وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نویسنده تاکید کرد که با حمایت مردم و علی رغم محاصره اقتصادی و تحریم های گسترده ، جمهوری اسلامی ایران طی سه دهه گذشته در مواضع خود محکم و استوار ایستاد وبا دستیابی به خودکفایی علمی و صنعتی ، درسطح بین المللی احترام دوست و دشمن را یکجا به دست آورد.به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، " مطلق الوهیده " در مقاله خود که امروز جمعه در الانباء درج شد ، نوشت: 5 سال قبل مقاله ای به نام "براوو ایران که آمریکا را باور کرد" نوشتیم که امروز آن را تکرار می کنیم. اما کلمه هایی فارسی را به آن می افزاییم ؛ چون جمهوری اسلامی ایران به خاطر مواضع ملی، خدمت به مردم و پایبندی به معتقدات و افکار و اصول ملی این کشور، مستحق آن است.   روزنامه الانباء

الوهیده با بیان اینکه جهان عرب نمی تواند سرخود را مانند کبک زیر برف کند و واقعیت ها را در ارتباط با ایران نبیند ، افزود : ایران با تکیه بر توانمندی های مختلف از جمله دانش و مراکز صنعتی ، در آستانه رسیدن به توافق با دشمنان دیروز قرار گرفته و در موقعیت برنده قرار دارد.    

وی افزود : اما ما امت عرب گرفتار هرج و مرج، قاتل و مقتول، انفجار، مهاجرت و اختلاف هستیم که موجودیتمان را تهدید می کند.

نویسنده کویتی با توصیه به جهان عرب برای دست برداشتن از اختلاف ها و توطئه چینی علیه یکدیگر خاطرنشان کرد : مردم ایران هیچگاه در هر شرایط بحرانی کشورشان را تنها نگذاشته اند، مانند کاری که مردم کویت در جریان حمله صدام انجام دادند ؛ به این دلیل آیا ایرانیان مستحق دو با " براوو " نیستند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 آبان 1393برچسب:ایران,مقاومت,پایداری,تشکر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، وزارت امور خارجه آلمان در گفتگو با شبکه اول تلویزیون این کشور احضار سفیر آلمان در آنکارا در اعتراض به وزارت امور خارجه ترکیه را تأیید کرده و گفته است که نارضایتی ترکیه از این امر به اطلاع ابرهارت پول، سفیر آلمان در آنکارا، رسیده است.

وزارت امور خارجه ترکیه پیش‌تر گفته بود که کاریکاتور یادشده که در کتاب درسی "مطالعات اجتماعی و اقتصاد" در مقطع دبیرستان در مدارس ایالت بادن وورتمبرگ چاپ شده، بازتاب‌دهنده نژادپرستی روزافزون و بیگانه‌ستیزی در آلمان است.

نسخه آلمانی‌زبان روزنامه "حریت" گزارش داده است که دختران یک خانواده ترک ساکن در شهر فریدریشس‌هافن، واقع در ایالت بادن وورتمبرگ، متوجه این کاریکاتور در کتاب درسی‌شان شده‌اند.

اتهام "نفرت پراکنی و بیگانه ستیزی"

کاریکاتور بحث‌برانگیز پیش از این در سال ۲۰۱۱ در روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه" به مناسبت پنجاهمین سالگرد ورود نخستین "کارگران مهمان" از ترکیه به آلمان به چاپ رسید. در این کاریکاتور سگی بسته به غل و زنجیر، با دندان‌های تیز کرده نشان داده شده است. در بالای لانۀ این سگ تابلویی دیده می‌شود که روی آن "اردوغان" نوشته شده است. این کاریکاتور که اثر دو کاریکاتوریست آلمانی به نام‌های گرزر و لنس است، "ترک‌ها در آلمان، داستان یک موفقیت" نام دارد.

بقیه در ادامه مظلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 آبان 1393برچسب:اردوغان,سگ,کاریکاتور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی تصریح کرد: ما در حال حاضر نیازی به برگزاری انتخابات نداریم.نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی تصریح کرد: ما در حال حاضر نیازی به برگزاری انتخابات نداریم.
به گزارش پایگاه بوابة الاهرام، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم جشن تولدش که در دفتر وی در شهر قدس برگزار شد، تاکید کرد: آخرین گزینه مورد نیاز اسرائیل در زمان کنونی انتخابات است. 

وی برگزاری هرگونه انتخابات در زمان کنونی را تکذیب کرد.
این اظهارات نتانیاهو زمانی ایراد می‌شود که رسانه‌ها اخباری مبنی بر احتمال بحران سیاسی در دولت ائتلاف رژیم صهیونیستی که موجب برگزاری انتخابات زود هنگام شود، منتشر کرده بودند.
کابینه رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود در توییتر تصاویر جشن تولد ۶۵ سالگی نتانیاهو با حضور دوستان و همسر وی ساره نتانیاهو در این مراسم را منتشر کرد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:صهیونیست,خونخوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سردار سلیمانی
نگاهی به دستاوردهای «ائتلاف ضد داعش» و «سردار فاتح»در مبارزه با تروریسم

شاید ژنرال بازنشسته آمریکایی تصور نمی‌کرد با تمام تجهیزات تحت اختیارش در ائتلاف ضد داعش در سایه سرداری قرار بگیرد که با چند همراه خود شهرهای عراق را یکی یکی پشت سر گذاشته و رهبری نیروهای عراقی در پیروزی بر داعش را بر عهده بگیرد.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:عصایب اهل حق,مبارزه با داعش,سردار سلیمانی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حدود یک ماه پیش، سیل ویرانگر در منطقه کشمیر هند موجب کشته شدن دست کم 480 نفر و آواره شدن بیش از 200 هزار نفر دیگر شد، اما هنوز هم اوضاع در این منطقه وخیم گزارش می‌شود و مردم زیادی هنوز هم خانه‌ای ندارند تا از آن‌ها در مقابل سرمای طاقت‌فرسای زمستان این منطقه محافظت کند.javanenghelabi - keshmir 3

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایـگاه جوان انقلابی  ؛ منطقه کشمیر واقع در شمالی ترین نقطه شبه‌قاره هند، با جمعیتی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر و وسعتی معادل ۲۲۰ هزار کیلومتر مربع قاطبه‌ای ۹۰ درصدی از مردم مسلمان را در خود جای داده است. تابستان امسال در پی بارش شدید باران از روز نخست ماه سپتامبر (۱۰ شهریور) به مدت قریب به یک هفته، رودخانه اصلی این منطقه طغیان کرد و سیلی بی سابقه را در تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر این منطقه رقم زد. شهر "سرینگر” مرکز این منطقه با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر، عملا به زیر آب رفت و تنها بخش ها کوچکی از این شهر از سیل در امان ماند. ارتفاع آب در برخی مناطق شهر به ۳ متر رسید و مردم بی پناه برای نجات جان خویش ناچار به طبقه های فوقانی منازل خود رفتند و بعضا روزهای متمادی را گرسنه و تشنه در انتظار کمک ماندند.
بقیه در ادامه مطلب................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:کشمیر,شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حسین شریعتمداری امروز یکشنبه طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:خبرگزاری فارس: چرا سران فتنه حاضر به نفی گذشته ننگین خود نیستند؟

1- مدیر رستوران را صدا کرد و گفت؛ لطفا نگاهی به این ظرف سوپ بیندازید! مدیر رستوران نگاهی کرد و پاسخ داد؛ من که چیز غیرعادی و دور از انتظاری نمی‌بینم. آیا اشکالی پیش آمده که باعث نگرانی شما شده باشد؟ مشتری به مگسی که درون ظرف سوپ افتاده بود اشاره کرد و پرسید؛ یعنی حضرتعالی وجود این مگس را درون ظرف سوپ غیرعادی و نگران‌کننده نمی‌دانید؟! مدیر رستوران لبخندی بر گوشه لب‌هایش نشاند و گفت؛ ای آقا! شما چقدر سخت‌گیر و بی‌گذشت هستید! مگر این مگس چقدر سوپ می‌تواند بخورد که به خاطر آن اینهمه ابراز نگرانی می‌کنید؟! قدری تساهل و تسامح داشته‌باشید! و مشتری در حالی که از بی‌خیالی و یا کم‌فهمی مدیر رستوران تعجب کرده بود گفت؛ مشکل بنده مقدار سوپی نیست که این مگس خواهد‌خورد، مشکل آن است که سوپ را آلوده و غیرقابل خوردن می‌کند!

گفته‌اند- و حکیمانه گفته‌اند- که «در مثل مناقشه نیست» چرا که تمثیل و توسل به «مثل» برای نزدیکی و تقریب ذهن به موضوع مورد بحث است و بدیهی است آنچه در تمثیل آمده است با مصداق بیرونی آن متفاوت است و اگر اینگونه نبود، تمثیل، یعنی انتخاب قالب دیگری برای بیان موضوع و رساندن منظور به مخاطب معنی نداشت و لزومی هم.

2- این روزها، برخی از اصحاب فتنه و شماری از مدعیان اصلاحات - و ‌نه آن‌‌بخش از طیف اصلاح‌طلبان که سلیقه‌ای متفاوت دارند و در دایره نظام تعریف می‌شوند- ساز  فریبکارانه‌ای را در دو دستگاه موازی کوک کرده و به صدا درآورده‌اند که مگر سران و عوامل فتنه چه گناه و جرم نابخشودنی و بزرگی را مرتکب شده‌اند که بازگشت آنها به بدنه تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز نظام ممنوع اعلام شده است و دیگر آن که؛ اگر فتنه 88 را «مرده» و سران فتنه را مهره‌های سوخته  دشمن می‌دانید، چرا از حضور آنان در پست‌ها و مراکز نظام ابراز نگرانی می‌کنید؟! در این خصوص گفتنی است که؛

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:سران فتنه گر,منافق,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس - امین صبحی و مریم عاقلی: «آمریکا حداقل نیم قرن به ایران ظلم کرده است و هنوز به سیاست‌های سلطه جویانه‌اش ادامه می‌دهد.» شاید این صریح‌ترین موضع‌گیری دستیار ویژه رئیس جمهور درباره آمریکا باشد.
خبرگزاری فارس: اختیارات رئیس‌جمهور زیاد است/فتنه 88 چالش امنیتی است/ روحانی به خاطر سنگین بودن کار عصبانی می‌شود/ باید برای سرکوب داعش ورود کنیم/ اصلاح‌طلبان ستون فقرات دولت نیستند

در بخش دوم این گفت و گوی تفصیلی، علی یونسی مشاور امنیتی سابق رئیس قوه قضائیه ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون علت سکوت وزارت اطلاعات دولت خاتمی درباره استعلام احمدی‌نژاد در گذری به سال‌های دوم خرداد،‌ برخورد اصلاح‌طلبان تندرو علیه هاشمی را اشتباه عنوان می‌کند.یونسی که در این مصاحبه بر «اصلاح‌طلب» بودن خود تاکید دارد حضور زنان در عرصه اجتماعی را ابزاری توصیف می‌کند.تهدیدات نرم علیه جمهوری اسلامی، خوش‌بین نبودن به مذاکرات، مساله داعش و گروه‌های تروریستی،‌ تهاجم فرهنگی و امنیت دانشمندان هسته‌ای از دیگر محورهای بخش دوم این مصاحبه است.وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در بخش اول گفت و گوی خود نیز گفته بود پس از ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای از سوی خاتمی به مجلس پنجم معرفی شد توضیح داد که رئیس دولت اصلاحات ابتدا مخالف حضور او در وزارت بوده است و گفت اگر وزارت اطلاعات اجازه دهد «کتاب خاطرات» خود را منتشر می‌کند.این دانش‌آموخته مدرسه حقانی که از شاگردان آیت‌الله مصباح‌ نیز بوده ضمن تقدیر از جایگاه علمی استاد خود در عین حال می‌گوید که «ما منطق سیاسی آیت‌الله مصباح را قبول نداریم».یونسی که پیش از این معاون حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص بود، در این مصاحبه می‌گوید که هنوز هم با این مرکز همکاری و ارتباط دارد.دستیار 63 ساله رئیس‌جمهور برای‌مان توضیح داد که چگونه در انتخابات 92 به دنبال کاندیداتوری ناطق نوری بوده اما به دلیل استنکاف او به سراغ حسن روحانی رفته است.وی که به گفته خود رویکرد سیاسی‌اش را متناسب با اصلاح‌طلبان تنظیم می‌کند، روحانی و ناطق را اصولگرایانی می‌داند که باید از آنها در زمان انتخابات یازدهم حمایت می‌شده و در آن مقطع حمایت از یک اصلاح‌طلب نشان‌دار به صلاح‌ نبوده است.یونسی در این گفت و گو  از دردسرهای مشاغل امنیتی صحبت کرد و اینکه چگونه راضی شده مسئولیت دستیاری رئیس‌جمهور در امور اقوام را بپذیرد، او البته تاکید داشت که «گفتمان امنیتی» ندارد.مدت‌ها برای این گفت‌وگو در تلاش بودیم تا اینکه در یکی از روزهای  آخر تابستان برای مصاحبه به دفترش در خیابان مطهری رفتیم، استقبال گرم و صمیمی دستیار ویژه رئیس دولت یازدهم و کسی که روزگاری ردای لیدری وزارت اطلاعات را به تن داشته و سابقه اطلاعاتی و امنیتی طولانی دارد برایمان قابل توجه است.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مهر 1393برچسب:ریاست محترم جمهوری,دکتر روحانی,دولت تدبیر و امید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دبیر کل گردان‌های حزب الله-المجاهدین عراق تهدید کرد در صورت اعدام شیخ نمر النمر روحانی بلندپایه شیعی از سوی نظام آل سعود تمامی اسیران سعودی که در بند این گردان هستند، اعدام خواهند شد.

به گزارش بولتن نیوز،به نقل از وای نیوز؛  "عباس المحمداوی"، دبیر کل گردان‌های حزب الله-المجاهدین عراق تهدید کرد در صورت اعدام شیخ نمر النمر روحانی بلندپایه شیعی از سوی نظام آل سعود تمامی اسیران سعودی که در بند این گردان هستند، اعدام خواهند شد. 
وی در ادامه از دولت عراق خواست تا در صورت اعدام شیخ نمر النمر تمامی زندانیان سعودی را اعدام کند.
وی افزود: مقامات عربستان چگونه بدون هیچ رافتی در حق چنین شیخ جلیل القدری که علیه پادشاه عربستان سخن می‌گوید حکم صادر کرده است. 
وی با بیان اینکه اگر نظام سعودی از این تصمیم برنگردد ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمامی بازداشت شدگان عربستانی را اعدام کند افزود: گردان‌های ما سه اسیر با تابعیت سعودی در اختیار دارند؛ ما از آنها حفاظت کرده و تا آزادی شیخ نمر آنها را آزاد نخواهیم کرد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مهر 1393برچسب:حزب الله عراق,آیت الله نمر,اعدام,سعودی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام علیرضا علیپور امروز در گفت و گویی از اتفاقی دیگر در هیئت مدیره ی سرخابی های پایتخت پرده برداشت که ظاهرا با دخالت سازمان بازرسی کل کشور، ماجرا ختم به خیر شده است. دسته‌گل‌جدید‌وزارت‌ورزش؛ ورود بهایی ها به هیات مدیره دو باشگاه پرطرفدار تهرانی

علیپور درباره حواشی دیدار حمیدرضا سیاسی و بهروز منتقمی با مدیران باشگاه رئال مادرید که همراه با امیرحسین جهانشاهی در این باشگاه حضور یافته‌اند، گفت: 
پرونده باشگاه پرسپولیس در حیطه اختیارات ما نیست. ما آنچه در حوزه اختیارات‌مان باشد را انجام می‌دهیم. حدود شش ماه قبل و زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حال شکل‌گیری بود در خصوص ورود برخی افراد که از فرقه ضاله بهاییت بودند هشدار دادیم که جا دارد از پیشگیری‌های سازمان بازرسی کل کشور تشکر کنم. آنها با مدیریت و جلوگیری برخی انتصابات از ورود اعضای این فرقه جلوگیری کردند. 
علیپور در خصوص اینکه چه کسانی قصد ورود به هیئت مدیره را داشتند که از فرقه بهاییت بودند و از ورود آنها جلوگیری شده است، عنوان کرد: «بیشتر از این نمی‌توانم قضیه را باز کنم.» 
وی با اشاره به حضور سیاسی در باشگاه رئال مادرید همراه با جهانشاهی ادامه داد: «نباید به خاطر ندانم کاری سیاسی و منتقمی به وزارت ورزش و جوانان خرده بگیریم و مسئولان این وزارتخانه را زیر سؤال ببریم. در حال حاضر مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان قبل از حضور در باشگاه مورد استعلام قرار می‌گیرند اما پیشنهاد من این است در خصوص اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها نیز همین عمل انجام شود. نباید فردی بیاید و با گرفتن پستی یک شبه ره صد ساله را برود و به شهرت برسد.» 
منبع: فیفا دی
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مهر 1393برچسب:ورزش,بهایی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از زمان به قدرت رسیدن آل‌سعود در عربستان نقض گسترده حقوق بشر در این کشور در ابعاد مختلف آن آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، از زمان به قدرت رسیدن آل‌سعود در عربستان نقض گسترده حقوق بشر در این کشور در ابعاد مختلف آن آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.


 حدود 13 سال است که پادشاه برای انتقام گرفتن از "العنود الفایز" یکی از 19 همسر خود به دلیل جدایی از وی، 4 دختر او را درون کاخ حبس نموده است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:سعودی,وهابی,حبس خانگی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همزمان با خجسته سالروز واقعه سرنوشت ساز غدیر خم، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای هدایایی به رزمندگان و مدافعان خلیج فارس مستقر در جزایر نازعات اعطا کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو، با حضور در جمع رزمندگان دریادل مستقر در منطقه نازعات، ضمن ابلاغ سلام های گرم و تبریکات ویژه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) به مناسبت عید امامت و ولایت، هدایای معظم له به نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان، پاسداران، ارتشیان و خانواده های مستقر در منطقه نازعات را به آنان اعطا کردند.

«نازعات» که نام یکی از سوره‌های قرآن کریم است، به آن دسته از فرشتگان مأمور الهی گفته می شود که ارواح گنهکاران را با زجر و فشار از اجساد و یا قبرهایشان بیرون می کشند و این حکایت از یک نوع عذاب دردناک می کند که خداوند برای بدکاران و درهم شکستن غرور طغیانگران در حال جان کندن در نظر گرفته است.

وجه تسمیه و نامگذاری بخشی از مناطق استراتژیک خلیج فارس به منطقه نازعات، بیانگر آمادگی جهادگرانی است که خشم مقدس خود را برای مقابله با مستکبران و متجاوزان، متراکم و متمرکز کرده اند.

جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک از جمله جزایری است که در این منطقه قرار دارند

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:خلیج فارس,نازعات,مدافعان,رهبرانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در چهارمین همایش همگرایی اصولگرایان با عنوان «جشن بزرگ ولایت» که عصر امروز در لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: حرکت های موثر در سرنوشت انسان ها خواه مطلوب و مورد تأیید خداوند و خواه نامطلوب و مخالف خواست خدا به دو دسته قابل تقسیم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره دسته بندی انسان ها اظهار داشت: دسته ای کسانی هستند که در اهداف و روش هایشان مسائل معنوی و الهی را مدنظر نداشتند؛ یا اصلاً معتقد نبودند و یا این که اگر معتقد هم بودند دغدغه ای نسبت به آن نداشتند و از آن با عنوان حرکت های سکولار یاد می شود و دسته دوم حرکت های ناب با رهبری ائمه معصوم و رهبران الهی بوده است.



رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که به طور کلی حرکت های اجتماعی سه مقدمه دارد که آن حرکت ها انجام شود، گفت: کسانی که می خواهند حرکتی را انجام دهند، نگرشی به خود و محیط خود نسبت به عالم و هستی دارند که طبق برخی اصطلاحات می توان آن را جهان بینی نامید.

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:ولایت,دفاع,اصول گرا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"خیبرآنلاین" - بانوی شیعه شده آمریکایی با بیان اینکه غرب هم باید با زندگانی و روش اهل بیت(ع) آشنا شود تا ظرفیت حقیقی اسلام را دریابد، گفت: تا زمانی که حجاب را شخصا تجربه نکرده بودم قادر به تحسینش نبودم.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، داینا بیتی، بانوی مسلمان و شیعه شده آمریکایی، از تشرف خویش به اسلام و مذهب تشیع سخن گفت.
 دایانا (معصومه) بیتی بانویی سی و نه ساله و آمریکایی الاصل است که در دبیرستانی در ایالت کلرادوی امریکا، ریاضی تدریس می کند. دایانا در خانواده ای مسیحی متولد شده و با تعلیمات دین مسیح آشنایی داشته است. وی بیست سال پیش، زمانی که دانشجو بوده، به اسلام گرویده است. طبق گفته خودش انگیزه اولیه ایشان برای مطالعه پیرامون اسلام تنها کنجکاوی در مورد همکلاسی های مسلمانش بوده است.
 گفت و گو با خانم دایانا بیتی به شرح زیر است.
 *خانم بیتی لطفا از ابتدای آشناییتان با دین مبین اسلام و سپس با مذهب تشیع بفرمایید!
 وقتی نوزده سال داشتم و دوره دانشجویی را می گذراندم اطرافم دانشجویان مسلمانی را ملاقات می کردم که کتاب مقدس ایشان مرا کنجکاو کرد و به مطالعه آن پرداختم. با اصول و تعالیمی که پیش از آن در دین نیاکانم یعنی مسیحیت خوانده بودم در مورد خداوند یکتا و پیام آوران الهی آموخته بودم و اینها دقیقا همان مطالبی بود که از قرآن کریم نیز می آموختم. اینکه شباهتی چنین بین اسلام و مسیحیت بود مرا شگفت زده کرد و کنجکاوی ام را برای مطالعه بیشتر قرآن بالا برد.
بقیه در ادامه مطلب...............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:دایانا بیتی ، معصومه بیتی ، آمریکایی ، مسلمان ، حجاب ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"خیبرآنلاین"- وبسایت معلوم الحال «رادیو فردا» وابسته به آبشخور کنگره آمریکا، در تحلیلی سراسر دروغ تحت عنوان «محسن امیراصلانی اعدام شد» نوشت: «به گزارش سایت‌های خبری، محسن امیراصلانی، زندانی عقیدتی، به دلیل اتهاماتی چون «ارائه تفسیر جدید از قرآن، توهین به حضرت یونس[ع]، فساد فی الارض و بدعت در دین» روز چهارشنبه دوم مهر ماه در زندان رجایی شهر اعدام شده است.»


بنابر رصد "دیدبان خیبر"، در ادامه این گزارش آمده است: «محسن امیراصلانی،متولد ۱۳۵۶، ساکن تهران و متاهل بوده و براساس گزارش‌ها پس از دستگیری توسط ماموران در سال ۱۳۸۵ به مدت ۹ ماه در سلول‌های  انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین بوده است. به گزارش وبسایت هرانا، وی پس از برگزاری جلسات تفسیر و قرائت جدید از قران در خانه‌اش دستگیر شده است. یک منبع مطلع درباره اتهامات آقای امیر اصلانی به کمپین بین المللی حقوق بشر گفت: "در ابتدا او فقط اتهام بدعت در اسلام و تفسیر قرآن داشت بعدتر به او اتهام توهین به حضرت یونس[ع] را هم وارد کردند.»!جالب آنکه ادعای کذب فوق درحالی مطرح می شود که محسن امیراصلانی، به اتهام زنای به عنف، چندین شاکی خصوصی داشت که پس از احراز وقوع چندین فقره زنای به عنف در دادگاه به اعدام محکوم و پس از طی مراحل قانونی حکم اعدامش اجرا شد.در همین رابطه رئيس کل دادگستری تهران در واکنش به شایعات مطرح شده از سوی رسانه های اپوزیسیون اظهار داشت: «عمل مجرمانه محسن امیراصلانی با عنوان اتهامی ارتکاب زنای به عنف و اکراه بوده است و اینکه رسانه‌های ضدانقلاب اعلام می‌کنند که وی به جرم موضوع انحرافی و تفسیر و روان درمانی قرآن اعدام شده است کذب و خلاف واقعیت است.»
غلامحسین اسماعیلی در ادامه خاطر نشان می کند: «این فرد پرونده‌ای با شکات متعدد داشته است که جمعی از خانم‌ها را در قالب کلاس‌های مختلف روان درمانی و بحث‌های دیگر دعوت می‌کرده و در این کلاس‌ها برخی از خانم‌ها را متاسفانه مورد تجاوز به عنف قرار داده که در این خصوص محاکمه و محکوم و حکمش نیز اجرا شده است.»با این وجود جای دارد تا به عمق نفرت و کینه ملحدین خدانشناس و رسانه های ضدانقلاب از مکتب تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی پی برد و دانست که ایشان برای ضربه وارد آوردن به ایران اسلامی، حتی حاضرند یک شیطان صفت متجاوز را مستمسک قرار داده و در هلاکتش اشک تمساح بریزند! 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب: دیدبان خیبر ، محسن امیراصلانی ، متجاوز به عنف ، رادیو فردا ، اعدام سیاسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
این تصاویر مربوط به مهمانی‌ها و اصطلاحاً دورهمی‌هایی است که در آنها خبری از عفت، حدود شرعی و انسانی نبوده و به شدت هر نوع حربم اخلاقی را دریده‌اند، به قدری که علیرغم افکت‌های تصویری به کار گرفته شده در این گزارش، همچنان از انتشار برخی از این تصاویر که هر روز آزادانه در صفحات اجتماعی موبایلی انتشار می‌یابند، معذوریم.
سه شنبه, 15 مهر, 1393 - 14:50
ترویج آزادانه سبک زندگی مستهجن غربی در تهران/ زنگ خطر برای مسئولان + تصاویر

به گزارش عمارنامه ؛ در روزهای اخیر، و در یکی از شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ای راه‌اندازی شده که در آن جوانان مرفه شهر تهران تصاویری از علایق، خاطرات زندگی، دوستان، خودروها و سفرهای خود را منتشر می‌کنند، در این صفحه که گردانندگان و تأسیس‌کنندگان آن مشخص نیست، تصاویر مذکور با اشاره به شخصیت های موجود در عکس ها منتشر شده است. طوری که افراد حاضر در عکس، تگ شده و صفحه شخصی خودشان نیز قابل دسترسی است.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:زندگی حیوانی,غرب,فساد,فحشا,تهران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمدعلی نجفی، سرپرست وزارت علوم آماری از ماجرای جنجالی بورسیه‌های دوره 8 ساله ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد ارائه کرده که دروغگویی باند محمد خاتمی در وزارت علوم را اثبات می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از وطن امروز، در جریان استیضاح وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه 3 هزار بورسیه شده دوران 8 سال گذشته غیر‌قانونی بوده‌اند. رسانه‌های جریان فتنه نیز این خبر را به صورت مداوم به عنوان تیترهای برگزیده خود منتشر می‌کردند تا جنجال بورسیه‌ها را ایجاد کنند. 

همزمان با این ماجرا، عامل انتشار خبر بورسیه‌ها فاش کرد این عوامل وزارت علوم بودند که این آمار را در اختیار او قرار دادند. بر اساس اظهارات این فرد، تیم مدیریتی فرجی‌دانا در واقع عامل انتشار این اسامی بوده‌ است. 

اما پس از استیضاح و رفتن فرجی‌دانا که در واقع سهمیه محمد خاتمی در دولت حسن روحانی بود، محمدعلی نجفی اکنون از بررسی همه بورسیه‌شده‌های دوران 8 ساله دولت‌های نهم و دهم خبر داده و آمار جالبی ارائه کرده است. 

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه انعقاد موافقتنامه همکاری با وزارت نفت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت بورسیه‌ها گفت: کمیسیون 5نفره‌ای تطبیق وضعیت این بورسیه‌ها را با ضوابط و آیین‌نامه‌های وقت که درباره بورسیه شدن آنها تصمیم‌گیری شده، بررسی می‌کند.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:باند خاتمی,روسیاهی,بورسیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، محمد ایمانی در ستون «یادداشت روز» شماره امروز کیهان، با اشاره به نفوذ و قدرت روزافزون اسلام واقعی در جهان امروز و ضعف و ناتوانی سکولاریسم و لیبرالیسم در مقابله با آن،جریان‌هایی نظیر داعش را از جمله دسیسه‌های غرب برای کاستن از سرعت گسترش اسلام  دانسته و آورده‌است:

مشخصه‌های اسلام آمریکایی کدام است؟ کدام وجوه مشترک به شعبه‌های گونه‌گون اسلام آمریکایی هویت واحد می‌دهد؟ این حلقه‌های انحرافی چرا پدید می‌آیند و تولید و تکثیر آنها از کدام واقعیت خبر می‌دهد؟ نخستین بار حضرت امام خمینی(ره) عنوان اسلام آمریکایی را وارد ادبیات سیاسی کرد. ایشان که نگاهی درس‌آموز به علل ناکامی مسلمانان و نهضت‌های آنان در سده اخیر داشت، می‌فرمود «قدرت‌های بزرگ چپاولگر در میان جامعه‌ها افرادی به صورت‌های مختلف از ملی‌گراها و روشنفکران مصنوعی و روحانی نمایان- که اگر مجال یابند از همه پرخطرتر و آسیب‌رسان‌ترند- ذخیره دارند که گاهی سی چهل سال با مشی اسلامی و مقدس‌مآبی یا پان ایرانیسم و وطن‌پرستی و جبهه‌های دیگر با صبر و بردباری در میان ملت‌ها زیست می‌کنند و در موقع مناسب مأموریت خود را انجام می‌دهند.»(جلد21 صحیفه نور، صفحه 189)

امام با همین درک مستند به واقعیت‌های تاریخی پرده از سیمای اسلام آمریکایی کشیده و فرمودند «مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی تبدیل شدند که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بی‌شعور حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام نکبت و ذلت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه‌داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها و در یک کلمه اسلام آمریکایی را ترویج می‌کنند و از طرف دیگر سر بر آستان سرور خویش، آمریکای جهانخوار می‌گذارند.»(جلد20 صحیفه نور، صفحه 230) حضرت روح‌الله اسلام آمریکایی را «اسلام مقدس‌نماهای متحجر، اسلام سرمایه‌داران خدانشناس و مرفهین بی‌درد، اسلام اشرافیت و اسلام ابوسفیانی» در برابر اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام پابرهنگان و محرومان معرفی کردند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:اسلام آمریکایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  "سردار امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: سردار بزرگ ما سردار سلیمانی با 70 نفر جلوی تروریست‌های داعش در اربیل را گرفتند.

سایت خبری تحلیلی مسیر آنلاین:«دریادار علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و «سردار امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده هوافضای سپاه پاسداران امشب در گفتگوی ویژه خبری از حماسه هشت سال دفاع مقدس گفتند.

*توانمندی نظامی ایران با همه دنیا متفاوت است
 سردار فدوی ادامه داد: توانمندی به وجود آمده در جمهوری اسلامی ایران با همه دنیا متفاوت است زیرا هزینه نظامی آمریکا که به عنوان دشمن ما مطرح می‌شود ۸۰۰ میلیارد دلار است که قابل مقایسه با هزینه‌های نظامی ما نیست و فرماندهان آمریکایی اذعان کرده‌اند آن‌ها باید به ازای توانی که در جمهوری اسلامی ایران پیش آمده باید استراتژی دریایی خود را تغییر بدهند و اکنون ما می‌دانیم که نیروی نظامی آمریکا یک نیروی دریا پایه است.
 وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ۱۳ میلیارد دلار هزینه ساخت ناو هواپیما بر خود می‌کنند و به خلیج فارس می‌دادند که سپاه توانایی منهدم کردن آن را دارد و می‌داند که توانمندی ما منطبق با توان انسانی است و توان انسان‌های انقلابی ما است.
 فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: کشورهای هم تراز ما در مخیله‌شان تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران نمی‌گنجد و اکنون هیچ کشوری مدعی تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران نیست و امروزه آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران در موضع انفعال است و موضعش اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران نیست وهیچ گونه تهدید عملی علیه ما نخواهد داشت.
*سردار سلیمانی با 70 نفر جلوی تروریست های داعش در اربیل را گرفتند


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:حاج قاسم سلیمانی,اربیل,مبارزه با تروریسم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هیات دولت در آخرین جلسه خود و در اقدامی عملی و تحسین برانگیز، مصوبه‌ای را تصویب کرد که با توجه به ممنوعیت ورود خودروهای سواری با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی، خودروهایی را که بدون توجه به این ممنوعیت به گمرکات وارد شده‌اند، از شمول مقررات کالاهای متروکه قابلِ عرضه به بازار خارج کرد و ملزم کرد تا به خارج از کشور مرجوع شود.

رژه خودروهای لوکس و گران‌قیمت در خیابان‌های پایتخت، این روزها به تفریح برخی از افراد تبدیل شده است؛ کالاهایی لوکس که در ویترین فروشگاه‌های اتومبیل در سطح شهر نیز خودنمایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، آمار‌ها نیز حاکی از افزایش واردات این خودروها در سال‌های اخیر است؛ به گونه‌ای که بیش از ۱۱۶ خودرو با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی وارد کشور شده است و حتی پیش‌بینی شده که رقم واردات خودرو از ۳ میلیارد دلار سال گذشته تا پایان سال‌جاری به ۵ میلیارد دلار برسد.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:دولت تدبیر و امید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماهنامه همشهری آیه که با رویکرد سبک زندگی دینی در موسسه همشهری منتشر می شود، در سرویس خانواده خود گفت‌وگوی مفصلی با خانواده وحید شمسایی، آقای گل فوتسال جهان انجام شده که تاکید بسیاری بر حجاب اسلامی‌ و پوشش برتر که همان چادر مشکی است دارند. همسر و دختران شمسایی در این مصاحبه گفته‌اند که چادرشان را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:آقای گل,همسر,چادر,عوض, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598؛ سخنان رئیس جمهور آرژانتین در مجمع عمومی سازمان ملل که در آن دخالت جمهوری اسلامی ایران را در انفجارهای بوئنوس آیرس در سال 1994 میلادی رد و از نظام سوریه و حزب الله لبنان و غزه حمایت کرد باعث خشم برخی رسانه‌ها شد. 
رئیس جمهور آرژانتین گفت :« گردهم آمده‌ایم . یکسال است که شما نظام اسد را نظام تروریست می دانید. شما از مخالفانی که ما آنها را انقلابیون می دانستیم حمایت می کنید و امروز برای مهار انقلابیونی گردهم آمده‌ایم که روشن شده است آنها تروریست هستند و بیشتر آنان در شبکه‌های تروریستی عضویت دارند و از افراط گرایی به افراط گرایی هرچه بیشتر منتقل شده اند.»
 
 
به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سانای فلسطین ، این سخنرانی کریستینا فرناندز در سازمان ملل به منزله انفجار بمب بود.  
فرناندز در سخنرانی خود افزود: «نام حزب الله لبنان پیش از این در فهرست سازمانهای تروریستی گنجانده شده بود و روشن شده است حزب الله یک حزب بزرگ و به رسمیت شناخته شده در لبنان است.»
رئیس جمهور آرژانتین گفت : «شما ایران را در پی انفجاری که در سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال 1994 میلادی رخ داد متهم کردید و تحقیقاتی که ما انجام دادیم دخالت ایران را در این انفجار تأیید نکرد»
وی تصریح کرد : «شما قطعنامه جنگ با القاعده را پس از حوادث یازده سپتامبر سال 2001 میلادی صادر کردید، مجوز ورود ( نظامی) به چندین کشور را دادید و مردمان آنها مانند عراق و افغانستان به این بهانه کشته شدند در حالی که این دو کشور همچنان از تروریسم رنج می برند!» 
رئیس جمهور آر‍ژانتین افزود: «با بمباران غزه، عمق و شدت فاجعه ای که اسرائیل مرتکب شد روشن شد، شمار زیادی از فلسطینیان قربانی شدند در حالی که شما به موشکهایی که به اسرائیل اصابت کرد اهمیت دادید و موشکهایی هم که به اسرائیل اصابت کرد تأثیری نداشت و خساراتی در آنجا به بار نیاورد.» 
فرناندز گفت :«امروز اینجا هستیم تا یک قطعنامه بین المللی درباره مجرم دانستن گروه «داعش» و مقابله با آن صادر شود در حالی که داعش مورد حمایت چند کشور شناخته شده است و شما بهتر از دیگران آنها را می شناسید و داعش هم پیمان برخی قدرتهای بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است !» 
برخی شبکه ‌های تلویزیونی ماهواره ای از پخش مستقیم این سخنرانی خودداری و ترجمه آن را قطع کردند اما شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده سخنرانی کریستینا فرناندز دی کرشنر را منتشر کرده‌اند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:رئیس جمهور آرژانتین,ایران,حزب الله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همزمان با شدت گرفتن رسوایی‌های عربستان به دلیل حمایت‌های همه جانبه این کشور از گروه‌های تروریستی در مناطق مختلف دنیا، رسانه‌های سعودی حملات فرافکنانه و تازه‌ای را ضد جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند.

موج جديد حملات رسانه‌اي سعودي ضد ايران

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" چاپ لندن در مطلبی به قلم "مشاری الذایدی" نوشت: حوادث این روزهای یمن در مقایسه با تحولات عراق و سوریه، اگر نگوییم مهمتر است، حداقل برای کشورهای عربی منطقه (خلیج فارس) و به ویژه عربستان سعودی از اهمیت یکسانی برخوردار است.
این روزنامه نگار سعودی، با ادعای اینکه فعالیتهای جنبش انصارالله یمن، یک "پروژه پیچیده و هجومی ایرانی" است؛ تأکید کرد که این جنبش برای عربستان سعودی و اعراب از نظر راهبردی بزرگترین خطر است.
وی با ادعای اینکه القاعده و داعش و شاخه‌های آن به هیچ پروژه‌ای متصل نیستند؛ مدعی شد که جنبش یمنی انصارالله، کاملا مربوط به ایران است. !
درحالیکه دولت یمن، خیزش مسالمت آمیز مردم این کشور را که به هدف برخی مطالبات اقتصادی و سیاسی آغاز شده، با گلوله و کشتار مردم بی دفاع پاسخ داده است؛ این روزنامه نگار سعودی مدعی شد که "عبد ربه منصور هادی" فاقد زیرکی است و غیر از نصیحت و توصیه مخالفان، کار دیگری نمی کند.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:سعودی,وهاب,تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این بار اول نیست که نوری زاد چنین خفت آمیز در مقابل بهائیان زانو زده و به سبب هیچ از آنان عذرخواهی می کند، او در جریان سفر صلح و دوستی نیز اقدامی مشابه انجام داد. ابراز شرمساری و ادای احترام به بهائیان در حالی است که فرقه ضاله بهائیت ارکان دین مبین اسلام را نشانه گرفته است.

محمد نوری زاد زانو نزن جنایت بهائیت را بدان.

به گزارش حامیان ولایت محمد نوری زاد انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون امروز که توهین‌ها و سخنان شاذ و عجیبی مانند « ادای احترام به شیطان پرستان»، «تبرئه جنایات منافقین» ، «تشکر از خاندان محنوس پهلوی» ، «نفی شهادت حضرت زهرا(س)و … را در پرونده خود دارد، در روزهای گذشته به همراه “محمد ملکی” اپوزسیون فعال در کمپین ضداسلامی‌«لگام»، با حضور در جمع تعداد از بهائی‌ها، روبروی آنها زانو زده و از آنها معذرت‌خواهی کرد.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:فرقا ضاله بهائیت,جنایت,نوری زاد زانو,اپوزسیون بهائیت ضداسلامی فرقه ضاله بهائیت محمد ملکی محمد نوری‌زاد حامیان ولایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایگاه خبری حامیان ولایت/حوزه سیاسی

نگاهی به وضعیت برخی از گروه‌های سیاسی که در جریان انتخابات اخیر از سوی مردم عراق طرد شده‌اند می‌تواند بیانگر واقعیت وزن سیاسی این گروه‌ها باشد.

 

 رئیس ائتلاف رفاه والسلام و آقای صادق شیرازی

در انتخابات پارلمانی سال جاری عراق گروه‌ها و جریانات مختلف سیاسی، لیست‌ اسامی کاندیداهای خود را ارائه دادند. در بین شیعیان نیز لیست‌های مختلفی ارائه شد، اما در شهر مقدس کربلا لیستی با عنوان "ائتلاف الرفاه و السلام(الشیرازیة)" منتسب به آقای صادق شیرازی به صورت گسترده منتشر شد. اعضای این لیست خود را از نزدیکان و منتسبان به دفتر آقای شیرازی معرفی کرده و حتی برخی از چهره های سیاسی شهر کربلا از مدیریت این ائتلاف توسط اعضای دفتر آقای شیرازی خبر می دادند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:فرقه شیرازی,اختلاف افکنان,عمامه های انگلیسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این هفته و در حالی که همگان از خامی یک خانم ۶۰ ساله که بایستی الگوی نسل جوان و جویای نام باشد تاسف می خوردند، رفتار یک جوان ۳۲ ساله پر افتخار، درس آزادگی و استقلال داد.رفتاری که به نظر می رسد نه تنها برای هم نسلان خودش بایستی الگو باشد بلکه بایستی درس بزرگی برای رخشان بنی اعتمادها و روشنفکرهای هم نسل او باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نیوز - زهره مرادزاده: خوشبختانه یا متاسفانه تب جایزه گرفتن در عرصه بین‌المللی به ویژه "در میان افراد صاحب نام کشور" به شدت بالاست؛ از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی گرفته تا صعود تیم ملی والیبال کشورمان، جایزه گرفتن خانم کارگردان در یک جشنواره ضدایرانی و در نهایت جایزه ۵۰ هزاریورویی برای عکاس پر افتخار جوان ایرانی.

اما از مدال طلای کشتی فرنگی و صعود تیم ملی والیبال که بگذریم(البته یا یادآوری این نکته که موفقیت‌شان دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرد)، در عرصه فرهنگ اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده و می‌دهد. هفته گذشته فیلمساز ۶۰ ساله ایرانی با کوله‌باری از تجربه با ساختن فیلمی سیاه به نام "قصه‌ها" به جشنواره ضد ایرانی و ضد ملت ایران رفت و با در آغوش گرفتن "شیر طلایی جشنواره ونیز" به ملت ایران برای کسب این افتخار(!) پوزخند زد. رخشان بنی اعتماد کارگردان "قصه ها"، بدون کسب مجوز، فیلم غیرمنصفانه درباره ملت و مردم ایران را برای اجنبی‌ها نمایش داد تا کف و سوت و جیغ و هورای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز همراهش شود!

بقیه در ادامه مطلب............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:هنرمندان جوان و با غیرت,درس بزرگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چند روز پیش یکی از عناصر سلطنت طلب نزدیک به خاندان منحوس پهلوی به نام «دریا صفایی» با پخش کردن پرچم منحوس شیر و خورشید و کاغذهایی در حمایت یکی از محکومان امنیتی داخل کشور به نام «غ.ق» در جریان یکی از دیدارهای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی‌ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ لهستان تلاش کرد از این مسابقات ورزشی سوءاستفاده سیاسی کند.

 به گزارش حامیان ولایت، در روزهایی که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی‌ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ والیبال در کشور لهستان با پیروزی‌های متوالی برابر تیم‌های بزرگ جهان خوش می‌درخشد، برخی از عناصر شکست‌خورده ضدانقلاب به ویژه سلطنت‌طلب‌ها که تلاش می‌کنند تا از فضای اینگونه مسابقات نیز برای فعالیت‌های خود سوءاستفاده کنند.

تماشاگران-5

چند روز پیش یکی از عناصرسلطنت طلب نزدیک به خاندان منحوس پهلوی به نام «دریا صفایی» با پخش کردن پرچم منحوس شیر و خورشید و کاغذهایی در حمایت یکی از محکومان امنیتی داخل کشور به نام «غ.ق» در جریان یکی از دیدارهای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی‌ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ لهستان تلاش کرد از این مسابقات ورزشی سوءاستفاده سیاسی کند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب: تیم ملی والیبال ایران جام جهانی دریا صفایی سلطنت‌طلب‌ها حامیان ولایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1358، سخنرانی شهید دکتر سید حسن آیت  در موسسه اطلاعات

1358، سخنرانی شهید دکتر سید حسن آیت در موسسه اطلاعات
بقیه در ادامه مطلب......................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:شهید آیت ,موسوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از سلسله پژوهشهای تاریخی رضا گلپور (پژوهش دوّم)

 جای پای جانیان جوش

پژوهشی مقدّماتی در واکاوی جنایات مرتبطین با پروژه ی به کلّی سرّی جوش (جستجو و شکار)

پیشکش به ارواح آسمانی شهدای مظلوم و گمنام قتل عام جمعه سیاه (هفدهم شهریور ماه 1357)  

خسرو(کامبیز) قنبری (تهرانی) کلیدواژه ی مجهولات شبکه ی جوشفهرست عناوین :

 فراز نخست

دوران ستمشاهی جستجو و شکار

فراز دوّم

جستجو و شکار بعد از پیروزی انقلاب

فراز سوّم

منزل آلادپوش مأمن میر حسین

فراز چهارم

خونخواهی قربانیان جوش یا رفاقت با فرقه ی فرقان؟!

فراز پنجم(پایانی)  

راز سكوت امثال اسماعیل داوودی شمسی !

    لطفاً برای دریافت فایل کتاب اینجا کلیک کنید:

جانیان جوش

دکتر کاظم سامی، مردی که از سوابق میرحسین(ماسون)موسوی زیاد میدانست!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:میر حسین ماسون,سوابق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عمل جراحی رهبر معظم انقلاب و دیدار چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری و ... با ایشان در صدر اخبار روزهای گذشته بوده است.به گزارش بی باک، اما در این میان محمد خاتمی نیز جزو افرادی بود که تمایل بسیاری داشت تا بتواند با حضور در بیمارستان و عیادت از رهبر انقلاب، ضمن اعاده حیثیت از خود و جریان اصلاحات، مقدمه بازگشت این جریان به ساختار نظام را کلید بزند؛ اما اجازه این دیدار با وی داده نشد چرا که هنوز بابت جرم بزرگ خود در فتنه سال 88 عذرخواهی نکرده است. موج سواری خاتمی برای بازگشترجا نوشت: به همین علت وی ترجیح داد تا پنج شنبه شب در دیدار جمعی از فعالین سیاسی- اجتماعی استان یزد به این مساله اشاره کرده و تصریح کند: امیدوارم به حق محمد و آل محمد هر چه زودتر سلامتی و تندرستی قرین وجود رهبری شود.خاتمی که از وی به عنوان یکی از سران فتنه سال 88 نام برده می شود، در این دیدار همچنین خبر از ارسال نامه مجمع روحانیون مبارز داد و گفت نامه‌ای از سوی این تشکل و با امضای وی برای رهبری ارسال شده که در آن از موفقیت عمل جراحی ایشان اظهار خوشحالی و آرزوی تندرستی هر چه زودتر برای ایشان شده است. در این نامه آمده است:«خبر عمل جراحي موفقيت‌آميز انجام شده موجب مسرت اقشار مختلف در خارج و داخل كشور به ويژه ملت بزرگ ايران شد. گزارش رئيس محترم گروه پزشكي آرام‌بخش خاطر همه علاقه‌مندان در سراسر كشور شده است. با كمال خرسندي از سلامت وجود مبارك، عافيت جنابعالي و دوام عمر شريف را از خداوند بزرگ مسئلت داريم. اميد است عنايت خاصه حضرت بقيه‌ا... اروحنا له‌الفدا همواره و در همه حال شامل وجود مبارك باشد.»به نظر می رسد خاتمی و مجمع روحانیون مبارز در نظر دارند تا بدون عذرخواهی رسمی بابت افتضاحات خود در سال 88، در عمل بدون پرداخت هیچ هزینه ای بار دیگر به ساختار نظام بازگردند اما حقیقت آن است که فتنه 88 برای همیشه به عنوان یک معیار و «خط قرمز» پاک نشدنی در عرصه سیاسی کشور باقی خواهد ماند و اگر واقعا خاتمی درصدد بازگشت به نظام است؛ باید تغییر رویه داده و به جای نامه نگاری، رسما بابت عملکرد و مواضعش طی سالهای گذشته «عذرخواهی» کند تا در آینده نیز بتواند به صورت حضوری نزد رهبر معظم انقلاب رفته و با ایشان دیدار کند.گفتنی است پیش از این نیز خاتمی در اسفند 90 نیز بدون اعلام قبلی، ضمن حضور در پای صندوق رای انتخابات مجلس نهم در یکی از شهرستان های حومه تهران، درصدد بود تا بازگشت خود به نظام را اعلام کند اما این اقدام وی جدای از آنکه مورد اعتراض تندروهای حامی اصلاحات قرار گرفت، در عمل نیز باعث تغییر رویه نظام در برخورد با فتنه گران نیز نشد چرا که «جبران» فتنه 88 با شرکت مخفیانه در یک انتخابات و یا نامه نگاری، هیچ گاه ممکن نیست و این مساله باید در عمل و با «عذرخواهی رسمی» همراه باشد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:خاتمی,فتنه88,بازگشت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از چادری‌شدن در حرم حضرت معصومه(س) دو انگشتر هدیه گرفتم. یکی از این دو انگشتر مردانه بود که از سوی حرم حضرت سیدالشهداء(ع) به من اهدا شد و من هم، روز گذشته این انگشتر را به نیت شفا و به نیت اینکه سایه ایشان روی سر ما باشد، با تمام وجود به رهبر انقلاب تقدیم کردم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق- دیروز جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در یکی از بیمارستان‌های تهران به عیادت رهبر فرزانه انقلاب رفتند. "الهام چرخنده" بازیگر سینما و تلویزیون نیز که همراه با این گروه از حضرت آیت الله خامنه ای عیادت کرده است به خبرنگار مشرق گفت: خدا را شاکرم که توفیق زیارت ایشان را نصیب من کرد. من با دیدن ایشان روزی خودم را تا آخر عمر گرفتم.
بقیه در ادامه مطلب................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:بازیگر دیندار باهویت الهام چرخنده,دیدار با مقام معظم رهبری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

راکت های ضد تانک ارتش عربستان، اسلحه های تهاجمی m16 امریکایی، خودروهای جنگی Humvee امریکایی فقط بخشی از سلاح هایی هستند که داعش از آنها استفاده می برد./ دیلی تایمز می نویسد:”سالم البوری سخنگوی پارلمان عراق در گفتگو با جان کری به وی هشدار داد حملات هوایی علیه داعش نباید منجر به قتل غیرنظامیان شود."به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ در حالیکه در امریکایی بودن ریشه ی القاعده در افغانستان، عربستان و مناطق دیگر شک و شبهه ای وجود ندارد، توجه به پایه گذاری داعش توسط اعضای القاعده در عراق دلیل مستند دیگری است که ارتباط این گروه تروریستی جنایتکار را با امریکا نشان می دهد. این مدعای خود غربی ها است! سی ان ان در مطلبی می نویسد: ”ابومصعب الزرقاوی در سال 2004 القاعده ی عراق را بنا نهاد که از همان زمان فعالیت های افراطی ضدشیعی خود را آغاز کردند به طوریکه در سال 2006 این امر به وضوع مشهود بود [همانطور که داعش به فعالیت های افراطی ضدشیعی مشهور است]. در ژوئن سال 2006 پس از هلاکت زرقاوی، ابو ایوب المصری مشهور به ابو حمزه المهاجر رهبر القاعده عنوان گردید. وی در اکتبر همان سال تاسیس دولت اسلامی عراق را اعلام کرد که در سال 2013 با پیوستن جبهة النصره ی سوریه به آن، به دولت اسلامی عراق و شام (داعش،ISIS) تغییر نام یافت."

البته اگرچه در ابتدا درگیری هایی بین سران القاعده و سران جبهة النصره وجود داشت 

بقیه در ادامه مطلب.................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:صهیونیست,جنایت,پاپ,تکیری,داعش,حیوانات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، استرات‍ژی دریایی در خلیج‌فارس با گسیل نیروهای فرامنطقه‌ای یک راهبرد تهدید محور است که در آن آمریکا سعی در ناامن‌سازی خلیج‌فارس دارد و این پدیده باعث ایجاد خطرات جدی در خلیج فارس می‌گردد. جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای همواره به دنبال ایجاد یک آرامش پایدار در خلیج فارس و دریای عمان است و به همین جهت با افزایش توان نظامی خود به دنبال افزایش هر چه بیشتر امنیت در این منطقه استراتژیک است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ منطقه خلیج‌فارس به دنبال راهبردهایی است که علاوه بر تامین امنیت منطقه، باعث کنترل و مبارزه با سلطه‌پذیری آمریکا در خلیج فارس گردد. موشک خلیج فارس یادگار سردار سرلشکر شهید حسن تهرانی‌مقدم یکی از این دستاوردهاست که در این بخش به این موشک قدرتمند می پردازیم.

 


موشك "خليج‌فارس " به صورت هدايت تركيبی عمل كرده به طوری كه جستجوگر آن در فاز نهايی بر روي هدف قفل می‌كند و در اين حالت هرگونه شناور دشمن هيچ راه گريزی از اصابت اين موشك كه كلاهكی با حدود 650 كيلوگرم مواد منفجره دارد، نخواهد داشت. موشك بالستيك و هوشمند خليج‌فارس با سرعتی مافوق صوت می‌تواند انواع ناوها و شناورهای دشمن را مورد اصابت قرار دهد.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:شجره طیبه ارتش,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

*تا همیشه در قلب می تپد ... امروز " جون از پاکی ها ، از صداقت محض ، از ساده دلی ، از ساده زیستی ، از زنان قوی ، مردان شجاع و کودکان پاک عاریه گرفتم من!!! (روستای محروم بخ بخش گاریزات شهرستان تفت استان یزد.) یا علی ... الهام چرخنده.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:هنرمند واقعی,حجاب,عفاف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زن‌بارگی رجوی و سوءاستفاده جنسی از زنان مسئله‌ای اغماض‌ناپذیر است که هنوز زوایای پنهان آن در تاریخ مغفول مانده است.

به گزارش پایگاه 598، وب سایت "رجویسم" متعلق به اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین در گزارشی از زوایای پنهان سرکردگان منافقین و پادگان اشرف خبر داد

تصاویر زیر به بخش‌ها و زوایای دیده نشده از گروهک منافقین اشاره دارد:

مریم و مسعود رجوی هیچ گاه در محل نزدیک به نیروهای خود شب را سپری نمی کردند و همواره خود را بدور از ایشان قرار می‌دادند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:فتنه گران,دیکتاتوری,فیلم قلاده های طلا,چ,منافقین,رجوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فضای مجازی خبرگزاری فارسصبح روز دوشنبه 17 شهریور رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.خبرگزاری فارس: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ... وجود نازکت آزرده گزند مباد

با گذشت کمتر از 24 ساعت از انتشار خبر فوق بسیاری از کاربران شبکه‌‌های اجتماعی به نحوی سعی در ابراز ارادت به ولی امرمسلمین جهان را داشتند. ارادتی که گاه رنگ سال‌های نه چندان دور را می‌گرفت با همان شعار «خدایا تا ظهور دولت یار، گل پیغمبر ما را نگه دار». قبله همان قبله است، جوانان همان جوانان دهه 60 با همان ارادت و دلدادگی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، جوانانی که شعار و اعتقادشان را نیز می‌توانند به اشتراک بگذارند. 

در ادامه بخش کوتاهی از اشعار، یادداشت‌های کوتاه و تصاویر منتشر شده به شکرانه سلامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی می‌آید:

-جان ما را بگیرد آنکه خودش ... حفظ کرده همیشه جانت را ... خبر رفتن اتاق عمل ... کشته از صبح عاشقانت را ... تو مسیحی و این دل شیدا ... به هوایت همیشه مصلوب است ... جان عالم فدای نامت! ما ... نگرانیم، حالتان خوب است؟

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:رهبرفرزانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حالی که محاکمه فاطمه‌هاشمی به اتهام توهین به مسئولان عالی رتبه کشور در حال برگزاری است وی در توهینی مجدد روسای دو قوه کشور را به بی‌عدالتی متهم نمود!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هاشمی پس از خروج از دادگاه انقلاب گفت: گویا این مملکت فقط برای لاریجانی‌ها است(!) وی با بیان اینکه در جلسه امروز(دیروز) دفاعیات خود را ارائه دادم اظهار داشت: دیگر قرار نیست جلسه‌ای برگزار شود و ما منتظر رأی دادگاه هستیم. اطلاعی از آینده رسیدگی به این پرونده ندارم.


هاشمی ادامه داد: باید به حال مردم با این وضع دادگاه‌ها گریست؛ امروز فردی را در دادگاه دیدم که می‌گفت کاش بمیرم و به دادگاهی اینگونه نیایم.
وی افزود: توجه به دفاعیات و صحبت‌ها در دادگاه بسیار کم است. من تنها سوال کردم که کدام یک از حرف‌های من نشر اکاذیب و خلاف واقع تلقی شده است.  نوار ویدئویی را در مجلس برای آقای لاریجانی نمایش دهند و ببینند که آیا صحبت‌های من توهین بوده است و بعد قضاوت کنند. در واقع دفاعیات علی لاریجانی را برای برادر خود در مجلس بگذارند و آن چیزی که برای برادر من مطرح شده و حرف‌های زشتی که گفته شد را نیز بگذارند و بعد قضاوت کنند.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:هاشمی ، منتقدان ، ماهواره ، تازه مسلمان,آزادی,خطرات,فروپاشی خانواده,انتقاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اولین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28دادگاه انقلاب از 11 مرداد آغاز و پنجمین جلسه رسیدگی به این پرونده سوم شهریور ماه اعلام شده است.به گزارش پایگاه 598؛ پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی سوم شهریورماه اعلام شده است و این در حالی است که اردیبهشت ماه سال گذشته دادگاه وی برگزار و به دلیل وجود نقایصی، پرونده وی از سوی قاضی سراج به دادسرا ارجاع شد. 

"مهدی هاشمی" پس از جریانات سال 88 از کشور خارج شد، در حالی که اتهامات بسیاری متوجه وی بود که با پیگیری قوه قضاییه سرانجام اوایل مهرماه سال 91 به ایران بازگشت و پس از گذشت 24 ساعت برای آغاز تحقیقات به اوین رفت. 

بقیه در ادامه مطلب.............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:آقازاده,مهدی هاشمی ,فتنه88,فتنه گر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قرارداد مشهور صادرات گاز به شارجه امارات که مبنای یکی دعوای حقوقی بین‌المللی بین شرکت اماراتی طرف قراداد و ایران شده است، بر صادرات گاز لایه گازی میدان مشترک سلمان استوار است.خبرگزاری فارس: ۵ نکته درباره گازی که قرار بود به امارات صادر شود/ گاز میدان سلمان واقعاً می‌سوزد؟موافقان این قرارداد ادعاهای غلطی درباره بهره‌برداری از گاز میدان سلمان مطرح می‌کنند که مورد استناد طرف خارجی در داوری بین‌المللی قرار گرفته و کمک قابل توجهی به محکومیت ایران در این داوری بین‌المللی کرده است. ادعاهایی که از سوزاندن گازی که قرار بود صادر شود شروع شده و به اعداد و ارقام نجومی غیر واقعی از عدم‌النفع ایران با توجه به اجرا نشدن این قرارداد ختم می‌شود.اما یک پرسش مهم وجود دارد که معمولا کمتر به پاسخ آن پرداخته شده است: چرا ایران از این میدان مشترک سهم خود را برداشت نمی‌کند؟برای پاسخ به این پرسش توجه به چند محور اصلی و دانستن حقایقی درباره لایه گازی میدان سلمان الزامی است:1- برای انتقال گاز میدان سلمان در سال  1378 مصوبه‌ای در شورای اقتصاد گذرانده شد که طبق آن باید گاز تولیدی این میدان از طریق خط لوله از میدان گازی سلمان به عسلویه منتقل می‌شد اما این مصوبه توسط وزارت نفت وقت نادیده گرفته شد و در نتیجه به جای احداث خط لوله به عسلویه اقدام به احداث خط لوله از سلمان به سیری و از سیری به مبارک (سکوی RP) کردند.

بقیه در ادامه مطلب...............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:دستجردی,اصلاح طلبان,اخراج,کارگزاران,قرارداد ننگین کرسنت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، افزودن نام شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایرانی به فهرست تحریم‌های یک‌جانبه که از سوی ریاست محترم جمهوری، «تحریم‌های ظالمانه» خوانده شده است، پس از حصول و اجرای برنامه مشترک اقدام یا همان توافق ژنو، تقریبا به امری مرسوم و عادی بدل شده است.خبرگزاری فارس: پنجمین دور تحریم‌های ضدایرانی پس از توافق ژنو و 7 نکته قابل توجهروز جمعه گذشته نیز، وزارت خزانه‌داری آمریکا 8 شخصیت به همراه 20 شرکت و موسسه مالی از جمله 6 نفتکش ایرانی را به بهانه نقض تحریم‌های هسته‌ای و موشکی در لیست سیاه قرار داده است و شرکت‌‌های فعال در بازارهای آمریکا را از هرگونه انعقاد قرار داد و مراوده با آنها منع کرده است.براساس بیانیه‌ای که در سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته، 8 شخصیت به همراه 20 شرکت و موسسه مالی از جمله 6 نفتکش ایرانی در لیست جدید تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.از جمله شرکت‌ها و موسسه‌هایی که به لیست تحریم‌ها افزوده شده‌اند؛ بانک آسیا، شرکت پشتیبانی هوانوردی آسیا، خطوط هوایی کاسپین، بانک قرض‌الحسنه رسالت (تمام شعب در جهان)، بانک قوامین (تمام شعب در جهان)، موسسه مالی «گلدن تکس»، شرکت جهان تک رویان پارس، بانک خاورمیانه، بانک بین‌المللی کیش، شرکت ماندگار بسپار کیمیا، خطوط هوایی معراج، موسسه علوم هسته‌ای و تحقیقات فناوری، شرکت سازه مرکب و سازمان نوآوری و تحقیقات دفاعی از جمله شرکت‌هایی هستند که به لیست جدید تحریم‌های وزارت خزانه‌داری اضافه شده‌اند.

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 شهريور 1393برچسب:تحریم,آمریکا,مذاکرات,5+1, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به خاطر اين عكس يك عكاس، برهنه شكنجه شد
به خاطر اين عكس يك عكاس، برهنه شكنجه شد
یک عکاس بحرینی به دلیل گرفتن عکسی که چندین جایزه بین المللی را کسب کرده است، در زندان به صورت برهنه تحت شکنجه قرار گرفت.به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عمار عبدالرسول" این عکس را در جریان حمله نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به میدان "اللؤلؤه" در مارس 2011 گرفت.سایت "مرآت البحرین" نوشت: عمار که چندین جایزه بین المللی را برده است، به مدت 3 شبانه روز بازداشت شد. نیروهای امنیتی  در این مدت چشم و دست او را بسته بودند و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.عمار گفت: "من را برهنه کرده و پس از آزار و اذیت، تهدید کردند که با برق به من شوک وارد می‌کنند؛ آنان همچنین برای تحت فشار قرار دادن من جهت اعتراف به اتهامات، همسر و دختر شیرخواره ام را به زندان آوردند."وی افزود: "پس از 3 جلسه شکنجه، مجبور شدم به مطالب مورد نظر آنان اعتراف کنم."عمار خاطرنشان کرد که من را به عکس برداری از تظاهرات و "مشارکت در آشوب" متهم کردند.در این عکس که آشکارا بیانگر مسالمت آمیز بودن تظاهرات و اعتراضهای مردم بحرین است؛ یکی از شهروندان بحرینی به نیروهای امنیتی گل تقدیم می کند، ولی نیروی امنیتی رژیم آل خلیفه دست آن شهروند را پس می‌زند.این عکس بیش از 25 جایزه بین المللی را به ویژه در آرژانتین، آمریکا، اوکراین، صربستان و کرواسی برده است. این عکس همچنین در مسابقات داخلی جمعیت وفاق بحرین جایگاه دوم را کسب کرد. این عکس همچنین به تازگی جوایزی را در ترکیه و چین کسب کرده است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:شیوخ زنباره,آل خلیفه,بحرین,وهابی,جنایت,شکنجه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک زن انگلیسی حامی داعش اعلام کرد: «دوست دارم نخستین کسی باشم که سر شهروندان بریتانیایی یا آمریکایی را از بدن جدا می کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفاف : یک زن انگلیسی حامی داعش اعلام کرد: «دوست دارم نخستین کسی باشم که سر شهروندان بریتانیایی یا آمریکایی را از بدن جدا می کند.»
 
از معدود عکس هایی که خدیجه از خودش منتشر کرده است.
او مدعی است در جریان سفرش به سوئد، این عکس را گرفته است.
به گزارش روزنامه دیلی میرر، این زن که خدیجه نام دارد موفق شده از طریق ترکیه خودش را به سوریه برساند و  اکنون در این کشور به پیکارجویان داعش پیوسته است. خدیجه تنها 22 سال سن دارد و در سن 20 سالگی تصمیم به جدایی از خانواده و مهاجرت به سوریه گرفته است.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:تروریست,جنایت,داعش,وهابی,حیوان,سربریدن,جهاد نکاح, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارسجلسه آنقدر مهم بود که خبرنگاران را از 4 سرداری که فرمانده نیروی هوافضای سپاه را در نشست خبری همراهی می‌کردند، غافل کرد.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای گذشته یک فروند پهپاد پیشرفته اسرائیلی را در فضای ایران در حالی که قصد نزدیکی به منطقه نیروگاه هسته ای نطنز را داشت، با شلیک یک فروند موشک زمین به هوا منهدم کرد و سردار حاجی زاده آمده بود تا جزئیات آنرا بیان کند.این شاید یک رسم نانوشته باشد که در یک نشست خبری و یا در یک برنامه رسمی، حتی بنرها و عکسهای تعبیه شده در بروی سن نیز می‌تواند یک پیام برای طرف‌های مقابل مخابره کند و حاشیه نشست فرمانده نیروی هوافضای سپاه درست در همینجاست.پشت سر «فرمانده» یک بنر با تصویر بزرگی از قدس به همراه جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «تنها علاجی که تا قبل از نابودی رژیم صهیونیستی وجود دارد، مقاومت قاطع و مسلحانه است» به همراه تصویری از قیام مردم فلسطین و شعار «نحن صامدون» به معنای «ما ایستاده ایم» نقش بسته بود.در سمت چپ و بالای این بنر البته تصاویر کوچکی از 4 فرمانده بزرگ مقاومت فلسطینی وجود داشت که یکی از آنها بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین و 3 نفر دیگر، فرماندهانی از حماس بودند که در روزهای اخیر و و در جریان نبرد همه جانبه مقاومت اسلامی با رژیم صهیونیستی در غزه ترور شده و به شهادت رسیدند.

این افراد به ترتیب از سمت راست: شهید دکتر محمد فتحی شقاقی (ابا ابراهیم) بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی و فرماندهان شهید محمد ابوشماله، محمد حمدان برهم (ابواسامه) و رائد العطار بودند.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:شهدا,مقاومت,سپاه,فلسطین,مقاومت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات  در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در رابطه با جلسه استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: استیضاح وزیرعلوم  از چند ماه پیش کلید خورد و عقبه ای داشت و آن هم به فرایند رأی اعتماد به وزیر برمیگردد، نمایندگان مجلس مواضع وزیر و مرتبطین با او را می دانستند و در زمان رأی اعتماد با وزیر اتمام حجت کرده بودند ونگرانی ها این بود که چنین وضعیت نگران کننده ای در دانشگاهها بوجود بیاورند. دفاعیات فرجی دانا تنها لغلغه زبان بود / مایه تاسف است که حامیان وزیر فراریان از کشور بودند
وی در ادامه افزود: در هنگام رأی اعتماد وزیر در فراکسیونهای مختلف  از وزیر خواسته شد و وزیر هم به نمایندگان قول داد که پاسخگوی نگرانیها و دغدغه ها باشد و از فتنه گران در دانشگاهها و وزارت علوم استفاده نکند و به حرفهای وزیر اعتماد کرده و رأی دادند.   
نماینده تهران تصریح کرد: در جلسه استیضاح  وزیر حرفهای خوب و زیبایی در دفاع از عملکرد خود گفت اما چون نمایندگان تجربه گذشته را داشتند این حرفها را لغلغه زبان دانستند، این استیضاح نشان داد علی رغم اینکه  ممکن است  نمایندگان مجلس دارای سلایق سیاسی مختلف باشند اما در مبانی تفکر اصولگرایی و منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای حضرت امام(ره) اتفاق نظر داشته و همگرا بوده و خواستار تحقق آنند، چرا که فرهنگ کشور دین مداری و جوهره خود نظام جمهوری اسلامی ست که خیلی مهم است. وی با اشاره به عملیات روانی برخی رسانه های داخلی و خارجی در دفاع از وزیر گفت: بحث دیگری که در استیضاح وجود داشت عملیات روانی هماهنگ برخی رسانه ها در داخل و خارج از کشور بود که به شدت استیضاح کنندگان را مورد تخریب و ترور شخصیت قرارمیدادند و کسانی از آقای فرجی دانا حمایت کردند که بخاطر تنفر ملت فراری شده اند و در آغوش انگلیس و بیگانگان هستند، اینها حامیان وزیربودند که این مایه تأسف است برای وزیری که فراریان از او حمایت کنند. 
وی در پایان گفت: استیضاح کنندگان مراحل مختلف اعم از تذکر و سوال  و توصیه خصوصی را طی کرده بودند و به نتیجه نرسیدند و تمام صحبت های آنان مستند و بر اساس مدارک بود و سایر نمایندگان وقتی با این مواضع روبرو شدند رأی به عدم اعتماد به وزیر دادند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 31 مرداد 1393برچسب:استیضاح,وزیر علوم,فاطمه آلیا,مجلس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"ماری هارف"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره انتقاد مصر، ایران، روسیه و چین نسبت به اعتراضات اخیر "فرگوسن" گفت: این یک مسأله داخلی است.


به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، وبسایت وزارت خارجه آمریکا وی افزود: دیگران حق دارند هر چه که می‌خواهند بگویند. اتفاقاتی که در آمریکا می‌افتد با وقایع رخ داده در کشورهایی که نام بردید یکسان نیست. هنگامی که ما در کشور مشکلی داریم، صادقانه با آن روبرو می‌شویم حال آن که این کار همیشه در کشور آنها انجام نشده است. پیشنهاد می‌کنم کشورهای نامبرده نیز همین رویکرد را اتخاذ کنند. 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 31 مرداد 1393برچسب:آمریکا,نقض حقوق بشر,اعتراضات داخلی,فرگوسن,سرکوب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بنابر رصد "دیدبان خیبر"، در ادامه این مطلب اما «رادیو فرانسه» سعی دارد تا به نحوی زیرکانه و زیرپوستی، خود به موش مردگی زدن و جراحات دروغین صهیونیست ها را نوعی بازی رسانه ای جلوه داده و شهروندان این رژیم حرامزاده را بی تقصیر جلوه دهد!تلاش این رسانه ضداسلامی در جهت تطهیر چهره مخوف و جانی اهالی سرزمین های اشغالی در حالی صورت می گیرد که بسیاری از شهروندان کشورهای اروپایی، این اقدام غیرانسانی را در شبکه های اجتماعی محکوم نموده و تصاویر مستند بیشتری از نحوه گریم ساکنین شهرک های صهیونیست نشین منتشر نمودند.

با این حال، خودمجروح نمایی صهیونیست های پست تر از سگ را می توان در راستای جلب ترحم جهانیان عنوان نمود چه آنکه پخش تصاویر مشمئزکننده کودک کشی های اسرائیل جنایتکار در رسانه های خبری و بین المللی، خشم مردم دنیا علیه این رژیم سفاک را برانگیخته است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:صهیونیست,جنایت,پاپ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مطهری از کاندیداتوری در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات انصراف داد/ مشاوران درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی، اطلاعات غلط به رئیس‌جمهور داده‌اند/ گفت و گو با تنها بازماندگان سانحه هوایی امروز/ ستور آخوندی برای بررسی علت سقوط آنتونف/ موافقان و مخالفان سیاست های خروج از رکود چه می گویند؟/ یکسال با اقتصاد روحانی به کجا رسیدیم؟مهمترین خبرهایی که امروز، نظر سایت های خبری را به خود جلب کرده و در تیتر یک آنها جا گرفته است چیست؟ سایت های مختلف خبری با رویکردهای گوناگون سیاسی، امروز به روی چه موضوعی تمرکز کرده اند؟پایگاه 598 به صورت روزانه اقدام به انتشار صفحه نخست برخی از رسانه های خبری کشور می نماید. صفحه نخست سایت های خبری امروز را ببینید...سایت خبری رجانیوز:* سانحه هوایی در فرودگاه مهرآباد + عکس و فیلم 

* گزارشی مستند از داستان تحریم‌های صنعت هوایی پس از توافق ژنو
* تذکر 41 نماینده مجلس به وزیر ارشاد به دلیل اصرار روزنامه دولت بر بازداشت سردبیر رجانیوز

بقیه در ادامه مطلب..................................
 
 

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:روزنامه ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این اندیشکده آمریکایی اذعان داشته که رهبری ایران با موفقیت توانسته از اصطکاک‌های میان روحانی رئیس جمهور و فرماندهان سپاه، جلوگیری کند و در نتیجه این مدیریت رهبری، آنها (دولت و سپاه) هم اینک به طور یکپارچه از راهبردهای جمهوری اسلامی در عراق، مذاکرات هسته‌ای و اصلاحات اقتصادی پیروی می‌کنند. 
به گزارش ندای انقلاب، موسسه امریکن اینترپرایز در گزارشی درباره تیم تصمیم گیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت ملی و سیاست خارجی، با مرور مواضع اخیر ایران در حوزه سیاست خارجی، هسته ای و تحولات منطقه، از هماهنگی کامل میان رهبری، فرماندهان نظامی و رئیس جمهور خبر داده و آن را نشانه شکست راهبردهای آمریکا بر مبنای اختلاف میان روحانی با سایر ارکان قدرت در ایران خوانده است.
این گزارش که توسط فردریک کاگان نوشته شده، اذعان دارد که رهبر انقلاب اسلامی ایران به خوبی توانسته گروه های سیاسی رقیب داخل ایران را در موضوعات کلان سیاست خارجی و امنیتی کشور، متحد سازد.
امریکن اینترپرایز، مواضع ایران در برابر بحران داعش در عراق و مذاکرات هسته ای را مصادیق مدیریت رهبری ایران در همسو ساختن گروه های رقیب داخلی ایران در مسائل راهبردی سیاست خارجی معرفی کرده است.
این اندیشکده آمریکایی اذعان داشته که رهبری ایران با موفقیت توانسته از اصطکاک‌های میان روحانی رئیس جمهور و فرماندهان سپاه، جلوگیری کند و در نتیجه این مدیریت رهبری، آنها (دولت و سپاه) هم اینک به طور یکپارچه از راهبردهای جمهوری اسلامی در عراق، مذاکرات هسته‌ای و اصلاحات اقتصادی پیروی می‌کنند.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:دولت تدبیر و امید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت صفحه فیسبوک منصوب به محسن هاشمی به بهانه حمله به شهرداری جهت نصب تابلوهای تبلیغاتی در مورد افزایش جمعیت نوشت:

بعد از "صداقت آمریکایی" و " شمرِ زمانه ات را بشناس"نصب بیلبوردهای مشوق افزایش جمعیت توسط شهرداری تهران؛دخالت در برنامه های سیاسی و اجتماعی دولت

نکته قابل ذکر در این نوشته آن است که تلویحا سیاست افزایش جمعیت کشور که بارها توسط رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شده زیر سوال رفته و عملا آن را دخالت در برنامه های سیاسی و اجتماعی دولت دانسته است!

البته به نظر می رسد این صفحه توسط آقای محسن هاشمی اداره نمی شود و همسویی آن با سایت آینده مشهود به نظر می رسد، چه اینکه تندروی های دیگری نیز در این صفحه دیده شده است. به جاست آقای محسن هاشمی رسما اعلام کند در فیسبوک صفحه ای ندارد تا بیش از این این رفتار به نام وی ثبت نشود.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:محسن هاشمی رفسنجانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی تمام مصاحبه خانم شرمن حاوی مواضعی خصمانه است و پیام اصلی آن عدم تغییر در تحریم‌ها و حتی امکان تحریم‌های جدید است،روزنامه‌های مذکور باید پاسخگو باشند که به چه حقی دست به انتشار این دروغ غیرحرفه‌ای زده‌اند؟ چرا حاضر نیستند خیانت‌ها و عهدشکنی‌های آمریکا را به تصویر بکشند؟ این رسانه‌ها که رسالت حرفه‌ای خود را زیر پا گذاشتند، باید پاسخگو باشند که به چه علت می‌خواهند تصویری دروغین و مثبت از آمریکا نشان بدهند؟

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز یکشنبه ۵ مرداد، تعدادی از روزنامه‌های حامی دولت یازدهم، با ذوق زدگی از قول وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه‌ی آمریکا تیتر زدند: «تعلیق تحریم‌ها آغاز راهی برای لغو آنهاست»؛ این جمله‌ای عجیب بود. تعجب آور این بود که آمریکایی‌ها تا کنون هرگز نگفته‌اند که تحریم‌ها لغو خواهد شد. و تا کنون در مذاکرات از هیچ یک از خواسته‌های خود کوتاه نیامده بودند. در حالی که دولت با ادعای لغو «همه تحریم‌ها» وارد مذاکرات شد، حتی طبق توافق‌نامه ژنو در بهترین حالت تنها ممکن است سر تحریم‌های هسته‌ای -که اتفاقا بخش‌های مهم تحریم نیستند- بررسی‌های صورت بگیرد و نه لغو آنها.

با این حال به متن اصلی مصاحبه شرمن با سی ان ان رجوع می‌کنیم. در این مصاحبه هیچ جمله‌ای مبنی بر لغو تحریم‌ها گفته نشده است! بلکه تاکید کرده است که تحریم‌ها لغو نخواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:5+1,مذاکرات هسته ای , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"خیبرآنلاین" - در حالی که تمام وجدانهای بیدار در اندوه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فرو رفته اند، "حسن اللهیاری چغچرانی" روحانی نمایی جنجالی، در تازه ترین اقدام خود از کشتار مردم غزه دفاع کرده و ماهیت صهیونیستی و ضداسلامی خود را بیش از پیش آشکار نمود.به گزارش جام نیوز، وی با توهین به مردم فلسطین در این باره اذعان کرد: «من به مردم فلسطین کاری ندارم و کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل کار خوبی است.» مجری شبکه اهل بیت که مأموریت پررنگ کردن وجوه اختلاف میان شیعیان و اهل تسنن را برعهده دارد، با بی اهمیت دانستن مسئله اشغال قدس توسط رژیم صهیونیستی تاکید می کند: «به من ربطی ندارد که در فلسطین ظلم می شود و وظیفه ما شیعیان نیست که ظلم را از عالم برکنیم، این یک حماقت و یک حرف خامی است.» 
گفتنی است که در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون نزدیک به هزار فلسطینی شهید و حدود 12 هزار نفر زخمی شده اند که بیشتر آن ها را کودکان و زنان بی دفاع تشکیل می دهندشایان ذکر است پیش از این گزارش هایی از مدیر و مجری «شبکه آمریکایی اهل بیت» منتشر شده بود که ماهیت ضداسلامی وی را برملا می سازد. این روحانی نمای لس آنجلس نشین که به مدد دلارهای حامیان ضدشیعی اش، شبکه خود را اداره می کند، پیش از این با خیانت به خون شهدای انقلاب بحرین، شیعیان این کشور را درخصوص قیام علیه آل خلیفه ملامت کرده بود.این شبکه ماهواره ای از جمله رسانه های زنجیره ای و اقماری منتسب به "صادق.ش" به حساب می آید.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:شبکه ماهواره ، اهل بیت ، اسراییل ، فلسطین ، مجری ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 65 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com