وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حسینیان با بیان اینکه مرتضوی باید چوب ایستادگی خود را بخورد، همانگونه که سوریه باید تاوان مقاومت حمایت از مقاومت را بدهد، بیان داشت: اتهام مرتضوی این است که در دوران دادستانی وی مردم مظلوم، بسیجیان عاشق و جوانان دلداده رهبری در یک طرف و در طرف دیگر آمریکا، غرب، منافقان، بهائیان و دنیا‌طلبان بوده اند و تعدادی از بسیجیان که هیچ ادعایی ندارند، شهید شده‌اند و نباید در نظام جمهوری اسلامی ایران به یک زندانی و متهم و حتی مجرم یک سیلی هم نباید زده شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دستور رسیدگی به ماجرای کهریزک را بیان کردند تا متخلفان به سزای اعمالشان برسند، تصریح کرد: در کجای دنیا چنین اتهامی متوجه دادستان می‌شود، در آمریکا هر روز می‌بینیم که تعدادی حتی چند نفر در زندان‌ها کشته می‌شوند، چه زمانی دادستان آمریکا مورد اتهام قرار می‌گیرد و از او بازخواست می‌کنند.

وی ادامه داد: بازداشتگاه و زندان مسئول مستقیم دارد و دادستان و قاضی هیچ مسئولیتی در زندان و یا بازداشتگاه ندارند.

نماینده تهران با تأکید بر جمله حضرت امام که فرمودند مجلس در رأس امور است، ادامه داد: در مجلسی که امام آن را در رأس امور می‌‌دانند یک مسلمان به ده‌ها اتهام، متهم می‌شود که چرا برای فلان پرونده منع تعقیب صادر کرده است، چرا عاملان فروش سؤال کنکور دانشگاه آزاد اسلامی دستگیر نشده‌اند.

حسینیان با بیان اینکه این درد را کجا می‌توان برد که نماینده‌ای که به قرآن سوگند خورده که از قانون اساسی دفاع کند از قاضی می‌خواهد که قانون اساسی را زیر پا بگذارد، اضافه کرد: در اصل 164 قانون اساسی آمده است که قاضی را نمی‌توان از مقامی که شاغل آن است بدون محاکمه و ثبوت جرم و یا تخلفی که سبب انحصال دائم است، به طور دائم یا موقت منحصل کرد، حال چگونه نماینده مجلس می‌تواند قاضی را بدون اثبات جرم پشت تریبون مجلس به ده‌ها جرم و جنایت متهم کند.

نماینده تهران با بیان اینکه اصل 38 قانون اساسی اصل را بر برائت گذاشته و تصریح کرده که هیچ کس مجرم شناخته نمی‌شود مگر اینکه جرم او در دادگاه به استاد برسد، خاطرنشان کرد: چگونه پشت تریبون مجلسی که باید در رأس امور باشد بدون ثابت شدن جرم، فرد را به ده‌ها جرم و جنایت متهم می‌کنند، آیا این است در رأس امور بودن مجلس، آیا این است اجرای عدالت؟ آیا این است قانونمندی و دم از اجرای قانون زدن؟

وی با اشاره به اصل 39 قانون اساسی که به ممنوعیت هتک حرمت افراد تبعیدی و بازداشتی تأکید دارد،گفت: چگونه می‌توان یک قاضی که چند سال دادستان انقلاب پایتخت جمهوری اسلامی بوده را به جرم و جنایت متهم کرد و دم از قانون‌مداری زد.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به نمایندگان مجلس بیان داشت: برادران همه می‌دانیم در وضعیت بحرانی اقتصاد هیچ چیز بدتر از نابسامانی سیاسی و احساس نا امنی برای مردم نیست و اگر ما باری از دوش این ملت بر نمی‌داریم، لااقل باری به دوش این ملت نگذاریم.

حسینیان خاطرنشان کرد: آیا این همه سفارش رهبری در حفظ وحدت قوا معنایش این است که در این چند ماهه باقیمانده در مقابل نص، اجتهاد کنیم و در مقابل تکبیرهای دشمنان و غرب به جان یکدیگر بیافتیم.

وی با بیان اینکه باید در این برهه تاریخی باید برای عبور از این گردنه سخت، برفی و طوفانی به آرامش فکر کنیم، اظهار داشت: ما در شرایط کنونی به هیچ چیز به اندازه آرامش نیاز نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تحولات بین‌المللی گفت: ما در جبهه مقاومت سوریه با آمریکا، غرب و شیوخ مرتجع در حال نبردیم و در جنوب لبنان و غزه با اسرائیل و حامیانش در حال جهادیم، ما در منطقه با شیوخ مرتجع در حال نبردیم، ما در اقتصاد درگیر نبرد نامتقارن با ابرقدرت‌ها هستیم، ما در جنگ روانی مورد تهاجم همه قدرت‌ها هستیم که من می‌خواهم نه دولت جمهوری اسلامی، نه مجلس شورای اسلامی و نه قوه قضاییه جمهوری اسلامی کاری کند که دشمنان احساس شادمانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرض کنید استیضاح رأی بیاورد، آقای شیخ‌الاسلامی برکنار شود، چه مشکلی از نظام جمهوری اسلامی حل خواهد شد؟ چه کسی را بهتر از شیخ‌الاسلامی در وزارت کار خواهیم یافت؟

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه باید نمایندگان به مردم ثابت کنند که مجلس در شرایط کنونی مصلحت کشور را درست تشخیص می‌‌دهند و شادی دشمنان را به ناکامی تبدیل می‌کند، افزود: من مطمئن هستم نمایندگان با درک شرایط اقتصادی و درک عدم ثبات سیاسی با رأی منفی خود به استیضاح وزیر کار، تعادل را به جامعه باز می‌گرداند و ثبات اقتصادی خواهد شد.

حسینیان خطاب به نمایندگان گفت: نمایندگان محترم با سبک و سنگین کردن بودن یا نبودن شیخ‌الاسلامی در وزارت کار و پیامدهای آن، رأی به بودن وی خواهند داد، به ویژه اینکه اکثر فراکسیون روحانیت مجلس با بیانیه‌ای استیضاح را به مصلحت ندانستند و فراکسیون اصوگرایان با رأی خود بقای شیخ الاسلامی را به مصلحت دانستند.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر عزیزمان، نمایندگان و دولتیان را دعوت کردند و آنها را نصیحت دادند که از گذشته‌ها بگذرید و اصل را بر وحدت بگذارید و حتی اجازه ندادند کسی درباره گلایه‌های گذشته صحبت کند، لازم است تا مجلس و دولت همکاری‌های خود را افزایش دهند.

نماینده مردم تهران در پایان با بیان اینکه استیضاح وزیر کار به ضرر مجلس است، تصریح کرد: انشاالله نمایندگان محترم با درک صحیح وضعیت موجود با رأی مثبت به بقای آقای شیخ‌الاسلامی ثابت خواهند کرد که مصلحت جامعه را به خوبی درک می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت17:10---21 بهمن 1391
دورود بر رئیس جمهور ولایت مدار و درود بر مرتضوی دلاور کاش مجلس بجای استیضاح به فکر گرانی بود یا حق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:فتنه,فتنه گران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com