وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

استعمار نو

- شنیدی چند تا افغانی با زور به یه دختره تجاوز کردن؟

_ از وقتی این فیلمه پخش شده مردم تهران چند تا افغانی رو گرفتن و کتک زدن!

_ اون فیلمه رو داری که به زور به دختره تجاوز میکنن؟

_ فیلم افغانیا و دختره رو داری برام بلوتوث کنی؟

_ اون روز دیدی  خبر بیست و سی گفت نزن آقا نزن! افغانی نیست؟

این جملات رو احتمالا در این چند روزه به گوشتان رسيده است ! اتفاق بدی افتاده و پیامدهای بدی هم در پیش خواهد داشت دقت کنید به این جملات:

_ انتشار فيلم تجاوز 6افغاني به دختر ايراني

_ دستگیری جنایتکاران افغانی متجاوز به دختر دانش آموز ایرانی

_ مردم ورامین و سایر مناطق تهران چندین افغانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

_ اهمال در نظارت مهاجرين افغاني

_ چرا مهاجرين افغاني اخراج نمي شوند ؟

_ باز هم مهاجرين افغاني جنايتي ديگر رقم زدند !

_ مردم میخواهند: اخراج افغانی های کثیف از ایران!

در پی تجاوز وحشیانه 6 افغانی به یك دختر جوان ایرانی و بی توجهی مسئولین . با هماهنگی چند دانشگاه كشور' روز 15 بهمن تجمع و تظاهرات اعتراض آمیزی مقابل سفارت افغانستان راس ساعت 10 صبح برگزار میگردد. از زن و مرد ایرانی' از كوچك و بزرگ ' از همه جای ایران تقاضامندیم در این تظاهرات شركت كنید اگر ایرانی هستید و غیرت داری .

دوست دارم شماي ايراني به اين سوالم جواب دهيد كه در برابر تجاوزهای وحشیانه ای که هر از چند گاهی خود ایرانی ها به دختران ایرانی می کنن، کجا تحصن می کنید؟

نوشته دعوت به تجمع مربوط به يك دانشجو بود كه در يكي از سايتهاي ايراني خواندم نمي دانم ظاهرا بعضي نه حاضرند قانون را بشناسند ونه مجري قانون را و نه آن را قبول مي كنند و نه اهل عقل و منطق هستند . نيروي انتظامي با دلايل و اسناد ثابت كرد كه اين 6 نفر از خود شماست ولي باز هم مي گويند نه افغاني است . اگر مدتي از اين واقعه مي گذرد و حتي متجاوزين دستگير و اعدام هم شدند ولي عنادي كه بعضي از ايراني ها نسبت به مهاجرين افغاني ندارند تمام شدني نيست و عليرغم تكذيب افغاني بودن متجاوزين هنوز بعضي ها از قبيل همين دانشجو اصرار دارند كه بايد مهاجرين افغاني را محاكمه كرد

هفته هاي گذشته فيلم نود ثانيه اي تجاوز شش مرد به يك دختر ايراني در منطقه ي قرچك – ورامين در مناطق نزديك به شهر تهران مركز كشور ايران منتشر شده كه موجب خشم مردم در ايران و ضرب و شتم و قتل چندين افغان شده است.
گفته مي شود در اين فيلم دختر 18 ساله ي ايراني با چشمان اشك آلود از متجاوزين  تقاضا مي‌كند تا از تجاوز به او خودداري كنند.
پس از پخش اين فيلم بلافاصله توسط روزنامه ها و نشريات ايراني و در راس آنها روزنامه فاشيست و نژاد پرست جام جم كه طبق رويه خود مشغول سم پراكني در مورد مهاجرين افغاني و انتساب جنايات و افتضاحات جنايتكاران و اراذل ايراني خود كه ناشناخته مي مانند  به مهاجرين افغاني هستند شايعاتي در ايران پخش شد كه تجاوزگران افغان‌هاي مهاجر در ايران بوده اند.
خبرگزاري هاي ايراني گزارش دادند:" طي
روزهاي گذشته درپي انتشار فيلم اين جنايت و خبر آن در ورامين و بخش‌هاي از آن ، برخي شهروندان تهراني اقدام به ضرب و شتم اتباع افغان در اين مناطق كردند ."
برخي از خبرگزاري هاي ايراني  كه در اين مورد روزنامه جام جم سكوت را ترجيح داد از بروز ناآرامي‌ها در منطقه ي ورامين در تهران خبر داده و گفته‌اند: "كه بسياري از افغان‌ها از سوي مردم لت و كوب شده اند
 اما مسوولين منطقه ي قرچك – ورامين تهران دست داشتن مهاجرين افغان در اين جنايت را بكلي رد كرده اند.
مسوولين سفارت افغانستان در ايران نيز اين جريان را يك دروغ محض عنوان كردند.
سيد عبدالغفار مودودي مسوول بخش قنسلي سفارت افغانستان در ايران گفته است:" كه اين يك اتهام است " و آن را يك دروغ محض عنوان كرد.
روزنامه ي ايراني "ابتكار" در شماره 1049
خود روز شنبه به نقل از عين الله تاجيك فرمانده منطقه‌ي قرچك در اين باره نوشت: "انتشار خبر مربوط به تجاوز 7 تبعه افغان به يك دختر ايراني در شهر قرچك كه در روزهاي اخير فيلم آن از طريق تلفن‌هاي همراه بين شهروندان وراميني بلوتوت شده است ، صحت ندارد." مسوولين منطقه گفته اند:"با دريافت اين خبر، كمسيوني در منطقه با مشاركت نيروي پوليس و دستگاه قضايي تشكيل و علل انتشار اين شايعه بررسي شده است و بررسي ها نشان داده است كه اين واقعه در مناطق مربوط به خراسان شمالي در شرق ايران منتشر شده و عاملين آن نيز دستگير شدند." در حاليكه مسوولين حكومتي در ايران خبر دست داشتن مهاجرين افغان در اين جنايت را بكلي رد مي كنند برخي از روزنامه هاي ايراني با پخش گزارشاتي آن را به افغانها نسبت داده و از آن به عنوان ترفندي براي برانگيختاندن احساسات مردم عليه ي افغانها استفاده مي كنند.
روزنامه ي جام جم ايران روز يكشنبه با
نوشتن گزارشي تحت عنوان "ضجه هاي دختر دانش آموز" آن را به راحتي به مهاجرين افغاني نسبت داد.
اين روزنامه در همين شماره ي خود نوشته اي را از فخرالدين جعفرزاده معاون دادستان و سرپرست دادسراي جنايي تهران  كه مترصد فرصتي براي كوباندن مهاجرين و پنهان كردن سهل انگاري و بي مديريتي مرزداران خود هست تحت عنوان "مهاجران بي نام و نشان مترصد ارتكاب جرايم" منتشر كرده است . فيلمي كه اكنون هزاران نسخه از آن در تلفن هاي همراه و در قالب بلوتوث رد و بدل مي شود و هر كسي با مشاهده آن بشدت تحت تاثير قرار مي گيرد به خاطر اهمال و عدم نظارت بر مهاجرين افغاني است . اگر چه بر اين عقيده ام كه بايد موضوع از سوي كارشناسان به صورت ريشه اي تحليل و ارزيابي و راهكارها و آموزش هاي مناسب به مردم ارايه شود، اما نبايد فراموش كرد، بي توجهي به مهاجرت‌هاي غيرقانوني از سوي باندهاي قاچاق انسان كه عمدتا در شرق كشور فعاليت گسترده اي دارند، حتا اگر اين ميهمانان ناخوانده ، جرمي هم مرتكب نشوند، حداقل فرآيند اين مهاجرت هاي بي رويه ، تقابل فرهنگ ها و تحت الشعاع قرار گرفتن ارزش‌ها و عرف جامعه است.

شايعات اخير قرچك از مناطق مربوط به ورامين در جنوب تهران و اقدام قبيح و بسيار زشت بعضي از نشريات ايران و در راس آن روزنامه جام جم يادآور فاجعه ي چند سال پيش شد كه معروف به ماجراي خفاش شب است .چند سال پيش مردي از اهالي قوچان يكي از مناطق خراسان ايران پس از تجاوز و به قتل رساندن چندين زن در تهران، بازداشت شد و در بازجويي ها گفته بود كه من افغان هستم. افغان گفتن او همان و با هدايت و پوشش تبليغاتي روزنامه هاي ايران، قتل، غارت و تجاوز به آوارگان افغان نسبت داده شد و بسياري از افغانها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. در آن زمان روزنامه ايران كه قبل اكنون رويه آنان را روزنامه جام جم ادامه مي دهد به نقل از سردار ابوالفتحي فرمانده وقت نيروي انتظامي تهران بزرگ نوشت كه قاتل ده زن ايراني از مهاجرين افغاني بوده است اما اين خبر علي رغم عدم صحت آن بعد از 1 هفته تكذيب شد كه متاسفانه مثل اين مورد روزنامه ايران هيچگاه عذر نخواست و هيچگاه هم تكذيبيه را چاپ نكرد و به سكوت رذيلانه خود ادامه داد .

با تكيه به گفته ي فرماندار و مسوول منطقه ي قرچك ورامين كه مي‌گويد ، نتيجه ي كمسيون آنان از بي گناهي افغانها در اين ماجرا خبر مي دهد ، اين چندمين باريست كه افغان‌ها به جرم "اعمالي كه مرتكب نشده‌اند" مورد اهانت و حتا ضرب و شتم قرار مي‌گيرند. با اين حال اين فيلم نشان مي‌دهد شش نفر به دختري تجاوز مي‌كنند و عده اي ا ز مثلا غيرتمندان ايران ( كه البته مطمئن باشيد از سر غيرت دست به اينكار نمي زنند )  مي‌گويند مردان متجاوز مهاجرافغاني هستند و به دختر ايراني كه اهل قرچك است تعرض نموده اند . به همين علت مردم خشمگين شده و به افغانها حمله مي‌كنند ، زن و مرد ، پير و جوان نمي‌شناسند هرافغاني را كه ببينند مورد حمله قرار مي‌دهند و تعدادزيادي را هم با چاقو زده اند و به راحتي اموال آنها را به غارت مي برند . اين در حاليست كه بخشداري و نيروي انتظامي قرچك گفته اند متجاوزين از همين مردم ايراني هستند

البته بايد متذكر شد اغلب كساني كه با داعيه غيرت بر مهاجرين بي گناه افغاني حمله ور مي شوند خود كساني هستند سابقه دار كه فقط به خاطر حسادت و ذات نژاد پرستي كه در آنها وجود داردآنها را لت و كوب مي كنند و گرنه يك انسان غيور در اين كشور  ، خود مي داند چگونه حق را به حق دار برساند و خود را تابع قوانين و شرع كشور مي داند

 

 

 

و اما خبرهايي هم بخوانيد از همين تجاوزات و بلوتوث كردن ها كه من نمي دانم همين كساني كه ادعاي غيرت مداري دارند چرا به سراغ آنها نمي روند؟

تجاوز ده جوان قمي به يك دختر 16 ساله افغاني و به قتل رساندن و سوزاندن جسد وي در شهر قم كه البته بازهم به دروغ در اين سايت زن 25 ساله ذكر شده است

http://www.ebtekarnews.com/Ebtekar/Article.aspx?AID=3821#19347

 

تجاوز جمعی اشرار ايراني به زوج جوان در ماهان كرمان

 

تجاوز جمعي از اشرار ايراني به يك دختر در تهران

 

تجاوز به يك دختر در هتلي در اصفهان

 

تجاوز 5 جوان ايراني به يك دختر

تجاوز دو ايراني به يك دختر 15 ساله افغاني

 

تجاوز سه مامور نيروي انتظامي ايران به يك دختر

تجاوز 5 جوان ايراني به معلم خود

 

و دهها مورد ديگر كه فقط كافي است با يك جستجوي كوچك در سايت هاي جستجوگر صدها مورد از اين اخبار را ببينيد و بخوانيد

 

اجازه دهيد در آخر يك نوشته از طرف يكي از برادران ايراني كه خود او نيز از برخورد بعضي از ايراني ها بالاخص اراذل و اوباش ايراني  با مهاجرين افغاني و اشاعه اينگونه خبرهاي بي ريشه ابراز ناراحتي كرده است را با هم بخوانيم .

 

- شنیدی چند تا افغانی با زور به یه دختره تجاوز کردن؟

_ از وقتی این فیلمه پخش شده مردم تهران چند تا افغانی رو گرفتن و کتک زدن!

_ اون فیلمه رو داری که به زور به دختره تجاوز میکنن؟

_ فیلم افغانیا و دختره رو داری برام بلوتوث کنی؟

_ اون روز دیدی بیست و سی گفت نزن آقا نزن! افغانی نیست؟

این جملات رو احتمالا در این چند روزه به گوشتان رسيده است ! اتفاق بدی افتاده و پیامدهای بدی هم در پیش خواهد داشت  دقت کنید به این جملات:

_ انتشار فيلم تجاوز 6افغاني به دختر ايراني

_ دستگیری جنایتکاران افغانی متجاوز به دختر دانش آموز ایرانی

_ مردم ورامین و سایر مناطق تهران چندین افغانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

_ اهمال در نظارت مهاجرين افغاني

_ چرا مهاجرين افغاني اخراج نمي شوند ؟

_ باز هم مهاجرين افغاني جنايتي ديگر رقم زدند !

_ مردم میخواهند: اخراج افغانی های کثیف از ایران!

اين موارد فقط چند تيتر از صدها تیتر خبرگزاری های ایرانی بودند که این موضوع را تحت پوشش خبري خود قرار دادند . در این که این چند حيوان  افرادی کثیف هستند شکی نیست، اما....... اجازه دهيد به نوعي ديگر به اين قضيه نگاه كنيم :

 فکر کنید يك روز دارید مشغول پرسه زدن در سایتهای فارسی زبان مثلا تاجیکستان هستيد ناگهان به يك  خبر برخورد میکنید که درباره تجاوز چند تا ایرانی به یك دختر 18 ساله تاجیک مي باشد . برايتان جالب خواهد بود كه پيگير اين خبر باشد و براي همين بر روي خبر کلیک میکنید(تا صفحه لوود شود چند فحش نثار آنها مي كنيد و آرزو مي كنيد كه با دستان خود اين متجاوزين را خفه كنيد ). اما وقتي صفحه را كامل باز مي كنيد می بینید ، خبرگزاری که از خبرگزاری های مهم تاجیکستان مي باشد اينگونه تيتر زده است :«مهاجرين ايراني  کثیف ........ اين حیوانات وحشی اهل ایران از کار خود فیلم هم تهیه کرده اند. لازم به ذکر است مردم شهر دوشنبه در روزهای گذشته بعد از دیدن این فیلم چندین ایرانی را در سراسر شهر مورد ضرب و شتم قرار داده و از دولت تاجیکستان درخواست کرده اند تا ایرانیان را از این کشور اخراج کنند.» و اما  خیلی ناراحت شدید که چرا ایرانی ها را کثیف خطاب کردن و چرا تاجیکیها  ايراني ها ي بي گناه مقيم تاجيكستان را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند و خواستار اخراج آنها مي شوند .

آره منم میگم کار اون چند نفر وحشیانه بوده و باید به مجازات برسن. اما میگم کار ما هم درست نبوده. بعضی از خبرگزاریها جوری خبر رو گزارش دادند و تیتر زدند که ملیت اون چند نفر مهم تر از کار اونا جلوه داده شده. حالا اون هیچی رفتار مردم خیلی عجیبه! من خودم کتک زدن افغانی ها رو تو این چند روزه دیدم.

همین دیروز بود که تو خیابون ما چند نفر آدم بی سر و پا که از هزار کثافت کاریشون خبر دارم یه پسر بچه افغانی حدود 15 ساله رو به شدت کتک میزدند. پسرک معصوم هاج و واج میگفت آخه چرا میزنید؟ یکیشون داد زد: " آخه ..... اومدین اینجا ناموس ما رو هم به زور.... ؟" بعد که پسره فرار کرد همشون با یه احساس پیروزی متفرق شدند. به خدا کار اینا هم دست کمی از کار اون هفت نفر نداشت. این بیچاره ها که خونه های خودشون رو رها کردند و اومدن تا با سخت ترین کارها پولی کسب کنند و خرج زندگی زن و بچه هاشون کنند.

اینقدر منت سر افغانیها نگذاریم که اومدن و کارهای کشورمون رو گرفتن! کدوم کار؟ چند تا از جوونای با کلاس و خوش تیپ ایرانی حاضرن برن چاه بکنن و کارهای سخت رو با کمترین حقوق(روزی 7 هزار تومان) کنند؟ جز اینه که هر کسی که بخواد کارگر بگیره از افغانی ها استفاده میکنه؟ چند تا افغان هستن که کاری آبرومند تو ایران دارند؟ چند تا از این بچه های افغانی تو ایران دارن تحصیل میکنن؟ همین تعداد هم با پرداخت مبالغ زیاد تو مدارس پذیرش میشن. چقدر احترام دیدن؟ جز اینه که ما همیشه به اونا به چشم موجوداتی کمتر از خودمون نگاه کردیم؟ چرا باید همیشه انتظار احترام داشته باشیم و احترام نگذاریم؟ آیا افغانیها( کسانی که در مرزبندی به نام افغانستان به دنیا آمده اند) انسان نیستند؟

یه کمی بیشتر فکر کنیم و احساسات رو کنار بگذاریم و توجه کنیم که این اتفاق هر روز تو این شهر میافته. حتی اگر به فیلم ها استناد کنید تا حالا چندین مورد از این فیلمها و تجاوز ها از طرف خود ما ایرانیا پخش شده. یکی از این فیلم ها هم برای افغانیها بود. یا نه یه نگاه به آرشیو حوادث خبرگزاریها بزنید تا چندین مورد تجاوز حتی وحشیانه تر از این هم ببینید تا متوجه بشید تا حالا خواب بودیم! خدا رو شکر حالا بیدار شدیم. به جای کتک زدن بی دلیل افراد بی گناه، از پلیس بی لیاقت بخواهیم تا این چند نفر رو مجازات کنه و به جای گیر دادن به لباس مردم کمی هم به فکر امنیت مردم باشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com