وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تا چند وقت دیگر سایت اشتراک گذاری فیلم، "یو تیوب" در کشور روسیه از دسترس خارج خواهد شد، این اتفاق در صورتی به وقوع خواهد پیوست که در تاریخ 1 نوامبر قوانین و مقررات مربوط به لیست سیاه سایت ها به اجرا گذاشته شود که طبق آن سایت هایی که در روسیه به انتشار اطلاعات ممنوعه مشغول هستند بدون روند دادگاه مسدود می شوند.



دو روز پیش دادستان روسیه اعلام کرده بود که آنها قصد دارند نمایش و پخش فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) را که باعث بروز نا آرامی های شدید در کشورهای مسلمان شده را در روسیه ممنوع کنند.
 به گفته وی اگر این فیلم از نظر دادگاه تندروی تشخیص داده شود و یوتیوب دسترسی به آن را برای کاربران اینترنتی روسی مسدود نکند، روسیه خود این قدم را برخواهند داشت.
همچنین نیکلای نیکیفورو -وزیر ارتباطات روسیه- در  رابطه با این موضوع در تویتر خود نوشت: به خاطر این فیلم (ضد اسلامی) یوتیوب در تمام قلمرو روسیه فیلتر خواهد شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com