وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در جلسات راستی آزمایی، متهم یا شهود و یا شاکی به پرسش‌های وکیل طرف مقابل در باره ادعاهایی که در شهادت‌نامه‌ هایشان می‌آورند پاسخ می‌دهند.

سال پیش، مهدی هاشمی به اتهام دخالت و تحریک در «آدم‌ربایی» و «اخاذی» از هوشنگ بوذری در دادگاه عالی انتاریو به طور غیابی محکوم به پرداخت ۱۳ میلیون دلار شد.

وی پس از دریافت حکم دادگاه از سوی تیم حقوقی هوشنگ بوذری، با استخدام یک تیم حقوقی انگلیسی-کانادایی تلاش کرده است که مانع اجرای این حکم شود.

مهدی هاشمی در شهادت‌نامه‌ های خود، از ادعاهای هوشنگ بوذری اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌نویسد که از وجود و دریافت احضاریه دادگاه عالی اونتاریو تا قبل از صدور حکم خبر نداشته است.

همچنین سایت ضد انقلاب خودنویس از حضور فائزه هاشمی به همراه چند نفر در ساختمانی در خیابان «فلیت استریت» خبر داد.

روز جمعه نیز شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا، اعلام کرده بود خانم هاشمی احتمالا برادرش را در جلسه «راستی آزمایی» در روز دوشنبه همراهی می‌کند و محل سین جین نیز شماره ۷۰ خیابان فلیت استریت اعلام شده است.

همزمان در لندن شایع شده فائزه هاشمی با هماهنگی قبلی با برخی مقامات غربی ضد ایرانی قرار است در جریان حضور درلندن به بهانه المپیک غیر از تلاش برای رتق و فتق خرابکاری های مهدی یک پست به ظاهر ورزشی بین الملل نیز بگیرد تا شاید مصونیتی باشد برای اقداماتش در ایران.

در همین حال بی بی سی فارسی نیز با پخش رپرتاژ آگهی گونه، گزارش مفصلی از جلسات فائزه هاشمی پخش کرد که در باشگاه فوتبال “وستهام یونایتد” برگزار شده بود.

گفته می شود این اقدام شبکه سلطنتی انگلیس با طرح دادن یک پست پوششی به فائزه هاشمی برای ایجاد مصونیت اقدامات در ایران هماهنگ بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com