وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش گاردين، خاندان مرفه و ولخرج سلطنتي آل سعود در حالي سعي در پنهان کردن رشد فقر در عربستان دارد، که ميليون‌ها نفر در اين کشور با فقر شديد دست و پنجه نرم مي‌کنند.

خاندان سلطنتي آل سعود با بيش از هفت‌هزار شاهزاده داراي 1.4 تريليون دلار سرمايه خالص است، که بسياري از آن‌ها بيشتر وقت و سرمايه هنگفت خود را به خوشگذراني و عيش و نوش صرف مي‌کنند. 

شجره خانوادگي آل سعود

 
خبرگزاري بي‌بي‌سي، روزي که ملک فهد پادشاه عربستان در سال 2005 درگذشت گزارشي از زندگي شخصي وي منتشر کرد. بنا بر اين گزارش، بي‌بي‌سي فهد را در جواني فردي " عياش" معرفي کرده و اذعان مي‌کند که پادشاه سابق حجاز، زن‌باره،قمارباز و شراب‌خوار بوده است.

بي‌بي‌سي در ادامه مي‌نويسد که ملک فهد يک بار 6 ميليون دلار در يکي از بزرگ‌ترين مراکز عيش و نوش دنيا در فرانسه به نام Monte Carlo   خرج کرد. گفته مي‌شود دارايي ملک فهد در زمان مرگش چيزي حدود 18 ميليارد دلار بوده است.

بنا بر گزاررش بي‌بي‌سي، يکي ديگر از تفريحات فهد در سواحل Costa Del Sol اسپانيا بوده است. مکاني که فهد در آنجا قصري به نام "مرمر" ساخته است و هر سال يک ماه را در آنجا مي‌گذراند. اين قصر داراي ويلاهاي بسيار مجلل، صدها اتاق و استخر است.

به گزارش اکونميست، سفير سابق آمريکا درباره ملک فهد مي‌گويد: به ياد مي‌آورم يک روز در سفارت‌خانه مهماني بود، ملک فهد در يک دست جامي شراب، در دست يک سيگار و دو خانم زيباي لبناني در کنارش بودند. فهد يک سيگاري قهار بو،د به‌طوري که هم‌زمان دو سيگار مي‌کشيد، يکي در دست چپ و يکي در دست راست. او آنقدر چاق و تنبل بود که يکي از قصرهاي او کوچک‌ترين آسانسور دنيا را در خود داشت، تنها يک پله!!

ملک سعد بن عبدالعزيز

 وي سال‌هاي 1953 تا 1964 بر شبه جزيره عربستان حکمراني کرد تا اينکه از سلطنت خلع و به اروپا رفت. او نيز مانند ديگر سران آل سعود در اروپا به عياشي، قماربازي و فساد مشغول بود. به گزارش weeklyblitz، حاصل ازدواج سعد با صدها زن زيبا، 115 فرزند بود.

ملک عبدالله و استفاده از داروهاي جنسي در 92 سالگي

 

پایگاه ویكی‌لیكس  از برخی اسرار زندگی و پزشكی پادشاه عربستان پرده برداشت.

سفارت آمریكا در ریاض، در نمابری محرمانه به وزارت امورخارجه این كشور، به اطلاعات شخصی ملک عبدالله از جمله عمر واقعی، تعداد همسران و داروهایی كه مصرف می‌كند، اشاره كرده است. در این نمابر كه موضوع آن "به روز كردن اطلاعات شخصی پادشاه عربستان" است، بيان شده:  یک پزشک غربی كه ماموریت دارد به صورت مستمر با افراد خاندان حاكم سعودی دیدار و مشورت كند، در 11 ژوئیه، اطلاعات ویژه‌ای را از پرونده پزشكی ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، در اختیار معاون رئیس نمایندگی آمریكا در ریاض قرار داد.


این پرونده شامل سن واقعی و داروهایی است كه ملک عبدالله اكنون مصرف می‌كند. این پزشک برای درمان معمول یكی از 4 همسر ملک عبدالله فراخوانده شد اما مركز درمانی پادشاهی به اشتباه پرونده پزشكی ملک عبدالله را به جای پرونده همسرش به این پزشک داد و این پزشک از این طریق، فرصت یافت از اطلاعات پزشكی ویژه ملک عبدالله آگاهي يابد.

براساس این نمابر، پادشاه عربستان 92 ساله (متولد 1916) است، بسیار سیگار می‌كشد و به صورت مستمر داروهای هورمونی تزریق و از داروهای محرک جنسی استفاده می‌كند. این اطلاعات درحالی منتشر می‌شود كه دولت عربستان سعودی، اجازه انتشار هرگونه اطلاعات اعضای خاندان سعود، از جمله سن واقعی آنها را نمي‌دهد.

بنا بر اين گزارش،ملک عبدالله داراي 35 همسر و حداقل 35 فرزند است. دارايي ملک عبدالله 19 ميليارد دلار است که اين امر او را در رتبه پنجمين مرد سلطنتي پولدار دنيا قرار داده است.


اما تنها پادشاهان سعودي نيستند که چنين سابقه‌اي دارند، بلکه بسياري از شاهزادگان دربار حجاز حتي از آن‌ها سبقت گرفته‌اند.

شاهزاده وليد بن طلال

نشريه فوربس، شاهزاده الوليد بن‌طلال را بين ۳۶ ميلياردر جهان عرب ثروتمندترين آنها معرفي كرد.ميزان ثروت 19 ميليارد دلار رسيده است.

نفر بعدي به نام ژوزه صفرا با فاصله زياد از شاهزاده بن طلال قرار دارد و ثروتش ۸/۱۳ ميليارد دلار است. شاهزاده وليد بن طلال با ۵۱ سال سن، صاحب چند شركت بزرگ رسانه‌اي و تلفني در اروپا و عربستان است.

گروه روتانا یکی از بزرگ‌ترین شرکتهای رسانه‌ای در زمینه موسیقی و سرگرمی در جهان عرب است. این شرکت متعلق به شاهزاده سعودی ولید بن‌طلال آل سعود است.

 

"قصر پرنده وليد بن‌طلال"

 

 

بزرگ‌ترين و گران‌ترين هواپيماي خصوصي جهان به شاهزاده با قيمت 500 ميليون دلار به شاهزاده بن‌طلال تعلق دارد.


به گفته "حبیب فقیه" رئیس شرکت ایرباس خاورمیانه: هواپیمای شخصی ولید بن طلال، از نوع سوپر جمبو A۳۸۰ است. این هواپیما، گرانترین هواپیمای شخصی جهان و نخستین هواپیما از نوع A۳۸۰ است. قصر پرنده شخصی با گنجایش ۶۰۰ نفر دارای امکاناتي از قبيل اتاق کنفرانس سالن مراسم، 5 سوئیت و 20 اتاق لوکس؛ آسانسور میان سه طبقه، پارکینگ برای خودرو رولزرویس، حمام بزرگ و مجهز به نمایش‌گر در کف سالن که منظره زمین از آسمان را نمایش می‌دهد.سالن غذاخوری از جنس سنگ مرمر، سالن پذیرایی با گنجایش ۲۵ نفر سالن سینما با صندلی‌های چرم طبیعی سالن ورزشی این هواپیما براساس تقاضا و نیازمندی‌های اعلام شده ساخته شده است.



به قول وب‌سايت TheRichest‌، اين شاهزاده ابرثروتمند داراي اسباب‌بازي‌هاي بسيار گران‌قيمتي است.

 
 

نيويورک‌تايمز در گزارشي در ماه سپتامبر سال 2011، نوشت که يک قاضي اسپانيايي پرونده‌ تجاوزي جنسي عليه بن‌طلال باز کرده است. طبق اين پرونده جناب شاهزاده در قايق تفريحي خود به يک دختر 20 ساله مدل در اگوست 2008 تجاوز کرد. البته نام قرباني هيچ وقت برملا نشد و وليد با استفاده از قدرت و سرمايه کلان خود توانست پرونده را در سال 2010 به طور کامل ببندد. دليل بسته شدن اين پرونده نبود مدارک لازم معرفي شد. اما يک دادگاه ديگر اسپانيايي دستور بازگشايي پرونده را داد. براساس تحقيقات پزشکي، تجاوز انجام گرفته و  وکيل قرباني اذعان کرد که اين آزمايشات ادعاهاي موکل وي را اثبات کرده است.

شاهزاده "ترکي الفيصل"

در سال 1982، يک قاضي آمريکايي در شهر ميامي مجوزي صادر کرد مبني بر جستجو در طبقه بيست و چهارم پنت‌هاوس الفيصل تا ببينند که آيا او زني مصري به Nadia Lutefi Mustafa را به عنوان برده جنسي زنداني کرده است يا خير. اما شاهزاده ترکي و بادي‌گاردهاي فرانسوي وي اجازه تفتيش خانه را ندادند. 

 

قتل کودکي 5 ساله به دست پدر سلفي بسيار مشهور سعودي

به گزارش ديلي‌ميل، يکي از سلفي‌هاي مشهور عربستان به نام "فيهان القدمي" Fayhan al-Ghamdi، واعظ معروف سلفي به دختر 5 ساله تجاوز کرد و  وي را تا حد مرگ شکنجه کرده‌ است. خبر شوکه کننده اين است که قدمي توسط دادگاه سلفي و دولت عربستان سعودي با وجود اينکه به جرم خود اعتراف کرده بود آزاد شد.

در اين تجاوز، دست، دنده‌ها،کمر لاما قدمي شکسته و جمجه وي نيز  ترک برداشته بود. لاما قدمي 5 ساله، . زماني که به بيمارستان رسيد دکترها تاييد کردند که مورد تجاوز قرار گرفته است. وي در اکتبر سال 2012 بعد از 10 ماه طاقت‌فرسا در بيمارستان از دنيا رفت.

شاهزادگان سعودي جشن هالووين برگزار مي‌کنند

ويکي‌ليکس در گزارشي اعلام کرده است که يک شاهزاده عربستاني مهماني‌هاي شبانه‌اي در داخل شبه جزيره برگزار مي‌کند. به همين‌ صورت يک سند ديگر نيز منتشر شده است که نشان مي‌دهد يکي از شاهزاده‌هاي عربستاني جشن هالووين در جده با بهترين‌ نوشيدني‌هاي الکلي، مواد مخدر، و زنان بدکاره برپا کرده است.

براساس اسنادي که در سال 2009 منتشر شد؛  پشت چهره محافظه‌گران و افراطيون وهابي در خيابان‌ها، زندگي شبانه خود آن‌ها طور ديگري است. پشت درهاي بسته قصرهاي اين افراد، انواع وسايل فسق و فجور اعم از مواد مخدر، نوشيدني‌هاي الکي و فساد وجود دارد. بنا بر اين گزارش، برخي از مقامات کنسولگري آمريکا نيز به اين مهماني دعوت شده بودند. نام اين شاهزاده عربستاني از اسناد حذف شده و تنها سرنخ اين است که او به خاندان آل تنيان Al Thunayan، تعلق داشته است.

 

شاهزاده "ترکي‌بن‌ناصر"  Prince Turki bin Nasser هر بار 1000 دلار پرداخت مي‌کرد

به گزارش ساندي‌تايمز، انگليس بسياري از معاملات نظامي خود را با عربستان انجام مي‌دهد، اما براي اينکه خاندان آل سعود راغب به ادامه همکاري با شرکت‌هاي نظامي انگليسي شوند، از راه‌هاي گوناگوني استفاده مي‌کنند. يکي از اين راه‌ها فراهم کردن عيش و نوش شاهزادگان سعودي است. در يکي از اين برنامه‌ها مبالغي بالغ بر صدها هزار دلار به دو مدل معروف انگليس با نام‌هاي B.Lee و K.Malin پرداخت شده تا با ايجاد رابطه با يکي از شاهزداگان خاندان سلطنتي آل سعود به نام "ترکي بن‌‌ناصر" وي را سرگرم و براي ادامه معاملات با شرکت انگليسي BAE Systems‌ ترغيب کنند.

اين دو زن در مهماني‌هايي در يکي از سوييت‌هاي  هتل Carlton Tower، در Knightsbridge حضور داشتند که در آن شاهزاده ترکي‌بن‌ناصر و ديگر مقامات سعودي،  قراردادي نظامي به قيمت 40 ميليارد دلار با شرکت انگليسي BAE Systems‌ انعقاد کردند.

به گزارش ديلي‌ميل، وقتي که B.Lee  به شاهزاده سعودي معرفي مي‌شود. بن‌ناصر که با خواهرزاده ملک عبدالله ازدواج کرده است،‌ اين مدل معروف مي‌گويد" شما واقعا دوست داشتني هستيد". آنوسکا در آن زمان تنها 16 سال داشت و هنوز به مدرسه مي‌رفت.

لي در مصاحبه‌اي که با ديلي‌ميل داشته است اذعان مي‌کند وي به مدت دو سال 2001-2003 معشوقه بن ناصر بوده است. به گفته اين مدل: من تا هفته پيش فکر مي‌کردم که شاهزده بن ناصر هزينه‌هاي مدرسه و کلاس‌هاي من را تامين مي‌کرده اما واقعيت چيز ديگري است و اين شرکت انگليس بوده است که من را در استخدام شاهزاده در آورده بود.

ديلي‌ميل در ادامه اذعان مي‌کند که مدل انگليس در کار خود بسيار موفق بوده و باعث شد شاهزاده سعودي جت‌هاي جنگي و ادوات نظامي بيشتري از شرکت انگليسي خريداري کند. هزينه اين دو زن و مهماني‌هاي شبانه‌اي که براي شاهزاده برگزار مي‌کردند چيزي حدود 60 ميليون دلار بوده است.

اين مدل و بازيگر انگليسي اذعان مي‌کند: من هيچ از وقت از شاهزاده درخواست پول نمي‌کردم، تنها نياز بود که بگويم از چيزي خوشم آمده است و او فورا هزينه آن را متقبل مي‌شد.

شاهزاده "عدنان خاشقجي" Adnan Khashoggi

خواهرخوانده اين مدل با نام Ros، يکي از معشوقه‌هاي طولاني مدت يک دلال‌هاي بزرگ اسلحه آل سعود به نام عدنان خاشقجي Adnan Khashoggi بوده است. وي تا مدت زيادي به عنوان معشوقه خاشقجي باقي ماند تا اينکه او به سمت زن‌هاي جوان انگليس روي مي‌آورد. خاشقجي براي هر بار رابطه با اين زن‌ها 1000 دلار پرداخت کرده است.


به گفته ميلز،
بسياري از مقامات سلطنتي عربستان در روابط جنسي گروهي شرکت مي‌کنند. وي دراعترافات خود به نکاتي اشاره مي‌کند که نمي‌توان به آن‌ها پرداخت.


قاچاق دو هزار کيلويي کوکايين توسط شاهزاده نايف بن فواذ الشلان Nayef bin Fawwaz Al Shalaan

به گزارش اي‌بي‌سي‌نيوز، ديوان عالي فرانسه شاهزاده نايف‌بن‌فواذ‌الشلان رل به اتهام قاچاق كوكائين به 10 سال زندان و پرداخت جريمه نقدي هفت ميليون يورويي محكوم کرد. شاهزاده نايف كه داماد معاون وزير دفاع عربستان سعودي است، اولين بار در ماه مه 2007 از سوي دادگاه جنايي به دليل استفاده از موقعيت ديپلماتيك خود براي به دست آوردن دو تن كوكائين براي كارتل‌هاي مواد مخدر در كلمبيا به 10 سال زندان محكوم شد. شاهزاده نايف كه برادرش داماد "ملك عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود" پادشاه عربستان سعودي نيز هست، در پاييز 2008 بار ديگر در دادگاه استيناف پاريس به 10 سال زندان و علاوه بر آن پرداخت جرميه نقدي هفت ميليون يورويي محكوم شد.

ديوان عالي فرانسه نيز با درخواست تجديد نظر شاهزاده سعودي مخالفت و حكم مذكور را تاييد كرد. شاهزاده نايف بن فواز الشعلان ژوئن سال 1999 ميلادي در حاليكه 804 كيلوگرم كوكائين در منزلش در منطقه "نوازي لو ساك" پاريس پنهان كرده بود، بازداشت شد. پليس فرانسه ابتدا "گوستافو گواران گونفرييه" قاچاقچي سرشناس كلمبيايي را در يكي از خيابان‌هاي پاريس بازداشت كرده و وي در بازجويي پس از اعتراف فاش كرد كه محل پنهان كردن كوكائين‌هايي كه گروهش به فرانسه قاچاق كرده‌اند، منزل شخصي شاهزاده "نايف" است. اين شاهزاده عربستاني همچنين از سوي دادگاه به سوء استفاده از مصونيت ديپلماتيك براي قاچاق مواد مخدر و وارد كردن حدود دو تن كوكائين به فرانسه متهم شده است. گفته مي‌شود وي با اين گروه بسيار بزرگ كلمبيايي كار مي‌كرده و با استفاده از اين مصونيت مواد مخدر را براي آنان جابجا مي‌كرده است.


شاهزاده بن‌نايف

 

صنعت قاچاق انسان توسط شاهزاده‌هاي سعودي

نوجوانان آمريکايي در خدمت شاهزداگان سعودي

به گزارش وب‌سايت خبري Scotsman، شاهزداگان سعودي و ضابطان آن‌ها نوجوانان دختر و پسر آمريکايي را به عنوان برده جنسي خريداري مي‌کنند. بنا بر اين گزارش، اين برده‌ها توسط هواپيما و کشتي‌ها خصوصي انتقال پيدا مي‌کنند.  برخي از آن‌ها درون ايالات متحده  و برخي در کشورهاي اروپاي شمالي به عنوان مدل و شغل‌هاي اغواکننده مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

وب‌سايت cifiaonline، به نقل از روزنامه مراکشي الاعالم مي‌نويسد: زن‌هاي برده از طريق ويزاي حج عمره به عربستان فرستاده مي‌شوند. وقتي که آن‌ها به عربستان مي‌رسند متوجه مي‌شوند تحت کنترل حلقه‌هاي فساد قرار دارند.

روزنامه عربي القدس، نيز در گزارشي اذعان کرده است که مرکز حقوق بشر عربستان در جده، اطلاعات حلقه‌هاي فساد از طريق ويزاي عمره را منتشر کرده است. در اين گزارش، يک زن مراکشي به القدس گفته است زن‌ها بعد از اينکه با ويزاي يک ماهه براي عمره، مدتي را در عربستان مي‌گذرانند، سپس به خانه‌هاي فساد در جده منتقل مي‌شوند.

به گزارش القدس، يک روزنامه‌نگار مراکشي در ويلايي در شهر رباط مرکاش نفوذ کرده و توانسته بود به دنياي سعودي‌ها نزديکتر شود. در ماه مي سال 2002، او گزارش داد که نوجوانان مراکشي توسط قاچاقچيان انسان سعودي مورد سوء استفاده قرار مي‌گيرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 بهمن 1391برچسب:وهابیت خبیث,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com