وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز از روزنامه آزادلیق به رغم عدم شناسایی باصطلاح انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری خودخوانده قره باغ از هیچیک از سوی کشورها و سازمانهای بین المللی، خبرگزاری « رگنوم» ارمنستان از حضور ناظران خارجی از جمله هیات ناظران اسراییلی در این انتخابات خبر داده است.
 
برداشته شدن چنین گامی توسط کشوری که از سوی حکومت آذربایجان کشور دوست اعلام و قرارداد تسلیحلاتی 6/1 میلیارد دلاری با آن بسته شده، غیر قابل درک به نظر می رسد. در واقع پیش از این حادثه، شهروندان اسراییلی سفرهایی به جمهوری خودخوانده قره باغ انجام داده بودند که این مساله با اعلام اعتراض شدید وزارت خارجه آذربایجان همراه بود. المان عبداله اف سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان ضمن اظهار بی اطلاعی از این مساله گفته است که اطلاع رسانی عمومی در مورد آن پس از بررسی های کامل انجام خواهد شد.
 
وی گفته است: « پیش از این نیز در رابطه با سفر شهروندان اسراییلی به قره باغ اعلام موضع کرده بودیم. ولی هنوز اطلاعات مشخصی در رابطه با شرکت ناظران وجود نداردو این مساله را پیگیری خواهیم کرد».
 
این در حالی است که حکومت آذربایجان میکوشد تا بهترین روابط را در تمام زمینه ها با اسراییل داشته باشد و با در اختیار قرار دادن اراضی و امکانات خود بتواند این دوستی و پیوندها را بیشتر کند . غافل از اینکه اسراییل نیز فقط نفوذ در منطفه را سرلوحه کارهایش در نظر گرفته  است




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com