وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

درگیری ارتش سوریه و مقاومت حزب الله با عناصر مسلح در اطراف حرم حضرت زینب(س) در حومه دمشق همچنان ادامه دارد. در درگیری دو روز گذشته با گروه های تکفیری در منطقه حی الغربه تعدادی از افراد ما در این محدوده به شهادت رسیدند اما تمامی افراد همچنان مصمم به دفاع از محدوده حرم حضرت زینب(س) هستند.
به گزارش پایگاه 598، درگیری ارتش سوریه و حزب الله با عناصر مسلح در اطراف حرم حضرت زینب(س) در حومه دمشق همچنان ادامه دارد. این درگیری ها طی دو روز گذشته بیشتر در منطقه حی الغربه متمرکز بود که نیروهای وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره در آن استقرار دارند.



یک منبع آگاه نظامی به ابنا گفت: بیش از دو هزار نیروی تروریست جبهه النصره در این منطقه مستقر هستند. در درگیری دو روز گذشته با گروه های تکفیری در منطقه حی الغربه تعدادی از افراد ما در این محدوده به شهادت رسیدند اما تمامی افراد همچنان مصمم به دفاع از محدوده حرم حضرت زینب(س) هستند.

فاصله نیروهای محافظ حرم با افراد مسلح تروریست در این نقطه یک خیابان بیشتر نیست.

یک منبع سوری به سانا گفت یگانهایی از ارتش سوریه، شماری از تروریستها از جمله یک تک تیرانداز را در محله برزه به هلاکت رساندند، همچنین در درگیری نیروهای ارتش با یک گروه تروریستی در جوبر، شماری از اعضای این گروه تروریستی کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که سید حسن نصرالله روز گذشته در سالروز پیروزی جنگ 33 روزه اظهار داشته بود که: یکی از واکنشهای ما به انفجار تروریستی ضاحیه این است که اگر رزمندگانی در سوریه داشته باشیم، آن را چند برابر خواهیم کرد و اگر نبرد با تروریستها مستلزم رفتن همه رزمندگان حزب الله به سوریه از جمله من باشد، برای آن آماده هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:سوریه ، مدافعان حرم ، اطراف حرم ، شهادت مدافعان حرم ، تکفیری ها ، جمله به اطراف حرم ، حضرت زینب ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com