وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در روزهای اخیر شاهد قطع پخش برنامه های شبکه های فرامرزی صدا و سیما از ماهواره ی "هات برد" بودیم. این اقدام که به دستور اتحادیه ی اروپا انجام شده است، باز یکی از نشانه های بازیچه بودن لفظ آزادی بیان در غرب است
یکی از اقدامات قابل تحسین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر، گسترش شبکه های ماهواره ای فرامرزی است. این مهم که صد البته با توجه به حجم عظیم محتواهای ناب و فطری اسلام، باید خیلی زودتر اجرایی می شد، به مدد پیشرفت فناوری طی سال های اخیر یکی از عوامل رسیدن صدای حق طلبان و آزادی خواهان حقیقی جهان به گوش مخاطبینی که در هجمه ی رسانه های استکباری، تمامی قدرت تحلیل خود را از دست داده بودند، شد.


برای مثال طی جنگ های 33 روزه ی لبنان و 22 روزه ی غزه، به علت پوشش خبری بی نظیر شبکه های Press TV و العالم، دروغ گویی رسانه هایی نظیر BBC و CNN و ... به وضوح به جهانیان ثابت شد. امروزه نیز

اما در روزهای اخیر شاهد قطع پخش برنامه های شبکه های فرامرزی صدا و سیما از ماهواره ی "هات برد" بودیم. این اقدام که به دستور اتحادیه ی اروپا انجام شده است، باز یکی از نشانه های بازیچه بودن لفظ آزادی بیان در غرب است و قبل از هر چیز باید اثباتی باشد برای جماعت غرب زده ای که در داخل کشور به بهانه ی نبود آزادی رؤیای قرار گرفتن در آغوش مهد تمدن (یعنی غرب!!!) را می پرورانند.

در منطق شیعه، این نکته که برگرفته از کلام معصومین -علیهم السلام- است، همیشه نهفته است که اگر مردم، زیبایی هایی کلام اهل بیت و قرآن را بدانند، بی شک به آن ها ایمان خواهند آورد؛ و با این نوع نگاه می توانیم این تحلیل را داشته باشیم که اقبال عمومی جهانی که باعث ترس اتحادیه ی اروپا از شبکه های فرامرزی ایران شده است، بر اثر همین منطق است.

در اینجا باید نکته ای را متذکر شد که جایگزین شدن "اینتلست" به جای "هات برد"، شاید در سال های آینده موجب بروز مشکلی شبیه این مورد اخیر بشود و بنابراین عاقلانه این است که جهت جلوگیری از این مسأله به فکر چاره بود.

با توجه به پیشرفت متکی به ایمان فناوری های هوافضا و ماهواره در ایران و در سال های اخیر (که الحق یکی از خارهای درون چشم ایادی استکبار است) باید به فکر فتح افق های تازه ای در عرصه ی رسانه ای باشیم. تیم های تحقیقاتی دانشگاه های صنعتی و پژوهشگاه های کشور، در این قضیه نقش اصلی را ایفا می کنند.



ساخت ماهواره ای با فناوری پیشرفته برای پخش شبکه های فرامرزی صدا و سیما و شبکه های تلویزیونی همسو با استراتژی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور همزمان این شبکه ها در همه ی ماهواره های خدمات دهنده برای پخش تلویزیونی (جهت جلوگیری از به اصطلاح دور خوردن در صورت حذف از یکی از ماهواره ها) و در نهایت تبدیل شدن ماهواره ی ایرانی به قلب رسانه های مقاومت، بهترین راهکار برای جلوگیری از هرگونه غافلگیری توسط ایادی استکبار در عرصه ی رسانه ای و همچنین نیل به منطق شیعی و قرآنی تبلیغ دین و جذب قلوب عالمیان بر اساس فطرت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com