وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به عنوان مثال وقتی شما یک فیلم سینمایی محصول هالیوود را تماشا می کنید می بینید همه بازیگران حرفه ای هستند و آنقدر صحنه های جذاب در فیلم می بینید که حتی تا آخر فیلم هم نمی توانید حدس بزنید داستان فیلم به کجا ختم می شود . ولی برعکس فیلم هایی که در داخل ساخته می شود کافی است شما اول فیلم را ببینید آخر داستان فیلم را متوجه می شوید. یا وقتی یک فیلم مستند رازبقا تماشا می کنید واقعا" انسان لذت می برد که چقدر برای تهیه وساخت آن زحمت کشیده شده افرادی که برای گرفتن ضبط تصاویر در دل شب به جنگل یا به اعماق اقیانوس ها می روند خیلی از این افراد فارق التحصیلان دانشگاه های معروف هستند که این کار های سخت وخطرناک را می کنند. به این دلیل موفق هستند که:

1- تخصصی عمل می کنند.

2- از نظر معیشت مشکلی ندارند.

3- نگرانی واسترس در زندگی ندارند.

4- دولت به تحقیقاتی که در زمینه های مختلف می شود بها داده واز آنها حمایت می کند.

گروه و تیم تحقیقاتی با خیال راحت به تحقیقات خود ادامه می دهند تا نتیجه نهایی حاصل شود.

ولی متاسفانه در کشور ما اکثر کارهایی که انجام می شود غیر کارشناسی است. حتی قوانین موجود مربوط به ایثارگران ؛هنوز بعد از گذشت سی واندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک قانون واحدی نداریم که از حقوق ایثارگران حمایت شود ، یا اگر هست ناقص است و در حق خیلی از جانبازان ورزمندگان اجحاف شده.

یک گروه، ایثارگران درصد بالا 70% قطع نخاعی ها که یا در آسایشگاه ها بستری هستند یا در منزل تحت مراقبت خانواده که وضعیت بسیار دشواری دارند.

گروه دوم، جانبازان بالای 25% شاغل در دستگاه ها هستند که فقط حقوق اداره ای را که خود کار می کنند دریافت می کنند.

یک سری دیگراز همین گروه در نهاد های دیگری کار می کنند که علاوه بر حقوق اداره حقوق جانبازیشان را نیز دریافت می کنند. گروه سوم جانبازان حالت اشتغال هستند که استخدام نیستند وفقط حقوق بنیاد را دریافت می کنند و بنیاد گفته اگر جایی استخدام شوید حقوق حالت اشتغالتان قطع می شود.

گروه چهارم جانبازان زیر 25% ورزمندگان فاقد شغل و بیکار که نه بنیاد به آن ها شغلی داده که امرار معاش کنند و خانواده را اداره کنند نه از کار افتاده می کند که چندرغاز حقوق پرداخت کند. باید گفت بیشترین اجحاف و ظلم در حق همین گروه از ایثارگران شده که هیچ گونه درآمدی وسر پناهی ندارند! آن وقت چگونه می شود استرس نداشت و افسرده نشد!

 

منبع : فاش نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com