وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اقدام حزب الله را در این شرایط در حقیقت می توان اقدامی موازنه ای برای حل و فصل مسائل سوریه به نفع جریان مقاومت اسلامی دانست. اما بد نیست نگاهی به اقدامات تلافی جویانه ی رژیم صهیونیستی در پی این افتضاح رو سیاه کننده نیز داشته باشیم. اقداماتی که مقایسه ی آن ها با عملیات حزب الله لبنان، نشانگر حقارت عجیب اسرائیل در مقابل مقاومت اسلامی است.
سرویس بین الملل بی باک؛ محمد امین ستاریان: نفوذ پهپاد حزب الله لبنان به عمق مواضع رژیم جعلی صهیونیستی، خبری بسیار غرور آفرین بود که چندی پیش رسانه ای شد. سردرگم بودن صهیونیست ها تا قبل از سخنرانی کوبنده ی سید حسن نصرالله نشان از عمق ضعف دشمن در شرایط کنونی داشت. اقدام حزب الله را در این شرایط در حقیقت می توان اقدامی موازنه ای برای حل و فصل مسائل سوریه به نفع جریان مقاومت اسلامی دانست. اما بد نیست نگاهی به اقدامات تلافی جویانه ی رژیم صهیونیستی در پی این افتضاح رو سیاه کننده نیز داشته باشیم. اقداماتی که مقایسه ی آن ها با عملیات حزب الله لبنان، نشانگر حقارت عجیب اسرائیل در مقابل مقاومت اسلامی است.


چند روز پیش، به دستور مستقیم اتحادیه ی اروپا، شرکت "یوتل ست" پخش برنامه های فرامرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را قطع کرد. این اقدام که خود نمایانگر دوگانه بودن تمامی استانداردهای مستکبرین است، بعد از بمب خبری نفوذ پهپاد حزب الله به خاک اسرائیل، معنادار جلوه می کند. حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک طرف مخاصمه بر خلاف ادعای دشمن صهیونیستی، مبنی بر وجود گنبد آهنین در آسمان فلسطین اشغالی، پهپادهایی را تا عمق خاک دشمن نفوذ می دهند و اطلاعات پهپادها را کاملاً دریافت می کنند و وقتی قسمت عظیم مأموریت پهپاد انجام می شود، پهپاد مورد اصابت سلاح های اسرائیل قرار می گیرد.



اما از طرف دیگر، بعد از حدود یک هفته سردرگمی غیر قابل انکار دشمن صهیونیستی، اسرائیل به مهره ی خود یعنی اتحادیه ی اروپا دستور می دهد تا برنامه های فرامرزی جمهوری اسلامی را قطع کند. در اولین گام همین اقدام بچگانه در مقابل اقدام بزرگ و الهی حزب الله، نشان از حقارت شدید اسرائیل دارد. چراکه اولاً اسرائیل ادعای نفوذناپذیری در آسمانهای اراضی اشغالی دارد و حزب الله به مناطق نفوذناپذیر دشمن نفوذ می کند و عملیات انجام می دهد؛ در نتیجه اثبات می کند ادعای اسرائیل پوچ و مهمل است و دشمن با توجه به تهدیدهای نظامی که چندی است با سیطره ی رسانه ای خود قصد جدی نشان دادن آن را دارد، بسیار ضعیف تر از این حرف هاست که بخواهد از این غلط ها بکند، ثانیاً ایران ادعایی برای پخش خودکفای برنامه های تلویزیونی خود روی ماهواره ی بومی را ندارد که دشمن بخواهد در اعماق مرزهایش نفوذ کند و عملیات متقابل و هم وزنی در پاسخ به عملیات حزب الله انجام دهد. اقدام اتحادیه اروپا هنر چندانی نمی خواست که صهیونیسم جهانی بخواهد به تلافی شکسته شدن مرزهایش، از آن استفاده کند. این اقدام بیشتر شبیه دعوای یک بچه با یک بزرگتر است که در آن بچه هرچه تلاش می کند فقط کتک می خورد و عصبانی تر می شود و در انتها هم فقط می تواند در فحش و ناسزاگویی و دریده گویی قدرت خود را بر بزرگتر ثابت کند!!!



اما این فحش و ناسزاگویی در مصداق، عملیات تروریستی روز جمعه در لبنان و هم چنین اقدام به عملیات انتحاری در چابهار سیستان و بلوچستان است. اقدامی که بعد از عجز اسرائیل از مقابله ی مردانه با عملیات حزب الله لبنان، رخ می دهد. خوشبختانه در چابهار این عملیات موفق نمی شود و تروریست به هلاکت می رسد (متأسفانه یا بهتر بگوییم خوشبختانه در این قضیه دو نفر از عزیزان بسیجی از قفس این دنیا پر می کشند و به شهادت می رسند)، اما در لبنان بنا به گزارش صدا و سیمای جمهوری اسلامی، حدود 100 نفر کشته و زخمی بر جای می مانند.

اقدامات سیاسی جریان آمریکایی 14 مارس در متهم کردن سوریه در این اقدام تروریستی علی رغم محکوم کردن این عملیات تروریستی توسط سوریه و حزب الله، نشان دهنده ی قصد اسرائیل برای تلافی عملیات حزب الله و فتنه سازی جدید در سوریه (بعد از پیش نهاد اخضر ابراهیمی مبنی بر آتش بس در عید سعید قربان) و همچنین ساختن مثلاً برگ برنده ای در شورای امنیت برای تسریع روند سقوط خط مقاومت در سوریه است.

اسرائیل که کفتارصفتی خود را بارها به اثبات یقینی رسانده است، باز با قتل بی گناهان و ترور و جوسازی در عرصه ی بین الملل می خواهد از آب گل آلود آبروی از دست رفته ی خود را باز پس بگیرد، اما آنچه دیدنی است اقدام بعدی جبهه ی مقاومت در برابر اقدامات وحشیانه ی اسرائیل است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com