وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، خبرگزاری فارس، هشتمین قسمت از مستند «رویای سیاه» به بررسی حضور تبلیغاتی سازمان منافقین در عملیات‌های ارتش عراق علیه جمهوری اسلامی می‌پردازد.
بر پایه این خبر چگونگی شکل‌گیری «عملیات آفتاب» و حمله به شهر خالی از سکنه مهران به تصویر کشیده شده که این تصاویر از آرشیو سازمان منافقین در عراق بدست آمده است.
همچنین گفت‌وگو با برخی جداشده‌های این گروهک در خصوص تلاش‌های اعضای سازمان برای جذب از بین اسرای ایرانی نیز از بخش‌های دیگر این مستند را تشکیل می‌دهد.
در این بخش یکی از اعضای جدا شده سازمان توضیح می‌دهد که چگونه یکی از افسران اسیر ایرانی در زندان‌های عراق وقتی فهمید با منافقین روبه رو شده است، ایستاد و به آنها گفت: شما خائنین به ملت ایرانید.

شهدای تروردر قسمت هشتم مستند رویای سیاه تصاویری دردناک از شکنجه اسرای ایرانی در زندان‌های عراق به نمایش در می‌آید که برخی از این شکنجه‌ها با کمک عوامل سازمان منافقین صورت می‌گرفته است.
مستند رویای سیاه شنبه تا چهارشنبه بعد از اذان مغرب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب: رویای سیاه منافقین مجاهدین خلق تروریسم تروریست نفاق عراق صدام جنگ شهدای ترور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com