وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بدون شک شما هم صحنه های کشتار بی رحمانه مردم میانمار توسط بوداییان افراطی را دیده اید تصاویر وحشتناکی که دل هر انسانی را به درد می آورد اما تعجبم از این است که چرا این تصاویر دل مدعیان حقوق بشررا به درد نمی آورد 

کجا هستند مدعیان حقوق بشر ؟

کجاست عربستانی که خود را پرچم دار جهان اسلام می داند ؟ کجاست عربستانی که به بهانه نقض حقوق بشر به بحرین لشکر کشی کرد ؟ کجاست عربستانی که برای براندازی رژیم سوریه میلیونها دلار پول خرج می کند اما حاضر نیست برای مردم بی گناه میانمار حتی یک ریال خرج کند ؟ چگونه است که کشوری چون عربستان که خود را بزرگ جهان اسلام می داند در برابر این نسل کشی و کشتار بی رحمانه سکوت کرده است ؟

مگر مردم میانمار مسلمان نیستند ؟

کجاست اردوغانی که به بهانه دفاع از حقوق بشر از هیچ اقدامی علیه دولت سوریه کوتاهی نکرد  اما دربرابر کشتار مردم میانمار سکوت کرده است ؟ کجاست اردوغانی که از حادثه حوله با 115 قربانی ابراز نگرانی کرد اما از کنار فاجعه کشتار بیش از 20 هزار نفر از مردم میانمار و تجاوز به بیش از 5 هزار زن مسلمان توسط افراطیون بودایی راحت می گذرد ؟

مگر مردم میانمار انسان نیستند ؟

کجاهستند کشورهای غربی که با کوچکترین بهانه ای برعلیه ایران قطعنامه صادر می کنند وایران را ناقض حقوق بشر می دانند و خود را مدافع حقوق بشر ؟ چرا دربرابر این کشتار بی رحمانه سکوت کرده اند ؟

آنچه که مسلم است این است که این کشتارهای بی رحمانه با چراغ سبز آمریکا و هم پیمانانش صورت گرفته است و سکوت این کشورها بی دلیل نیست .

حقوق بشر و دموکراسی تنهاابزاری برای پیاده کردن بازی سیاسی این کشورها در منطقه ا ست بازی سیاسی که تحت هر شرایطی شده باید اهداف سیاسی این کشورها را پیاده کند .

درست چند روز قبل از وقوع این فجایع دردناک هیلاری کلینتون به میانمار سفر کرد محور اصلی سفر کلینتون به میانمار بهبود مناسبات امریکا و میانمار اعلام شددر این دیدار کلینتون از رییس جمهور میانمارخواست  به اصلاحات در این کشور ادامه بدهند تا ثابت کنند که با جامعه جهانی همراه هستند.

و این همراهی با جامعه جهانی معنا و مفهومش این است " کشتار بی رحمانه مسلمانان"

کشور میانمار بیش از چند دهه است که مورد تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد و آمریکا و اتحادیه اروپا به یکباره تصمیم گرفتند این تحریم ها را لغو کنند و علت آن را هم تحقق اصلاحات مد نظر آمریکا در میانمار می دانند

رئیس جمهوری آمریکا از آنچه اصلاحات در میانمار نامید، حمایت کرد و دستور تسهیل تحریم ها علیه میانمار را صادر کرد. در بیانیه اوباما همچنين آمده است: «کاهش تحریم‌ها نشانه‌اي روشن در حمایت ما از اصلاحات است و مشوق‌های فوری برای اصلاح‌طلبان و فواید قابل توجه برای مردم ميانمار به همراه می‌آورد

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  با اشاره به تصمیم گیری وزرای خارجه این اتحادیه درباره میانمار از لغو تحریمها علیه این کشور خبر داد. اشتون اصلاحات دموکراتیک در میانمار دلیل لغو تحریمها علیه این کشور خواند.

بانکی مون برای تحقق اصلاحات مد نظر آمریکا چندین بار به میانمار سفر کرد و مذاکرات متعددی با مسئولان میانمار داشت که نتیجه این مذاکرات کشتار بی رحمانه مسلمان شد و جالب آن است که پس از این کشتار بی رحمانه بانکی مون اعلام کرد جهان باید پاسخ خواسته ملت میانمار برای دستیابی به دموکراسی و پیشرفت را بدهد و تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور را لغو کند.

این است معنای حقوق بشر و دموکراسی  غربی ها

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com