذکور به طول انجامید، گفت: البته آسیبی از این موضوع به بانک و منابع سپرده‌گذاران وارد نشده است.
پالیزی معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد نیز گفت : نزدیک به 100 درصد این منابع برگشته و این عدد به صورت یک جا نبوده بلکه گردش مالی یک دوره فعالیت بوده است. این تخلف شامل گردش چک های بین بانکی بلاوجه و بخشی مربوط به ضمانت نامه های بانکی بوده است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:فساد,مه آفرید,بابک زنجانی,اختلاص,بیت المال,بانک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصرایران، در تصویر نخست یکی از خودروهای زرهی ارتش عراق است که پشت شیشه جلوی آن دو عکس از آیت الله سیدعلی سیستانی و آیت الله سیدعلی خامنه ای قرار گرفته شده است.در عکس دیگری، یکی از اعضای گروه مسلح داوطلبان شیعه در حال ادای احترام به تصویری از آیت الله خامنه ای است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:تصویر,رهبرانقلاب,ارتش,عراق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، بر اساس آمارهای گمرک واردات کالاهای غیر نفتی در چهار ماهه ابتدای سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 36 درصدی داشته‌است. طبق مستندات، کشور فرانسه در ماه‌های ابتدایی سال‌جاری رقمی در حدود سه میلیون دلار لوازم آرایشی به ایران صادر کرده است. همچنین ارزش واردات خودروي سواري در دو ماه نخست سال گذشته 93ميليون دلار بوده و اين ميزان در دوماه نخست سال جاري به 263ميليون دلار رسيده است.


بر اساس آمارهای منتشر شده گمرک، وزن واردات کالاهای غیرنفتی در4 ماهه اول امسال 13192 هزار تن به ارزش 17655 میلیون دلار بوده‌است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزشی 36 درصد و از لحاظ وزنی 48 درصد رشد داشته‌ است. دولت گذشته واردات بیش از 77 قلم کالاهای لوکس و غیرضروری مانند لوازم بهداشتی، خودرو و ... را ممنوع کرد و باعث رونق بخشی از تولیدات داخلی شد اما دولت یازدهم با مصوبه ای 39 بندی که با عنوان حمایت از کسب و کار تهیه شده بود، بخشنامه سفت و محکم دولت دهم در منع واردات کالاهای لوکس را کمی تعدیل کرد.

بقیه در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:دلسردی تولیدکنندگان,واردات لوکس بی رویه,اقتصاد,رکود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک مجله آمریکایی در گزارشی از روند تحولات عراق پس از سرنگونی رژیم بعث، از سردار قاسم سلیمانی به ‌عنوان کسی یاد کرد که رهبران نظامی او را فرماندهی عالی و استراتژیک می‌دانند.

به گزارش پایگاه 598 ، نیوزویک در گزارشی از روند تحولات عراق پس از سرنگونی رژیم صدام حسین نوشت: ایرانیان فرمانده نیروی قدس و مغز متفکر نظامی خود را به عراق فرستادند؛ کسی که که بسیاری از رهبران نظامی او را فرماندهی عالی و استراتژیک می‌دانند.
بنابراین گزارش، در حالی که سلیمانی عموما خود را نشان نمی‌دهد اما در سپتامبر گذشته اجازه داد تا از او در عملیات آمرلی عکس گرفته شود. این پیامی برای غرب بود تا بداند ایران در عراق حاضر است.
یکی از سیاست‌مداران عراقی در خصوص او می‌گوید: «او عموما در بغداد و شمال عراق است. دولت عراق این مساله را می‌داند. سلیمانی باهوش است و خودش هم می‌داند که جنگجوی قابلی است.»
به نوشته نیوزویک، عراقی‌ها معتقدند که نباید نگران حضور ایران در عراق بود. دکتر موفق الربیعی، عضو پارلمان عراق و مشاور سابق امنیت ملی در این خصوص می‌گوید: «چه کسی بود که تنها سه روز پس از سقوط موصل به کمک عراقی‌ها شتافت؟»
وی می‌افزاید: «قطعا آمریکایی‌ها نبودند. آنها تازه سه ماه بعد اقدام به حملات هوایی گردند آن هم زمانی که شهروندان خودشان سر بریده شدند. این در حالی بود که ایرانی‌ها ظرف یک روز به تقاضاهای دولت مرکزی عراق و همچنین دولت منطقه‌ای کردستان پاسخ دادند

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 آذر 1393برچسب:حاج قاسم سلیمانی,اربیل,مبارزه با تروریسم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران با چهره ای متفاوت در دومین یادواره زنان شهیده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد شرکت نمود که باید قابل توجه دیگر بازیگران زن ایرانی قرار گیرد و الگویی باشد برای بازیگران زن ایرانی.

804651_239

بقیه عکسها در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 آذر 1393برچسب:هنرمند واقعی,الهام زهرایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تا شهدا - سردار غیاثی راد، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به خصوصیات سرلشکر خلبان، شهید غلامرضا چاغروند، گفت: این شهید از جمله ارتشیان انقلابی بود که پیش از انقلاب در منطقه اصفهان و خرم آباد تصاویر و اعلامیه های امام خمینی را پخش می کرد و از این رو بسیاری از شخصیت های ارتشی که وی را می شناسند می گویند اولین نفری که عکس امام را به ما نشان داد غلامرضا بود.خلبانی که سرش را با کلاه بریدند
جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس افزود: پس از انقلاب نیز داوطلبانه وارد کمیته انقلاب اسلامی می شود و فعالیت های انقلاب خود را پی می گیرد. با شروع جنگ تحمیلی از آنجا که خلبان هلیکوپتر 218 بود و بنا به وظیفه خود کار پشتیبانی و انتقال تجهیزات جنگ را انجام می دهد و داوطلبانه در منطقه ایلام به رزمندگانی که مشغول نبرد با صدام بودند کمک و تجهیزان می رساند. در عملیات محرم به دلیل جلو آمدن عراقی ها فرمانده دستور عقب نشینی نیروها را می دهد. مردم روستا وقتی هلیکوپتر ایرانی را می بینند سعی می کنند با داد و فریاد به خلبان بفهمانند که عراقی ها روستا را محاصره کردند اما شهید چاغروند که برای کمک به نیروها به محل رفته بود متوجه موضوع نمی شود و هنگامی که مورد اصابت تیرهای دشمن قرار می گیرد می فهمد که محاصره شده.
سردار غیاثی راد درباره نحوه شهادت این شهید، گفت: عراقی ها اول کمک خلبان ها را اسیر می کنند و برای شهید چاغروند شرط می گذارند که اگر به امام و نظام جمهوری اسلامی توهین کند وی را نمی کشند. عراقی ها وقتی می بینند قبول نمی کند کاردی به او می زنند و تهدید می کنند اگر توهین نکنی سرت را می بریم. وقتی شهید چاغروند حاضر نمی شود به امام توهین کند سرش را با همان کلاه خلبانی از تن جدا و در منطقه کشاورزی اطراف پرت می کنند.وی افزود: یکی از کشاورزان جلیزی شب هنگام به محل شهادت می رود و جنازه را پیدا و خاک می کند. وقتی افسران عراقی می فهمند دستور می دهند تا کسی که جنازه را دفن کرده است اسیر و تنبیه شود.جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه بعد از شهادت شایعات زیادی در خصوص اینکه شهید چاغروند با هلیکوپتر و تجهیزات نظامی به عراق پناهنده شده است قوت می گرد، افزود: تا دو سال خبری از این شهید نبود. زمانی که صدام شهرهای خرم آباد را بمباران می کرد مردم به خانه این شهید می آمدند و می گفتند غلامرضا با اطلاعاتی که به صدام داده باعث این بمباران ها است.سردار غیاثی گفت: دو سال بعد با اجازه سازمان ملل اسرای همرزم شهید چاغروند در نامه هایی که می نویسند به نحوه شهادت وی و اینکه چگونه جلوی آنها سرش را بریدند اشاره می کنند. خانواده شهید پیگیری می کنند و پس از پرس و جو از اهالی روستا، محل سقوط هواپیما و محل شهادت نشانه گذاری می شود و جنازه و کلاه را پیدا می کنند.
«جلیزی» از روستاهای ایلام است که در دوران دفاع مقدس مدتی به تصرف دشمن درآمد و برخی مردم آن کشته و برخی دیگر به اسارت نیروهای بعثی درآمدند. این روستا در 30 کیلومتری منطقه عملیاتی شرهانی واقع شده و محل شهادت شهید غلامرضا چاغروند است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:شهدایمان,ایثار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه از بازداشت همه عوامل تیم تروریستی‌ای که عملیات حمله به پاسگاه آسپیچ در سراوان را انجام داده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اقدامات سپاه برای تامین امنیت در مرزها گفت: به یاری خداوند متعال و با ابتکار شهید نورعلی شوشتری، امنیت در مرزهای ما به صورت بومی برقرار شده است. امنیت پایدار دارای چندین مولفه است که یکی از آن مولفه‌ها نیروهای مسلح هستند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مولفه‌ها که اثربخشی بسیار بالایی دارد، مدارای قومی - مذهبی است، افزود: شهید شوشتری با استفاده از همین مؤلفه، برادران اهل تسنن و طوایف مختلف را در مرزها به ویژه در مرزهای سیستان و بلوچستان سازماندهی و با توجه به توانمندی‌هایی که آنها در جغرافیای طبیعی و استانی و آداب و رسوم آن منطقه داشتند، مستقر کرده و این شهید، مرز را تقسیم کرده و در اختیار آنها قرار داد و آنها پذیرش شده و ما آنها را سازماندهی و آموزش داده و مسلح کردیم. در حال حاضر این برادران در حال ایجاد امنیت پایدار نسبی در سرزمین مادری خودشان هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در حال حاضر در جنوب شرق، شمال غرب و بسیاری از مرزهای دیگر دارای یک امنیت پایدار هستیم؛ البته ممکن است بپرسند که انفجار اخیر سراوان پس چه بود که در پاسگاه آسپیچ سراوان* رخ داد؟

*** تلفات آمریکا در درگیری مرزی با مکزیکی‌ها چند برابر تلفات درگیری‌های امنیتی در مرزهای ماست

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:عملیات تروریستی,سراوان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سفر متعب به واشنگتن در حالی صورت گرفت که همگان وی را جانشین پدرش در مسند سلطنت سعودی ها می دانند و اینک ریاض به دنبال جلب نظر و حمایت آمریکا از پادشاه آینده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری شبستان، شاهزاده «متعب بن عبدالعزیز» به ایالات متحده سفر کرده و از هفته گذشته این موضوع در رسانه های دنیا بازتاب های متفاوتی داشته است.مسلماً این دیدار تنها به منظور گفتگوهای دیپلماتیک مرسوم نیست بلکه گفته می شود درباره قضایای منطقه ای بویژه آموزش مخالفان بشار اسد بحث می شود و درباره آن سناریو پردازی خواهند کرد.پایگاه ها و شبکه های تلویزیونی مورد حمایت حکومت سعودی با حمایت تلویحی از متعب، پادشاه آینده این واقعیت را آشکار کردند که تنش های بسیاری در داخل خاندان سلطنتی وجود دارد که تصمیمات اخیر پادشاه این کشور نیز نتوانسته جنگ شاهزادگان را بر سر جانشینی سلطان خاتمه دهد.امیر عبدالله با برگزاری نشستی 34 نفر از خاندان سلطنتی را برای بیعت با متعب دعوت کرد، در جریان این نشست و پس از اعلان تصمیم امیر، هفت تن از اعضای خانواده این انتخاب را نپذیرفتند و عبدالله در پاسخ به آنان گفت : گزینه دیگری مطرح نیست و متعب جانشین من خواهد بود.از این رو سفر متعب در چارچوب تحکیم پایه های قدرت این امیرزاده بلند پرواز صورت می گیرد و بایستی پایه های سلطنت بعدی تثبیت گردد.از آنجا که ریاض با معضلات داخلی و بین المللی دست به گریبان است و وخامت وضعیت جسمانی پادشاه شرایط ثبات حاکمیت آل سعود را در پرده ای از ابهام قرار داده است.از سوی دیگر طی سالیان اخیر بارها خبر بروز درگیری و تنش میان خاندان سعودی به بیرون درز پیدا کرده و بیش از پیش مشروعیت و وجهه این خاندان اقتدارطلب را با چالش های جدی مواجه کرده است.به اذعان رسانه های آمریکایی این دیدار برای دولت ایالات متحده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است با توجه به اینکه ریاض بازوی اجرایی سیاست ها وخط مشی های مدنظر آمریکا در منطقه است.با این حال تیرگی روابط دو جانبه آنان به حدی رسیده است که گاه مقامات طرفین به تهدید یکدیگر می پردازند اما شکست سنگین دموکرات ها در انتخابات کنگره ،اوباما را ناچار به استفاده از هر گونه موقعیت دیپلماتیک برای اثبات کارآمدی خود و نجات وی از عواقب بعدی آن کرده است و به نظر می آید متعب برای نشستن بر تخت پادشاهی با مشکل چندانی مواجه نشود مگر اینکه ناسازگاری و کارشکنی برخی شاهزادگان مانعی در راه او ایجاد کند که وی را مجبور به طرح ریزی سناریو های جدید جهت ساکت کردن مخالفان و سروسامان دادن به شرایط سیاسی آشفته عربستان کند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:سعودی,پادشاه,عربستان,وهابی,آمریکا,ذلت اعراب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پیشرفت‌های بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه موشکی، ایران را به یکی از چند قدرت اول در این حوزه در دنیا مبدل کرده است. این رشد و خودکفایی در عرصه مذکور که از سال 63 و در کوران دفاع مقدس و به همت بزرگمردانی چون دانشمند برجسته، شهید طهرانی‌مقدم، آغاز و به انجام رسید، علاوه بر تاثیرگذاری فزاینده در روند جنگ تحمیلی هشت‌ساله رژیم صدام علیه کشورمان و ضربات سنگینی که به مواضع دشمن بعثی وارد کرد، پس از جنگ تحمیلی نیز به یکی از ابزارهای اصلی ایران اسلامی برای تحقیر قدرت آمریکا و رژیم جعلی تحت‌الحمایه وی در منطقه(رژیم صهیونیستی) تبدیل شد.

آمریکا که پس از فروپاشی شوروری، خود را تک ابرقدرت هژمون در جهان می‌دانست، پس از تزلزل درونی در نظام ارزشی لیبرال دموکراسی و عرضه شدن الگویی جدید به جهانیان با بروز انقلاب اسلامی و معرفی ارزشهای ناب اسلامی به دنیا، اینک یکی دیگر از پایه‌های ابرقدرتی خود، یعنی پایه نظامی-سیاسی را نیز به شدت متزلزل می‌بیند.

آمریکا که روزگاری با کمترین تحرکی، معادلات سیاسی و تحولات سیاسی امنیتی در جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه را به سود دیدگاه خود هدایت می‌کرد، اینک را مشکل بزرگی روبروست. ایران اسلامی و در کنار آن هسته‌های مقاومت شکل‌گرفته در منطقه در کنار مجهز بودن به الگوی زیست اسلام ناب و معرفی آن به عنوان مابه‌ازایی برتر در مقابل لیبرالیسم، اینک ابزار مهمی نیز برای تحقیر ابهت سیاسی و نظامی آمریکا و نماینده جعلی وی در منطقه(رژیم صهیونیستی) در اختیار دارند: "موشـــــک"

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:موشک,زلزلال,نقطه زن,ایرانی,نبوغ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاریخ نشان داده است که هرگاه این گروه دعوت به مناظره شده اند از آن فرار نموده و هنگامی که حاشیۀ امنی برای خود پیدا کرده اند شروع به فحاشی و هتاکی می کنند

توهین و فحاشی نماینده دراویش پس از دعوت به مناظرهگروه مذهبی، حجت الاسلام عبدالرحیم بیرانوند، کارشناس و پژوهشگر در حوزه فرق، در گفتگو با خبرنگار فرقه نیوز در قم با اشاره به برگزاری مناظره با نماینده دراویش گفت: پیش بینی بنده این بود که مثل همیشه دراویش به جای پاسخ به دعوت مناظره، فرافکنی کرده و با فحاشی و هتاکی از برگزاری این مناظره خودداری کردند. 
وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که هرگاه این گروه دعوت به مناظره شده اند از آن فرار نموده و هنگامی که حاشیۀ امنی برای خود پیدا کرده اند شروع به فحاشی و هتاکی می کنند البته وقتی در آموزه های صوفیه علم گریزی و علم ستیزی موج می زند انتظار بیشتری هم از آنان نمی رود.
بقیه در ادامه مطلب............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 1 آذر 1393برچسب:درویش ، مناظره ، دراویش ، فحاشی ، توهین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

۴۵۰۰ تومان در ماه را نیز پرداخت می‌کند.دولت یارانه ثروتمندان را قطع کند، تا نان گران نشود

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک، در کنار همه این واقعیت‌ها دولت تصمیم دارد تا بزودی قیمت آرد و نان را افزایش دهد. البته سخنگوی دولت با اظهارات اخیر خود به نوعی مردم را برای افزایش قیمت نان آماده کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و رئیس ستاد تنظیم بازار به‌طور تلویحی درباره اصلاح قیمت آرد و نان سخن گفت اما پس از آن تایید و تکذیب‌های افزایش و ثبات قیمت نان اوج گرفت که همه در راستای این هدف بود که درنهایت اجماع غیرمستقیم بر سر افزایش قیمت آرد و نان صورت گیرد. 
علاوه‌بر این سخنگوی دولت نیز در جلسه هفتگی خود از کوچک و بی‌کیفیت‌شدن نان‌ها گله کرد و گفت اگرچه ناظران ما بر این مساله نظارت دارند و با آن برخورد می‌کنند اما نانوایان می‌گویند به جای اینکه با ما برخورد کنید واقعیت‌ها را در نظر بگیرید تا هیچ نانوایی مرتکب تخلف نشود.
تعبیر سخن نوبخت این است که قیمت نان را باید افزایش داد. البته دولت کلید این افزایش قیمت را به‌گونه‌ای دیگر و آن هم با افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، تضمین کرد. دولت تعهد کرد هر کیلوگرم گندم معمولی را در سال زراعی ۱۳۹۴ به قیمت ۱۱۵۵ و هر کیلوگرم گندم دروم را به قیمت ۱۱۸۸ از کشاورزان بخرد.
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 1 آذر 1393برچسب:ثروتمندان,یارانه,گرانی نان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از مهم‌ترین اقداماتی که در این اماکن صورت می‌گرفت جشن‌های تجاوز به عنف و شکنجه جمعی و نوع خاصی از عملیات تحت عنوان صید انسان بود. اوبراین همچنین توضیح می‌دهد که از وی به عنوان برده جنسی در جشن‌های شیطان پرستی و بوهیمی که سران ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای جهان در آن حضور داشتند، استفاده شده است.

 به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت :

برنامه "UK-ULTRA" یا مونارک برای کنترل ذهن و به بردگی کشاندن زنان و کودکان فعالیتی اساسی است که سازمان‌ جاسوسی مرکزی آمریکا (سی آی ای) در دهه‌های اخیر به صورت محرمانه آن‌ را دنبال می‌کند. برنامه یو کا اولترا طرحی برای از بین بردن شخصیت واقعی انسان است که با استفاده از شوک‌های الکتریکی و ایجاد برنامه‌های شخصیتی متنوع در ذهن فردی اجرا می شود که شخصیت واقعی وی به سرقت رفته است.

 بقیه مطلب و عکسها در ادامه............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:من برده آمریکا روابط جنسی جشن ها شیطان پرستی سران ایالات کوکائین مشروبات الکلی سازمان سیا آزمایشات عناصر حامیان ولایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده عصائب اهل حق در ایران به میزان محبوبیت سردار سلیمانی در میان مبارزین و مردم عراق اشاره کرد و با ذکر خاطره‌ای گفت: در نزدیکی بغداد شهری به نام ابوغریب هست که ساکنان آن، اهل سنتهستند. یک مرتبه که خودم با نیروهایم در آنجا حضور داشتیم، در راه به پیرزنی برخورد کردیم. خیلی حیران بود. از او پرسیدم چه شده؟ به عربی شروع کرد خطاب به داعش صحبت کردن و گفت «بکشید، اما قاسم می‌آید. پسرم قاسم می‌آید.» ما ابتدا فکر کردیم قاسم، پسر اوست اما در خلال صحبت‌هایش فهمیدیم که منظورش حاج قاسم سلیمانی استاین قبل از زمانی است که عکس‌های حاج‌قاسم منتشر شد. این یعنی امید داشتن و این امید، مردم عراق را زنده نگه داشته است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393برچسب:مقاومت,حاج قاسم ,عصایب,کتایب,حزب الله,عراق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی در بازدید از غرفه پایگاه 598 ، گفتگوی خود را ناتمام گذاشت. وی در پاسخ به این سوال که "چرا بر ایجاد رابطه با آمریکای خبیث اصرار میورزید؟" گفت: سیاست خارجی باید بر مبنای نفع و ضرر تنظیم شود. منفعت در آن است که با همه کشورها رابطه دوستی برقرار کنیم و ارتباط داشته باشیم. آمریکا هم یکی از این کشورها و یکی از کشورهای موثر است که ارتباط با او می تواند برای ما منفعت داشته باشد. هم منافع اقتصادی و هم سیاسی.

یزدی در پاسخ به این سوال که "این مبنای سیاسی غرب است که فقط نفع و ضرر میکند، مبنای جامعه آزاده و دیندار حق و باطل است، همانطور که آرمان انقلاب، مبارزه با استکبار و حمایت از مستضعفین بود. آیا شما این مبنا را قبول ندارید؟" با لحن عصبانیت گفت: بنده حرفم را زدم، همه کشورها سیاست خارجی اشان را بر مبنای منافع ملی برنامه ریزی میکنند.

 دبیر کل نهضت آزادی این سوال را که "همه کشورها اینگونه نیستند. کشورهای آزاده زیادی مبنای ظالم و مظلوم را در سیاست خارجی خود اعمال میکنند، کشورهایی که جامعه دینی نیز دارند برمبنای تعالیم الهی، حق و باطل را محور رفتار سیاست خارجی خود قرار داده اند، آیا منظور شما تنها چند کشور استعمارگر غربی و نهایتا چند کشور دنباله رو و بی هویت است؟"، با ناتوانی در پاسخ، بدون جواب گذارد و با تندی از جای خود برخواست و مصاحبه را ترک کرد.

از حاشیه های حضور ابراهیم یزدی در نمایشگاه، حضور فردی بود که خود را فرزند شهید محمد منتظری و نوه آیت الله منتظری معرفی کرد و به محض رویارویی با یزدی با صدای بلند فریاد زد "مرگ بر آمریکا" سپس به جماعتی که در گرد این دو جمع شده بودند گفت: این آقا مرا خوب میشناسد، من هم اورا خوب میشناسم، این فرد آمریکایی است، جاسوس اسراییل است و...

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:ابراهیم یزدی,حزب توده,کمونیست,ضددین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 ، الهام چرخنده  به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است. در همین رابطه شایان، فرزند وی یادداشتی درباره بستری شدن مادرش نوشته که می خوانید:

 «سلام .. . این نوشته برای کوه مشکی است ...برای خاتون خانواده زهرایی دلا ...شعرا ..نقاشا ..ورزش ..مهندسین ..و سینما به سبک خودش. .
این تصویر مربوط میشه به نفس زندگی من و برادرم ارسطو ..الهام بانو چرخنده .. و .. . مامان زهرایی شده ما ... 
همونی که چندین روز و ثانیه و ماه رو تحمل کرد و زیر فشار ..نامردی های نامرد دم نزد و چون کوه اعتقادش رو راسخ تر از همیشه ادامه داد و فریاد زد ... . عاشقم من عاشقم من ای علی جانم مدد .. . و همواره نفسش از سینه بانوان مسلمان زهرایی کشورش در میاد ..به دعای خیر همه احتیاج داره .. از همین ابتدا عرض کنم ...الهام یک بختیاریه. و بیدی نیست به این بادا بلرزه ...( مخاطب خاص ) 
من بهش تکیه میکنم ..من بهش افتخار میکنم ...من بهش میگم فرشته ... .. 
مخلص همه یاران زهرایی و حیدری پیج مادر .... 
رخصت .. علی علی ..

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 24 آبان 1393برچسب:بانوی زهرایی,الهام چرخنده,زن مسلمان,حجاب,حیا,نجابت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مهدی کرباسیان با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی این رسانه در رابطه با لغو مجوز واگذاری یک معدن سنگ آهن به نام همسر یک مدیر دولتی در دولت هشتم، اظهار داشت: سازمان ایمیدرو پس از طرح پرسش یکی از نمایندگان مجلس در دلایل واگذاری این معدن به یک فرد، جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی طبق دستور معاون اول رئیس جمهور را برگزار و نماینده این سازمان هم در آن حاضر شد .
وی با اشاره به اینکه اعلام شکایت خود را هم به دادگاه برای این واگذاری غیر قانونی کرده ایم، افزود: خوشبختانه دو روز گذشته آقای وزیر صنعت ، معدن و تجارت دستور صریحی را برای لغو مجوز این معدن را صادر کرده اند.لغو مجوز واگذاری معدن به همسر مدیر دولتی با فشار رسانه‌ها
مدیر عامل ایمیدرو در پاسخ به این پرسش که فعالان معدن معتقدند سهم بخش معدن در اقتصاد ۶ درصد است اما چرا وزارت صنعت قائل به سهم ۱ درصدی این بخش بوده و همین امر باعث می شود تا در بودجه سهم اندکی به این بخش اختصاص پیدا کند، گفت: سهم معدن در تولید ناخالص ملی کشور حدود ۱ درصد است اما در مجموع باید بگویم سهم معدن و صنایع معدنی به ۶ درصد می رسد.
کرباسیان اضافه کرد: اساساٌ در برخی از کشورها سهم معدن تا بیش از ۱۶ درصد هم است که این امر نشان از آن دارد که جایگاه بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه با تأکیدات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و لایحه حمایت از تولید و خروج از رکود بندهایی در رابطه با بخش معدن در نظر گرفته شده است که البته باید این موضوع افزایش هم پیدا کند.
* مشکل فاینانس چین هنوز مرتفع نشده است

وی با اشاره به اینکه امیدوارم در برنامه ششم توجه بیشتری به بخش معدن شود، در رابطه با وضعیت ۷ طرح فولادی به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: خوشبختانه فولاد بافت هم با گروه انتخاب و بانک صنعت و معدن ال سی ان در حال گشایش است و پیش بینی می کنیم ۶ طرح فولادی مشکل خاصی نداشته باشد.
مدیر عامل ایمیدرو افزود: در حال حاضر هنوز مشکل فاینانس میان بانک مرکزی کشور و بانک مرکزی چین برطرف نشده و پولی دریافت نکرده‌ایم که همین موضوع باعث شده با فعالیت ما در این حوزه با کندی همراه شود.
وی گفت: امیدواریم در نیمه سال آینده حداقل ۲ تا ۳ طرح فولادی در بخش آهن اسفنجی به بهره برداری و افتتاح برسند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 24 آبان 1393برچسب:رانت,شرکتهای دولتی,بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

داریوش قنبری فعال اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار پایگاه  598 درباره تفرقه های ایجاد شده در جناح اصلاح طلب گفت: بنده فکر نمی کنم تفرقه ای بین اصلاح طلبان بعد از انتخابات ایجاد شده باشد، بلکه یک اختلاف نظرهای طبیعی است.وی در پاسخ به این سوال که آیا بروز و ظهور تشکلاتی چون امید یا ندا مصداق اختلاف است بیان داشت: اصلاح طلبان همیشه تحزب داشتند و اکنون نیز 20 حزب اصلاح طلب وجود دارد که حالا این دو تشکل هم به آنها اضافه شده استنماینده سابق مجلس در پاسخ به اظهارات بسیار تند برخی چهره های اصلاح طلب درباره تشکل مردمسالاری و ندا، همچنین حضور قهر آلود آقای عارف در تشکل امید گفت: ما در اصلاحات بزرگانی داریم که اگر تفرقه ای به وجود آمده باشد آنها محور اتحاد  می شوند مانند مرحوم عسگر اولادی و مرحوم مهدوی کنی که محور اتحاد اصولگرایان بودند.ایشان در پاسخ به این سوال که بحث اختلاف اصلاح طلبان از چند اظهار نظر گذشته و به اختلاف مبنایی تبدیل شده است چرا که برخی مانند آقای کواکبیان و خرازی معتقدند که باید در چارچوب نظام و ذیل لوای ولایت باید کار کرد، از سوی دیگر بسیاری از چهره ها و جریانات اصلاح طلب خود را اپوزوسیون نظام میدانند گفت: بنده این بحث را نمی پذیرم چرا که اصلاح طلبی داخل نظام و در چارچوب قانون تعریف میشود. آنهایی که نظام اسلامی را قبول ندارند –یا به قول شما اپوزیسیون نظام اند- یا خلاف قانون عمل میکنند، اصلا اصلاح طلب نیستند و هیچگاه یک اصلاح طلب واقعی قصد انقلاب و ایجاد تغییر در نظام را ندارد.قنبری درباره اقدامات خلاف قانون و ضد نظام برخی اصلاح طلبان در سالهای گذشته گفت: من درباره گذشته ی افراد نمی خواهم حرف بزنم، هرکس مسئول کار خودش است اما اصلاح طلب واقعی در چارچوب نظام عمل میکند و به فکر آبادانی کشورش باید باشد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:اصلاح طلب,براندازی,منافق,خاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، فعالان گروه "عمل لندن برای فلسطین" با تجمع در مقابل نخستین فروشگاه عرضه کننده محصولات بهداشتی شرکت اسرائیلی "sabon"، خواستار تحریم فروش کالاهای اسرائیلی در انگلیس شدند.



تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی را با عبارات "Sabon پاکسازی قومی کرده است" و "Sabon، نمی‌توانی خون را از دست (جنایت‌کاران) پاک کنی" در دست داشتند.
عده‌ای از شرکت‌کنندگان با دستانی قرمزرنگ و ماسک چهره نتانیاهو تاکید کردند، دست جنایتکاران اسرائیلی به خون هزاران فلسطینی بی‌گناه آغشته شده است.
این تجمع که روز دوشنبه گذشته و به مناسبت افتتاح اولین شعبه فروشگاه "Sabon" انجام شد، علی‌رغم بارندگی شدید با استقبال عابران و مشتریان همراه بود.
یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع هدف از برگزاری آن را چنین بیان کرد: "sabon یک شرکت اسرائیلی است که مستقیما از پاکسازی فلسطینیان بهره برده و کارخانجات آن در شهرک کریات گات ساخته شده است. این شهرک بر روی ویرانه‌های روستای "الفلوجه" و "المنشیه" ایجاد شده است؛ ساکنان این روستاها همگی توسط صهیونیست‌ها در سال 1948 کشته یا مجبور به فرار و آوارگی شده‌اند. با وجود آنکه اسرائیلی‌ها می‌توانند از دریای مرده برای کارخانجات خود مواد معدنی استخراج کنند، فلسطینیان اجازه چنین کاری ندارند."

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:رژیم صهیونیستی,تحریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پسر 35 ساله از طبقه بیستم برج‌های سه‌قلوی ستارخان خودش را به پایین پرتاب کرد. خبری که ساعت سه بعدازظهر دیروز روی سایت‌های خبری قرار گرفت مربوط به مرگ خودخواسته برادر آمنه بهرامی قربانی اسیدپاشی ‌سال 83 بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  ایسنا: روزنامه شهروند در مطلب شماره امروز خود، به جزئیاتی از این حادثه پرداخته و آورده است: از روزی که اسید زندگی خانواده بهرامی را سوزاند 10 ‌سال می‌گذرد اما باز هم تبعات شوم حادثه‌ای که عواطف اعضای خانواده را برانگیخته بود، دامنگیر آنها شد.  
وقتی آمنه مورد هجوم خواستگار اسیدپاش قرار گرفت محمد تنها 25 ‌سال داشت. او اولین کسی بود که بر بالین خواهر که با صورتی سوخته روی تخت بیمارستان خوابیده بود، رفت؛ حادثه‌ای که او را در شوکی عمیق فرو برد و از آن روز به بعد احساسش، همراه با صورت اسیدی آمنه، تحلیل رفت. سال‌های اول سخت‌تر بود. همان زمان شیرین بهرامی - خواهر آمنه - نامه‌ای برای یکی از منتقدان قصاص مرد اسیدپاشی که چشم‌های خواهرش را هم گرفته بود نوشت و در آن از آنچه بر خانواده بهرامی گذشت خبر داد.  
شیرین نوشت: «شما از دور در حال تماشای جریانی هستید که درک و فهمش برایتان دشوار است. فقط خوانده‌اید. ندیده‌اید. یادم می‌آید روزی که برادرم «فرهاد» بعد از سه ماه دوری از خانه و خدمت در اطراف شیراز، بی‌خبر به خانه آمد تا غافلگیرمان کند، چه بد غافلگیر شد. برادر دیگرم «محمد» که در شوک و سکوت ناظر بود و ناباورانه فقط نگاه می‌کرد. چه خوب که آمنه نبود تا گریه دسته‌جمعی ما چهار خواهر و برادر را ببیند. او رفته بود برای پانسمان و بعد از آن گریه بود که ما قول دادیم جلوی آمنه صبور باشیم و او را بخندانیم و امیدوار کنیم.»  
همین جمله‌های شیرین کافی بود تا عمق روزهای سختی که تک‌تک اعضای خانواده در این سال‌ها یدک کشیده بودند، تصویر شود. 10 سال و 8 روز از آتشی که زندگی‌شان را خاکستر کرده بود گذشت اما این تنها آتش زیر خاکستر بود و دوباره ماه آبانی فرارسید که شاید هیچ‌گاه از خاطرشان نرفت. 12 آبان‌ماه ‌سال 83 و حالا 20 آبان‌ماه ‌سال 93 است.  
خانواده بهرامی باز هم قربانی دادند، اما نه قربانی اسیدی. این بار قربانی‌شان در پی پیامدهای اسیدی به مرگ خودخواسته تن داد. از همان سال‌های اول که تاب دیدن خواهرش را نداشت مشکلات عصبی به سراغ محمد آمد. چندباری به روانپزشک مراجعه کرد، قرص خورد، در بیمارستان بستری شد اما هرگز نتوانست با حادثه‌ای که زندگی خواهرش را زیر و رو کرده بود کنار بیاید. غمگین بود، افسردگی گرفت و پا به پای خواهرش تحلیل رفت تا این‌که ظهر روز دوشنبه دوباره بی‌تابی‌هایش شروع شد. اضطراب داشت و در چشم بر هم زدن به سمت راهروی خانه‌شان رفت و مرگ را در آغوش گرفت.  
آمنه بهرامی که از خودکشی برادرش شوکه است، به «شهروند» گفت: «از روزی که آن اتفاق برای من افتاد، برادرم افسردگی گرفت. نمی‌توانست من را با صورت سوخته ببیند. همیشه می‌گفت می‌خواهم چشم‌هایم را به تو بدهم. امروز هم از صبح اضطراب داشت. نگرانش بودیم. می‌خواستیم با خودروی برادرم او را به دکتر برسانیم که در یک لحظه از خانه خارج شد. اما کسی او را ندیده بود. اطراف را گشتیم که ناگهان متوجه شدیم محمد خودش را از داخل راهروی ساختمان به طبقه پایین پرتاب کرده است.» 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:خودکشی,اسیدپاشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اقدامات ضد شیعی و ضد اسلامی عربستان سعودی که پس از راه انداختن داعش در منطقه همچنان ادامه دارد، در طول یکی دو ماه گذشته به ماجرای محکومیت شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان به اعدام و کشتار وحشیانه عزاداران محرم الحرام در این کشور انجامید.به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598 ، درباره این اقدامات ضد اسلامی عربستان سعودی می گوید: من گمان می کنم که عربستان سعودی پس از حدود 25 سال پنهان کاری در زمینه آشوب افکنی و تفرقه میان مسلمانان امروز دیگر با دست باز به تحرکات خود ادامه می دهد و در دنیا کسی نیست که از  مخالفت های آل سعود با اسلام و مردم مسلمان جهان بی خبر باشد.



پیروز مجتهد زاده با بیان اینکه تصمیم گیری ها از ملک عبدالله به بندر بن سلطان واگذار شده، اظهار داشت: در روزگار اخیر اگرچه ملک عبدالله تلاش فراوانی برای سرپوش گذاشتن بر توطئه های ضد اسلامی انجام داد و سعی کرد در ادعای خدمت به اسلام ظاهر سازی کند، اما با پایان یافتن ماموریت شاهزاده بندر در ایالات متحده امریکا و بازگشت وی به عربستان سعودی و به دست گرفتن قدرت اصلی تصمیم گیری از ملک عبدالله، دیگر همه دست ها رو شد و برای همگان مشخص شد که بندر بن سلطان، جاسوس داوطلبانه آمریکا محسوب می شود. همین مسئله نیز عربستان سعودی را به زیر سلطه و خواسته های صهیونیستی ایالات متحده آمریکا برد.
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:آل سعود خونخوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک مؤسسه تحقیقاتی تأکید کرد که عربستان سعودی با کاهش قیمت نفت صادراتی به آمریکا و افزایش قیمت برای مشتریان آسیایی در واقع قیمت نفت را وادار به کاهش کرده تا فشار سیاسی بر ایران و روسیه وارد نماید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:سعودی,جنگ,ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت به نقل از عصر امروز در دهه هفتاد بود که فائزه هاشمی به یکی از مهم‌ترین تصمیم سازان ورزش کشور تبدیل شده بود.
دولت دو دوره ای پدر و دامنه وسیع فعالیت فرزاند وی موجب شده بود تا فائزه بتواند از اضلاع اصلی تصمیم گیران باشد؛ به خصوص وجود مهندس مصطفی هاشمی طبا که برابر وی و خانواده رئیس جمهوری وقت تسلیم مطلق بود.در چنین فضایی بود که هاشمی میدان دار فعالیت در عرصه ورزش بانوان شد و در میدان بین المللی نیز با تشکیل فدراسیون اسلامی ورزش بانوان، به ایجاد و تثبیت جایگاه خود پرداخت. شاید بتوان ادعا داشت وی نیز مانند سایر تصمیم سازان آن دوران که تمایلات غربی داشتند، در این زمینه مروج "فمنیسم" در ورزش کشور شد و در ورزش بانوان چنین طراحی را در ذهن داشت. البته نمی توان منکر برخی اقدامات مثبت وی در آن روزها شد که در رشد ورزش بانوان موثر و قابل توجه است.
گذر زمان و تغییر شرایط موجب شد تا برای مدتی از عرصه حذف شود تا این روزها که زمزمه های بازگشت وی و راه اندازی مجدد فدراسیون اسلامی ورزش بانوان به گوش می رسد. در این بین، گفت و گویی داشته که شامل نکاتی و حواشی است. البته، این مطلب فارغ از نقش وی در خانواده حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی و توجه به این نسبت خانوادگی نگاشته شده و صرفا نگاهی پرسشی در موضوع ورزش دارد. از سویی، به فعالیت های گذشته نیز توجه چندانی از منظر انتقادی ندارد که خود حدیث مفصلی است و در این مقال نمی گنجد. به همین دلایل، این مطلب را باید از منظری ورزشی و تحلیلی مورد توجه قرار داد.

بقیه در ادامه مطلب......................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 آبان 1393برچسب:فائزه هاشمی,فمینیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شیعیان کشمیری هنگام عزاداری با برخورد و دستگیری توسط پلیس هند روبرو شدند. 
در بین تصاویر، عکسی که حاکی از دستگیری جوانی با سربند «لبیک یا خامنه ای» بود بیشتر جلب توجه کرده است! 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 آبان 1393برچسب:لبیک یا خامنه ای,سربند,کشمیر,عزاداری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فاطمه محبتی یکی از اعضای رهایافته بهائیت در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر سه شنبه در محل مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان البرز برگزار شد، با اشاره به این که بهائیت فرقه ای است که هدف آن از بین بردن دین مبین اسلام است، گفت: این فرقه ضاله که از طریق تشکیلات اسرائیل حمایت و پشتیبانی می شود برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری می زند.
وی ادامه داد: دست بردن در تقویم و تقسیم بندی ایام سال و روز بدون قاعده خاصی یکی از ترفندهای آنان است به گونه ای که تاریخ تولد علی محمد باب و حسین علی نوری را از تاریخ شمسی به قمری تغییر داده و آن را به روز اول و دوم محرم منتسب می کنند و هرساله در این ایام به رقص و جشن و پایکوبی مشغول می شوند.
محبتی با اشاره به این که اعضای فرقه بهائیت برای کمرنگ جلوه‌دادن عزاداری امام حسین(ع) از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند بیان داشت: تشکیلات بهاییت به بانوان جوان این دستور را می دهند که با آرایش زننده و پوشش غیر اسلامی وارد هیئات و محافل عزاداری امام حسین (ع) شوند تا با این اقدامات قداست مراسم حسینی را از بین ببرند.
وی به حضور اعضای بهاییت در اغتشاشات سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: اعضای فرقه ضاله بهائیت و جریانات وابسته به آن در اغتشاشات سال 88 حضوری پر رنگ داشته و در روز عاشورا به خیابان ها آمده و به رقص و پایکوبی پرداخته و بعضی از هیئات را به آتش کشیده و در نهایت، عزاداری روز عاشورا را به تظاهراتی علیه نظام اسلامی مبدل ساختند از این رو تعدادی از این افراد توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده و روانه زندان شدند که طبق اعترافات این افراد این دستور از بیت العدل گرفته شده بود.
این فرد رها یافته از تشکیلات بهاییت تصریح کرد: بهاییت دین نیست بلکه یک فرقه است و افراد تحت پوشش این فرقه از خود اختیار و اراده‌ای ندارند و تمام فعالیت‌های آن‌‌‌ها تحت نظر تشکیلاتی است که ادعای آزادی تفکر و بیان است.
محبتی به کلاس های گلشن توحید با محوریت فضائل و کمالات عالم انسانی اشاره کرد و اظهار داشت: تعالیم مبتنی بر پرستش بهاء و ایجاد رعب و وحشت در صورت سرپیچی از آن می باشد و سعی دارند از سن سه سالگی و با ورود اجباری کودکان خانواده های بهائی به مهد کودک های خاص این فرقه، این طرح را اجرا کرده و به هدف خود برسند.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 آبان 1393برچسب:بهائیت,صهیونیست,بی حجابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این کاخ جدید 1000 اتاق دارد و 30 برابر بزرگتر از کاخ سفید و بزرگتر از کاخ ورسای فرانسه است و ساخت آن با انتقاد اپوزیسیون مواجه شده است به‌طوری که آنها این افراط رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه را نشان‌دهنده سوق یافتن وی به سمت یک حکومت استبدادی می‌دانند.كاخ رياست جمهوري جديد اردوغان

شماری از منتقدان اردوغان، کاخ جدید او را به کاخ نیکولای چاوشسکو دیکتاتور سابق رومانی در بخارست تشبیه می کنند.

مهمت شمشک، وزیر اقتصاد دولت آنکارا در پاسخ به نمایندگان اپوزیسیون پارلمان گفت: این کاخ حدود 37/1 میلیارد لیره ترکیه (490 میلیون یورو، 615 میلیون دلار) هزینه دربر داشته است که بیش از 135 میلیون دلار آن از محل بودجه 2015 تامین شده است.

وی همچنین گفت: خرید و تجهیز ایرباس جدید 200-330A که جت اختصاصی رئیس‌جمهور است نیز 185 میلیون دلار هزینه داشته است.

بدین ترتیب ریاست جمهوری اردوغان ظرف حدود دو ماه، 800 میلیون دلار هزینه روی دست ترک‌ها گذاشته است.

اردوغان نخستین اقامت خود را در 29 اکتبر سال‌جاری میلادی در این کاخ جدید داشت، اما از آنجا که این سازه جدید هنوز تکمیل نشده تمامی مراسم و رخدادهای رسمی را هنوز در کاخ قبلی برگزار می‌کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:اردوغان,دیکتاتور,جنایت,کاخ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری عربستان (واس) اعلام کرد که عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه این  کشور امروز (چهارشنبه) با صدور فرمانی، "عبدالعزیز خوجه" وزیر فرهنگ و رسانه را عزل کرد .
در فرمان پادشاه عربستان آمده است که خوجه به درخواست خودش برکنار شد، و محمد حجار وزیر امور حج به عنوان سرپرست وزارت فرهنگ و اطلاع رسانی منصوب شد .
این درحالی است که فرمان عزل خوجه چند ساعت پس از بسته شدن دفاتر شبکه وصال در عربستان صادر شد .عبدالعزيز خوجه
خوجه در صفحه شخصی خود در تویتر اعلام کرده بود که دفاتر شبکه وصال را بسته است و پخش برنامه های این شبکه را قطع کرده است .
دفاتر شبکه وصال وابسته به مبلغان وهابی و تکفیری، دو روز پس از جنایت کشتار عزاداران حسینی در شرق عربستان، بسته شد.
درحالیکه این شبکه فتنه و تکفیر، از داخل عربستان سعودی حمایت مالی و فکری می شود؛ عبدالعزیز الخوجه پس از اعلام بسته شدن شبکه ماهواره ای وصال ادعا کرد که این شبکه سعودی نیست !
این درحالی است که ساکنان شرق عربستان، دلیل اصلی کشتار مردم بی گناه در الاحساء را فته انگیزی شبکه های ماهواره ای سعودی مانند "وصال" می دانند.
وزارت کشور عربستان اذعان کرده است که در حمله مسلحانه افراد نقابدار به عزاداران حسینی، 8 نفر شهید و 12 تن دیگر مجروح شدند.
این حمله تروریستی شامگاه دوشنبه به حسینیه المصطفی در منطقه "الدالوه" در الاحساء و هنگام خروج عزاداران حسینی صورت گرفت.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:سعودی,جنایت,حیوان,ترور,وهابی,برکنار,عبدالله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 65 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com