وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فمینیست معروف و ضدانقلاب فراری همان شیرین جون خودمون که این روزها در قبال کشتار مسلمانان دنیا لالمونی گرفته اما برای تروریستها دایه مهربانتر از مادر است.

به گزارش جام نیوز، شیرین عبادی که سوابق جان نثاری برای سلطنت پهلوی، حمایت از بهائیت و نامزدی جایزه صلح نوبل از سوی گروهک تروریستی منافقین را در کارنامه خود دارد، با موضع گیری نسبت به بزرگداشت روز معلم در ایران به مناسبت شهادت شهید مطهری، با صدور بیانیه ای به حمایت از یک عضو گروهک تروریستی پژاک که در سال گذشته اعدام شد، پرداخت.
بر اساس گزارش رادیو فرانسه، «شیرین عبادی، یکی از بنیانگذاران کانون مدافعان حقوق بشر و برندۀ جایزۀ صلح نوبل ، به مناسبت نخستین سالگرد اعدام فرزاد کمانگر، آموزگار کُرد، روز اعدام او نوزدهم اردیبهشت را روز معلم آزاده اعلام کرد.»
این گزارش افزود: «شیرین عبادی در این بیانیه یادآوری می کند که دادستان پروندۀ فرزاد کمانگر نتوانسته است هیچ گونه مدرکی دال بر مجرمیت او، الا اقراری که تحت شکنجه گرفته شده بود ارائه کند، اما دادگاه متأسفانه تحت نفوذ مأمورین امنیتی با صدور حکم اعدام لکۀ ننگی بر دامان فرشته عدالت گذارد.»
گفتنی است، فرزاد کمانگر عضو گروهک تروریستی پژاک است که اقدامات وی شامل تهیه خانه تیمی در تهران به منظور انجام عملیات انفجاری و تروریستی، به علاوه استفاده اوراق جعلی شناسایی بود. همچنین در تحقیقات بعدی از معدومین 17 کیلوگرم مواد منفجره و مقادیر زیادی سلاح گرم از جمله 57 گلوله آرپی جی و 600 عدد فشنگ جنگی کشف شده بود. وی همچنین موفق به انفجار بمب در ساختمان‎های فرمانداری و اداره کل بازرگانی کرمانشاه شده بود، اما خوشبختانه علی‏رغم برنامه‎ریزی‎ برای عملیات انفجاری در تهران، دستگیر شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com